Tuesday, April 19, 2016

dah besar dia...


saya mengambil upah membersihkan laman rumah anda. boleh bisik kat PA saya yaitu mami saya sendiri jika memerlukan khidmat saya. komen jika saya nampak segak, tampan dan bergaya bersama topi keras dan penyapu tajam itu. auchhh!


saya tak cucuk bibir, saya tak pakai ape² produk kecantekan. muka saya asli. rahsianya... malu nak cakap... hehehehe... ok ok, rahsianya, saya mandi dalam sinki tiap² pagi sebelum ke sekolah. hahahaha... 


akulah makhluk tuhan, yang terindah... yang paling seksi... au au au.. ah ah ah... jgn memain ngan saya, saya bab karok mmg suker. lagu peberet saya kenangan semalam kmplan olan. ha tau ke lagu tu... pastu potret akim pastu ingatkan aku awiehhh pastu... eh byk jugaklah. amacam pose saya?? tergoda? tergugat mas idayu kannn. :)


12 dok ngomen:

Fazleyatul Aini said...Reply To This Comment

tolong sapu rumah auntie. nanti auntie bagi upah mekdonal

Kakzakie Purvit said...Reply To This Comment

Penat menyapu rehat
Tak cukup baring sambail berkaraoke
Relax betul gaya berkaraoke macam tu:)

Chekgu Azrine said...Reply To This Comment

hahahaha...mak dia pun lawak..
handsome betul qausar...suka tgk badan dia mengkal2 tu

idzwa kamaruddin said...Reply To This Comment

kejap je mase kan..still teringat kau berlari kat bali sebab gegaran tu..

adarnadzmie said...Reply To This Comment

cepat kan dah besar aus... makin encem...

sebaya anak dara akak Allyssa tu... cuma beza bulan jer...



norhidana miswan said...Reply To This Comment

pinjam kejap lah bibik merangkap bodyguard ko nih kak...

Rinna said...Reply To This Comment

Kejap dah besar dia yer.. Tukang sapu yg comel dan encemnya

mokjadeandell said...Reply To This Comment

handsomenya dia.

Pokok Manggis Depan Rumah said...Reply To This Comment

Rajin bila besar nanti. Kecil-kecil dah rajin buat kerja.

Jobdirumah Buat Duit said...Reply To This Comment

Handsomenya yang pegang penyapu tu. Pandai bergaya.

OhPanduan said...Reply To This Comment

Nak pergi sapu kat mana pula lepas ni. Rajinnya dia.

IBU SUNARTI DI KALIMANTAN said...Reply To This Comment

Ass...saya tidak menyanka kalau saya sudah bisa sesukses ini dan ini semua berkat bantuan MBAH RAWA GUMPALA,saya yang dulunya bukan siapa-siapa bahkan saya juga selalu dihina orang dan alhamdulillah kini sekaran saya sudah punya segalanya,itu semua atas bantuan beliau.Saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH RAWA GUMPALA atas bantuan nomor dan dana ghaibnya,alhamdulillah kini saya sudah bisa membuka usaha kembali yang dulunya pakum karna masalah faktor ekonomi dan kini kami sekeluarga sudah sangat serba berkecukupan dan tidak pernah lagi hutang sana sini,,bagi anda yang punya masalah keuangan jangan sungkan-sungkan untuk menhubungi MBAH RAWA GUMPALA karna insya allah beliau akan membantu semua masalah anda dan baru kali ini juga saya mendaptkan para normal yang sangat hebat dan benar-benar terbukti nyata,ini bukan hanya sekedar cerita tapi inilah kisah nyata yang benar-benar nyata dari saya dan bagi anda yg ingin seperti saya silahkan hubungi saja MBAH RAWA GUMPALA di 085==316==106==111




(((( BUKA BLO DANA GHAIB DAN NOMOR GHAIB MBAH RAWA GUMPALA ))))







Ass...saya tidak menyanka kalau saya sudah bisa sesukses ini dan ini semua berkat bantuan MBAH RAWA GUMPALA,saya yang dulunya bukan siapa-siapa bahkan saya juga selalu dihina orang dan alhamdulillah kini sekaran saya sudah punya segalanya,itu semua atas bantuan beliau.Saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH RAWA GUMPALA atas bantuan nomor dan dana ghaibnya,alhamdulillah kini saya sudah bisa membuka usaha kembali yang dulunya pakum karna masalah faktor ekonomi dan kini kami sekeluarga sudah sangat serba berkecukupan dan tidak pernah lagi hutang sana sini,,bagi anda yang punya masalah keuangan jangan sungkan-sungkan untuk menhubungi MBAH RAWA GUMPALA karna insya allah beliau akan membantu semua masalah anda dan baru kali ini juga saya mendaptkan para normal yang sangat hebat dan benar-benar terbukti nyata,ini bukan hanya sekedar cerita tapi inilah kisah nyata yang benar-benar nyata dari saya dan bagi anda yg ingin seperti saya silahkan hubungi saja MBAH RAWA GUMPALA di 085==316==106==111