Wednesday, April 1, 2015

good morning GST



salam GST buat semua

love ;
qausar



22 dok ngomen:

Kakcik Nur said...Reply To This Comment

Good morning my dear Qausar... :)

lieyalatif said...Reply To This Comment

qausar momeyyy meh aunty geget sikit ibu jari tuuuu ekekekeekekek

Saniah Ahmad said...Reply To This Comment

monikk qausar,,,

Falsya said...Reply To This Comment

Nomey qausar..

Mona Lea said...Reply To This Comment

good morning 1st april

norhidana miswan said...Reply To This Comment

aunty nk nngis hadap gst qausar kata good ek

Nooriah Abdullah said...Reply To This Comment

selamat adinda dan cucunda comel tu..

Daddy Ziyyad said...Reply To This Comment

amboiii..Qausar bagi 5 bintang utk GST!!
hahaha

Qhaifa Nur said...Reply To This Comment

good kan Qausar...comel

idzwa kamaruddin said...Reply To This Comment

happy sgt niii..kakakkaaka...

Alin Marlini said...Reply To This Comment

setakat hari pertama GST, masih dpt kawal dr dr berbelanje...kekekkeke

aizamia3 said...Reply To This Comment

eh.. macam berjanji lak kita kan.. hehehe.. entry hari ni gambar dak Qausar n dak Nuha.. ;)

Kakzakie said...Reply To This Comment

Auntie malas nak layan GST ni Qausar tapi terpaksa juga kena tadah..

CikLily Putih said...Reply To This Comment

comel nau buat cam tu ek

Fatin Mraz said...Reply To This Comment

GST huhuu

wahida said...Reply To This Comment

apa2 je la qausar..mummy kau tu byk duit, apa ada hal dgn gst katanya...

larikkkkkk....

Cik Mun said...Reply To This Comment

haaaaaaaaaaaa

Mrs Nazar said...Reply To This Comment

quasar dah ada beskal!! nomei betui la mudak ini....acik nk bagitau...acik skodeng awk selalu....hihiih

Mrs Nazar said...Reply To This Comment
This comment has been removed by the author.
NM03 said...Reply To This Comment

wahida,

amboi23x

sedap ko ye...

NM03 said...Reply To This Comment

mrs nazar,

auchhh.... malu qausar (katup muka ngan bantal)

IBU PUSPITA said...Reply To This Comment

Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI....Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI....Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI