Wednesday, September 9, 2015

roti jala mak kau ijau

maaflah kalu tajuk agak keras bunyinye. tapi kerana viral mak kau ijau, maka terhasillah tajuk sedemikian. kahkahkah.... lakik aku tyer, ngape ayam tak kecik² mcm selalu mkn ngan roti jala, aku cakap puas hati dapat hongges kalu seketul besar camni. hahahaha... menjawab nombor satu! walhal malas nak potong ayam kecik². 

nak cantek dan kemas roti jala, pakailah botol yang penutupnye lubang 3. aku tak reti nak mejala pakai lubang 5. huru hara ngupanye. cantek tak roti jala kak ton???? cantekkkkk kannnnnn! hahahaha...

selang beberapa minggu buat lagi, tapi mkn ngan rendang plak. ermmmmm lazat!. kalu buat rendang, aku suker kalu kuah dia lebeh tapi kena pekat mcm ni. baru syedap buat cicah² ye dak. 

raya tu ari dapat tempahan roti jala dan kuah kari ayam. ade la beberapa kali terima order. lepas tu aku sakit pinggang tahap nak bangun duduk pun seksa. seksa oiiiii! dh sakit ngupa gitu aku nampal la koyok acustop penuh belakang, dah anak aku cakap belakang aku demam sebab tampal mcm tu, dia igt benda tu kool fever. adehlaaaaaa... 


14 dok ngomen:

mamawaiz said...Reply To This Comment

Hijau kuning...santek

Ummu Athiyah Ismail said...Reply To This Comment

budak2 mesti eksaited nak makan hehe..mak budak pon sebab cantek :)

Wahh Menarik: TIPS SUSUKAN ANAK HINGGA DUA TAHUN

norhidana miswan said...Reply To This Comment

berwajah baru dh blog ko yek kak... cun2

waaaaaaaaaaaaa blh amik tempahan ek,,, nk oder jgk lah... musti sedap nih aku nk colorful jgk

NM03 said...Reply To This Comment

norhidanah,

takde baru la heh. tu aku saje gatal2 tuko. hehehe

Nieyl said...Reply To This Comment

Singgah pagi kat sini...
sedapnyer la roti jala tu...
eh..eh...header dah bertukar laaaa... :)

Fazleyatul Aini said...Reply To This Comment

cantik kau roti jala mak kau hijau dan mak kau kuning hahaha
betol tu potong beso best sket seketol sekali hongges ayam tu

Pokok Manggis Depan Rumah said...Reply To This Comment

Wah cantiknya roti jala Kak Tonn.. Nak kena rasa juga.
Nanti kogsi resepi juga akak. :-)

OhPanduan said...Reply To This Comment

Puas hati makan ayam besar macam ni kan akak. Sedapnya.

Jobdirumah Buat Duit said...Reply To This Comment

Cantik buatan roti jala guna yang lubang lima macam ni. Nampak kemas.

jasmarina jasni said...Reply To This Comment

cantik ijau roti jala

JunAina said...Reply To This Comment

Cantiknya roti jala warna hijau. Akak kalau buat rendang suka yang berkuah sikit sebab bila makan nasi atau cicah nasi impit terasa lembab kuah tu taklah kering je.

idzwa kamaruddin said...Reply To This Comment

hoii sedap nyer la haiii..

aizamia3 said...Reply To This Comment

ayat last sekali tu kelakar.. dah macam cool fever.. ekekeke..

Aula Mommy Razim said...Reply To This Comment

ini memang sodap la kan

feberet.. nanti leh order

Rahsia Bayi Pintar