Thursday, June 27, 2013

bufday qausar; part 1

dua tiga hari ni tekanan darah aku tak normal. smlm aku mc, cek darah lagi, tak berubah dari aku cek hari isnin ri tu. alang² aku mc, aku bawak qausar cocok utk umur setahun sekali. pastu kami singgah bazar kt opis aku. meriahnye la hai. qausar lak cam artis, ramai noo org dok kerumun dan nak dukung dia. malas nak pk pasal darah naik, jom layan gambar bufday qausar. gambar terlalu banyak, naik pening aku nak pilih. dari dok pening² nak pk buat darah aku naik lagi, trima je la ape yang hado ni ye. hehehe

 nnt aku hapdet pasal candy buffet ni

 tema kami 'rainbow' dan 'colour block'

 pasal kek yang kiut ni pun aku akan wat satu n3 sebab ramai nau yg berkenan

welcome board dari umur qausar sehari hingga setahun. ni pun aku akan citer kemudian ye..

 malas nak kecah ngumah, aku sanggup sewa dewan kecik kat restoran selera d'greenwood.

 belon yg tegantung tu pun akan ada n3. hahaha... dasyattttt

 majlis mula jam 3 tapi pengantin sampai jam 3.10. hahaha... mak tok la lambat nau siap.

pengantin ni patotnye pakai baju lain. sekali rimas plak aku tgk. so aku tukar tshirt je senang. dah la budak ni cepat peloh. kang busuk masam orang nak ciyom. tengok, blom ape² dah melalak sbb pakcik aku main rampas je dia masa aku dukong. hahaha... 

dedi orang kuat majlis merangkap pengacara. aku tau dia mengigil. hahaha

 doa yang disampaikan oleh tok baba, bukan atok qausar tapi atok sedara qausar. 

 budak ciwek muka lebam sane sini. pagi sebelum majlis, mak tok kata dahi dia lebam lagi terantuk kusi. 
hai la anak... kurus dia skang sebab lasak kanmain lagik.

 clown labu yg sporting habes. orang kampung mak aku ni. clown labu amek aleh jd pengacara sbb beday boy nak potong kek.

 ko tgk budak ciwek dok tenung clown labu. hahaha

 susah nak senyum sebab mood terbang. hahaha

  adik badek dan adik² ipar

 sepupu sepapat

 sepupu sepapat lagik

 kebetulan plak lakik aku ngan naz baju sama. hahahaha... gelak besar kami. kami madu... hahahahaha... 
tak paham takpe.. dok diam

 geng antu jepun. dd je takde, demam kekdahnye.. tapi aku sentap dd!! hahaha

kak eda dan kak ina, lyn pun datang.

 kawan² opis dedi yang giler kelakar.

 anak buah dan anak kawan opis.


gambar seterusnya bersambung esok... sekian!

40 dok ngomen:

makhana said...Reply To This Comment

hamboih kemaih meraih lagi dewan perantin ni ye...in love with the cake!..hee

Fazleyatul Aini said...Reply To This Comment

wah meriah2. qays tolong jangan hensem sangat tergoda akak. hahaha

Unknown said...Reply To This Comment

wah..mcm mjlis kawen lak rse kemeriahan nya tu..hihi...cumil sume :)

mama3heroo said...Reply To This Comment

meriahnye..suka tgk

Izwa Kamaruddin said...Reply To This Comment

huwaa...hensem gebus nyerrr!!!

Fiza Rahman said...Reply To This Comment

Meriahnya bday party QQS.

ameris said...Reply To This Comment

weiiii... giler meriah!!!

Eye_nee said...Reply To This Comment

kaler bloq & renbow...sgttt sesuai sis...meriahhhhh....

faraherda.razalan said...Reply To This Comment

Wah!! Colorful theme la!!! Suke tgk bday party ni. Sila update lekas entri khas utk candy, balloon dan seangkatan dgnnya. Hahahaha!

Bape harga sewa dewan tu eh?

ummiross said...Reply To This Comment

Waa meriahnya, tengok gambar pun dah dapat merasa kemeriahannya.

Memang betul..birthday cake tu cantik betul.

Wajah Qausar sentiasa menarik perhatian, comel sangat birthday boy bi.

Dee said...Reply To This Comment

semua cantik..aku berkenan...mmg meriah aku tgk...walau tgk gambar je..hehehe..

