Wednesday, March 25, 2015

cerita semalam

daddy : adik, dah besar sesok adik jadi doktor tao. nnt bukak klinik sendiri, maktok.. atok ayah semua semua boleh pegi klinik adik kalau sakit

qausar : takmooo, adik nak jadi spiderman

mummy : mummy pon nak jadi spiderman jugak...

qausar : tak oyeh, mami gemok

mummy : aku perati je taik lalat kat bibir dia tu... mmg patot lah tumbuh kat situ. hahahaha

mana ade spiderman pakai bedak sejukkkk... ahahahahahahaha!!!!!

maktok yang tempekkan bedak sejuk ni sebab skang kan musim panas. hashtag cucu yang berpeluh maktok yang panas. hahahaha...

19 dok ngomen:

Nurzakiah Hanum said...Reply To This Comment

assalamualaikum
singgah pagi :)
cutenya
petah plak tue

Kakcik Nur said...Reply To This Comment

Aduhai Qausar... tersedak nenek dibuatnya...hahaha...

mun said...Reply To This Comment

haha..akak...saya tgh duk teguk air...duk baca ayat "tak boleh, mami gemuk" terus tersembur kak..

adeeehhh... sabor je laa..buat mami tersentap jerr..

mokjadeandell said...Reply To This Comment

aduih comeinya dia walau jadi tepong gomak.Budak2 buat apa pun cun.

CAHAYA HIDUPKU (Nur Hayati) said...Reply To This Comment

hihihi Qaushar dah jadi Qu puteh ye :)

aizamia3 said...Reply To This Comment

hehehe.. dia bayangkan kalau spiderman tu gemuk camane nak terbang.. ;)

Kakzakie said...Reply To This Comment

Alahai budak gebus ni makin cerdik dan petah bercakap. Mummy asyik terkena aje:)

Alin Marlini said...Reply To This Comment

amboi...ceptlah habis bedak kalau gini sellu

Eye_nee said...Reply To This Comment

hahahahaha...jgn salahkan akk gelak tau beb..salahkan mulut taik lalat qausar tu..

norhidana miswan said...Reply To This Comment

hahahhhahahah aku nk gelak guling2 rasanyer... qausar mmg betul2 ikut mulut mummynyer heheheh...

ohoooo spiderman bedak sejuk

Fatin Mraz said...Reply To This Comment

mama gemok? hehehee
ini cabaran buat mama nih.. muehehe
nway, bagus juge tu yer, pakai bedak sejuk time panas ni

Nooriah Abdullah said...Reply To This Comment

pandainya adik ckp ye dalam diam2 ada perkataan yg tak enak di dengar tu nieza sabo jelah kan sama lah kita

misz sheyla said...Reply To This Comment

hakhakhak...amboi mulut die skang...setepek je bagi kat mami gitu...

Chekgu Azrine said...Reply To This Comment

maktok mmg fav dia bedak sejuk..dulu aku pun dia tempek semua bedak sejuk lepas urut..syiok ko!!

wahida said...Reply To This Comment

dia makan ikan masin ke tu jah? pandai nya dia makan ikan masin...

kalau anak aku pulak, hantu telur masin...ekekeke..

NM03 said...Reply To This Comment

wahida,

tu ayam goreng le noks. mak aku belah2 ayam tu

BaTiK_PiNk said...Reply To This Comment

Hokay...tak tahan nak gelak....petah Qausar ni!

Neway...salam perkenalan dari Yani, singgah ke blog NM03!

ArY+ShA=AmZaRFaYyAdH said...Reply To This Comment

Assalam sis,
bab hashtag tu yang best tu he3

IBU PUSPITA said...Reply To This Comment

Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI....Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI....Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI