Thursday, April 7, 2016

beransur sihat

alhamdulillah, aku dh selamat buang tonsil. pengalaman yang paling menakutkan sepanjang idop. dgr buang tonsil mcm tkde ape yang nak amek serius kan, tapi... huhh... sumpah aku nebes giler, takot giler, hiba giler dam mcm² rasa ade. nnt lah aku cter lain n3.

aku dpt mc 10 hari, semalam dah mula keje. eh terasa lama tak pegi balik keje bersama. pagi tadi teringat nak bergambar bersama mcm lama tak amek gambar berdua. puii sangat. hahaha... org paling risau pasal aku nak kena operate opkos laki aku sebab dia sentiasa ada bersama. masa aku kena tolak masuk bilik OT pon aku boleh nangis tgk dia. ni dia tak tau cter.. sebab dia dapat anta sampai depan pintu besar bilik OT je. dah masuk dalam hanya kami dpt berpaling muka sekejap je. sudahnye aku tak ingat ape. masa tu aku rasa, ade lagi ke nyawa aku.. selamat ke aku utk operation tu, dpt ke aku tatap suami, anak dan keluarga aku. aahhhh sangat la menggangu emosi. 

tempoh berpantang mmg bosan. aku kan kaki pedas. bila semua yg masak tak kena pedas, tak boleh makan panas², alahaiiiii hilang nikmat. takpelah, Allah tarik nikmat sementara. dh baik nnt pulunlah ape suker. hehehe

hari ni dapat air zamzam dari kak ina. Allah... terharu. tengkiu kak kak ina. hal operation tu nnt aku cter lain la eh. ade keje skit. baiii



8 dok ngomen:

Kakcik Nur said...Reply To This Comment

Alhamdulillah...akhirnya semuanya berkesudahan dengan baik... :)

idzwa kamaruddin said...Reply To This Comment

semoga cepat sembuh noks!~

norhidana miswan said...Reply To This Comment

alhamdulillah... lah 10hr dh berlalu ke

Syeeda said...Reply To This Comment

alhamdulillah. semoga cepat sembuh =)

aizamia3 said...Reply To This Comment

Alhamdulillah.. nanti cerita ek.. boleh dijadikan panduan untuk my anak bujang dak Adik (tonsil dia besau tapi belum lagi operate)

IBU SUNARTI DI KALIMANTAN said...Reply To This Comment

Ass...saya tidak menyanka kalau saya sudah bisa sesukses ini dan ini semua berkat bantuan MBAH RAWA GUMPALA,saya yang dulunya bukan siapa-siapa bahkan saya juga selalu dihina orang dan alhamdulillah kini sekaran saya sudah punya segalanya,itu semua atas bantuan beliau.Saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH RAWA GUMPALA atas bantuan nomor dan dana ghaibnya,alhamdulillah kini saya sudah bisa membuka usaha kembali yang dulunya pakum karna masalah faktor ekonomi dan kini kami sekeluarga sudah sangat serba berkecukupan dan tidak pernah lagi hutang sana sini,,bagi anda yang punya masalah keuangan jangan sungkan-sungkan untuk menhubungi MBAH RAWA GUMPALA karna insya allah beliau akan membantu semua masalah anda dan baru kali ini juga saya mendaptkan para normal yang sangat hebat dan benar-benar terbukti nyata,ini bukan hanya sekedar cerita tapi inilah kisah nyata yang benar-benar nyata dari saya




(((( BUKA BLO DANA GHAIB DAN NOMOR GHAIB MBAH RAWA GUMPALA ))))







Ass...saya tidak menyanka kalau saya sudah bisa sesukses ini dan ini semua berkat bantuan MBAH RAWA GUMPALA,saya yang dulunya bukan siapa-siapa bahkan saya juga selalu dihina orang dan alhamdulillah kini sekaran saya sudah punya segalanya,itu semua atas bantuan beliau.Saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH RAWA GUMPALA atas bantuan nomor dan dana ghaibnya,alhamdulillah kini saya sudah bisa membuka usaha kembali yang dulunya pakum karna masalah faktor ekonomi dan kini kami sekeluarga sudah sangat serba berkecukupan dan tidak pernah lagi hutang sana sini,,bagi anda yang punya masalah keuangan jangan sungkan-sungkan untuk menhubungi MBAH RAWA GUMPALA karna insya allah beliau akan membantu semua masalah anda dan baru kali ini juga saya mendaptkan para normal yang sangat hebat dan benar-benar terbukti nyata,ini bukan hanya sekedar cerita tapi inilah kisah nyata yang benar-benar nyata dari saya.

adarnadzmie said...Reply To This Comment

GWS nieza... :)

Aidid Adando said...Reply To This Comment

Semoga sentiasa sihat sahabat...
sekarang ni jarang sangat dapat jumpa...