Mimy Hamid said...Reply To This Comment

meriah colourfull...berapa harga sewa dewan tu ye kak....dekat gak ngan rumah ni

Unknown said...Reply To This Comment

wah,meriah sungguh

IDAZS said...Reply To This Comment

meriah+cantiknya! colourful!

happy belated birthday qausar. semoga menjadi anak yang soleh ok!


nak tgk gambar lagi dan lagiiii!

Chekgu Azrine said...Reply To This Comment

meriahnya..happy birthday qaish!!!

attyfir said...Reply To This Comment

meriahnya majlis qays..tp masam je besday boy ye..takde mood..tp tetap ensem..

besday boy takut tak ngn clown??

lieyalatif said...Reply To This Comment

meriah sgt nok majlis.....mmg cantik...pilihan tema yg superb..sesuai gile tuk anak bujang ko yg gebus ensem tuuuuu......

senangkan nok buat kat kedai mkn jek...buat umah mmg jenuh nak mengemas....letih kite...

Anonymous said...Reply To This Comment

Meriahnye .... sonok nengok gambar ceria

norhidana said...Reply To This Comment

meriah, best... seronok nengok majlis bday qays... masa aiyan aku bt kt umah je simple2, maklum lah keadaan kewangan tak mengizinkan.... :(

bkn main banyak episod nih, kalah ntry pantin ko kak hehehe...

Mila Ahmad said...Reply To This Comment

bibir qays tu tak tahan seksinyaaaa

JaSSNaNi said...Reply To This Comment

sangat2 meriah besday qausar.. hepi belated besday ya qausar.. callerful cake..

kurus said...Reply To This Comment

tudiaaaaaaaaaaaaa
meriahhh
x terkataaaaaaaaaaaaaaa

alhamdulillah
majlis selesai dgn meriahnyeee

banyak belanja utk anak teruna saorang niee yee ..
untukk qays .. akak tumpang xcited tgk pic !

cantik2 , xbb calour block !
haishhhh .. kek pun nampak sedapp

kena ikuti niee .. banyak entry lepas nie ekek ;)

dear anies said...Reply To This Comment

meriah nyerrrr... kami yg tgk ni pon tumpang seronok

adarnadzmie said...Reply To This Comment

tudiaaa...kalerpull sunggh tema sambutan besday Qays ni... nampak meriah...untung Qays...hehe

Kakcik Seroja said...Reply To This Comment

Sampai hati tak jemput nenek sama... ;-)

Ainim Rashihah said...Reply To This Comment

qays muka sedih..takde muka dia senyum ke kak?

wantie said...Reply To This Comment

wah...sakan betul b'day boy ni. dean tu sangat sangat cantik.

tapi.. lagi comey pengantin. wat cebik bibir tu. geram!

MuMMie BeRRy said...Reply To This Comment

wahhhh hapening abis ni..meriahhh btul, nak tye clown tue bpe rate dia.. happy birthday bumbumsss qausar!!!!

♥ Elin Adrenalin ♥ said...Reply To This Comment

happening sungguh mjlis si kecik ni...

kalerful tuh...buat sendiri ke semuanya...

NM03 said...Reply To This Comment

nenek ju...

minta maaf ye... sampai tak teringat kekawan blogger yang rapat. next time ye nek... hehehe

KM7 said...Reply To This Comment

meriah betul...hpy besday lah...

Kakzakie Purvit said...Reply To This Comment

Alahai meriahnya... seronok kakak tengok.

makchaq said...Reply To This Comment

Meriahnya... best tengok gambaq warna warni..

lizz said...Reply To This Comment

meriahnyer birtdday qays....penuh warna warni gitu.....

whitecappuccino said...Reply To This Comment

comelnya decoration semua! mcm kenduri kawin la qausar! suka tema ni.

ana said...Reply To This Comment

cantiknyer dewan....candy tu semua menarik!

CikAlong said...Reply To This Comment

Sampai hati u gambar i xde..:P dah la i sampai awal sekali ngan pengantin..hehehehe..sentap tau..

wahida said...Reply To This Comment

eh, jelitanya aku!! hahaha...

Mia Kassim said...Reply To This Comment

Amboi meriahnya birthday qays !! semua hepi jak...hehe

QasehnyaRania said...Reply To This Comment

kemain ye pegantinnya bersiap.hihi

comey + geram je