Thursday, April 23, 2015

seperti mimpi ku ada kamu



2 tahun 10 bulan


15 dok ngomen:

Kakzakie said...Reply To This Comment

Dah lena tu cabut putingnya takut tersedak...

Dah sesuai kalau ada adik:)

mokjadeandell said...Reply To This Comment

Syahdunya tengok dia..

CAHAYA HIDUPKU (Nur Hayati) said...Reply To This Comment

Damai jer tengok tido anak2 ni Rina :)

Nurzakiah Hanum said...Reply To This Comment

tomeinya
sedih je tgk

NM03 said...Reply To This Comment

kak zakie,

cabut pun dia sumbat jugak kak. hehehe

Nieyl said...Reply To This Comment

lena dia tidur bersama teman baik (puting) hihihi

Kakcik Nur said...Reply To This Comment

Akhirnya mimpi itu jadi kenyataan. Kurniaan Ilahi yang didatangkan bersama amanah dan tanggungjawab. :)

eima said...Reply To This Comment

comey ..... tenang je hati kite kan bila tgk muka anak tgh tido kan .... rasa nk gomol2

Falsya said...Reply To This Comment

haloh haloh chumelnyeeee..lebat betul bulu mata..

adarnadzmie said...Reply To This Comment

syukur atas kurnia ini....

norhidana miswan said...Reply To This Comment

baru 2thn lbh yek bujang ko nih kak... tp tgk dia mkn berselera betul... pandai bebel... bgs betul lah

lia ummiirfan said...Reply To This Comment

naper tido berkerut kening., cam pk masalah negara je gitu.. hihi..

aTieYusof Family said...Reply To This Comment

comellnya dia.. :)

aizamia3 said...Reply To This Comment

rasa nak join sekali.. nak pulak kat luar office ni tengah hujan..

izzeyda said...Reply To This Comment

comelnya budak nih.. sekejap jer nak masuk 3 tahun..