Wednesday, April 22, 2015

chop chop.. lazat!

hello semua!!!! vah vah vah..... sepi seketika sebab takde modal nak mengarang. cewahhhh... perasan hebak wooh. takpe, aku tau korang mencarik aku. kannnnn baik ngaku. hakhakhakk. oklah, hari ni takde citer jugak nak up tp demi permintaan peminat ai yg sorang ni, pepagi dah call tetiber jerit "boring la weh asik ngadap sotong kau tu" eh... ape hal? oowhhhh dia perli aku sebab tak hapdet. hahaha...

ni sebenarnya nak tyer... uols dh try chooper tupperware? best giler kot. aku pon idak le beli, nompang org punyer jek. hihihi...  tapi aku mcm nak beli jugak satu, letak kt opis. 

percubaan pertama, moh kita try buat orange juice. aku kasik letak oren tu dalam freezer. keraskan dulu sebab aku chop tk guna ayaq batu. takot rosak chopper orang weh. hehehe.. 

 letak air sejuk


dan chop lah dengan tenang. tarik je tali dan begeraklah pisau dalam tu. hati² uols, pisau dia tajam giler. takot aku nak pegang. pagi² wat jus lancar penghadaman tahu.


 aku tak letak gula, tapi letak stevia. 

setitik stevia cukup. oi sedap weh minum sambil kunyah sari oren tu. ermmm lazat!! silalah cuba. aku bukan penjual tupperware tapi aku suker produk dia. dan aku jugak bukan penggila beli barang tupperware. hahaha... ayat perli kekawan rapat. larik!!!!!!


17 dok ngomen:

idzwa kamaruddin said...Reply To This Comment

ok fine..tak tertarik punn...tapi asyik terkenang telur sotong ko tuh...kejam tau ko..aku dah ngidam 44 hari 44 mlm dah nie...mane nak cari?????

norhidana miswan said...Reply To This Comment

aku ada usha2 jgk kak tp tgk rege mcm mahal... itu simpan dulu niat tuh sambil simpan2 duit skit kui3... bgs nih bt cop2 bwg kt umah... almaklum tak berapa rajin nk menumbuk or mengecop

syawalsimpsons said...Reply To This Comment

saya teringin nak membeli chop chop ni...tp tu la nan membeli tu Pk balik..hahahhah

Kakzakie said...Reply To This Comment

Kakak dah tertinggal sebab baru tahu bila baca N3 ini.

Nurzakiah Hanum said...Reply To This Comment

hehehe semestinya terbaik dr tupperware

AYuNG said...Reply To This Comment

xtau nk komen apa...

hehe..

=)


eh dh komen la

NM03 said...Reply To This Comment

idzwa,

alamak beb... telor tu kawan aku beli kt kampung dia rasanya. gemok2 kan telor tu... nnt aku tyer balik lah kat maner ade eh

Fiza Rahman said...Reply To This Comment

Brg2 tupperware memang best.

Mona Lea said...Reply To This Comment

sedapnya minum sejuk2

Falsya said...Reply To This Comment

chopper tuh pun leh wat ala2 juice gak ker?..ingat bawang2 jer..hehehehe

Daddy Ziyyad said...Reply To This Comment

aku nak beli la chopper tu? mahai dak? ada GST tak? wakakaka

kat mana ko beli stevia tu?

aizamia3 said...Reply To This Comment

chopper tu ai tak beli lagi.. time tengah ada duit ai tak beli.. bila teringin balik duit takdak.. hahaha.. sudahnya sampai la ni memang takdelah menda tu..

NM03 said...Reply To This Comment

daddy ziyad,

beli ngan kawan opis. awat? mau ka???

wahida said...Reply To This Comment

ok, aku tak terpengaruh dengan chopper ni...hahaha...

ahmad janu said...Reply To This Comment

sedapnya.

IBU PUSPITA said...Reply To This Comment

Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI....Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI....Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

izzeyda said...Reply To This Comment

ada jugak chopper nih.. tapi bukan jenama tupperware.. setakat guna sekarang ok jer..