Thursday, December 18, 2014

selamanya bersama...


lama tak jiwang karat, lama tak romantik gedik... ok meh dgr sini suamiku sayang...

dia suami saya
dia daddy penyayang kepada anak saya
dia sahabat saya
dia teman dengkur saya
dia kawan gadoh tarik rambut saya
dia pak supir terhebat saya
tapi...
dia bukan alarm saya
hahaha

saya sayang, cinta dan kaseh terhadap dia dari seminit saya mengenali dia waktu dulu hingga saat ini. dialah oksigen bagi setiap hembusan nafas saya utk meneruskan kehidupan sehingga ke hujung nyawa

selamat ulangtahun perkahwinan yang ke 10 tahun. mummy dan qausar akan sentiasa disisi daddy selamanye. in shaa Allah...


kite malu nak up gambar ciyom laki, bagi anak jelah wakil ye. hahaha... yeay!! dah saploh tahun!!! clap clap clap!!! mcm2 onak beduri, tipulah takde gaduh² sayang. tu semua lumrah kan. selagi boleh telan, ku telan simpan dalam ulu hati dalam². hahaha... gaduh skang ni anak la penyelamat.. sampai qausar kadang cakap "Ya Allah mummy ni.. daddy ni.." terus tak jd gaduh. hahaha...


14 dok ngomen:

norhidana said...Reply To This Comment

eppy anniversary kak... moga kekal bahagia hingga ke syurga

Kakzakie Purvit said...Reply To This Comment

Alhamdulillah... dah 10 tahun
Happy anniversary dari kakak

Acik Erna said...Reply To This Comment

Tahniah..happy anniversary..

lieyalatif said...Reply To This Comment

beb..dah 10 tahun!!! same laa kite...aku 30 januari depan genap laa 10 tahun....ya Allah tak sangka kan...

hepi anivesari noks...moga korang laki bini terus bahagia....moga cepat2 qausar jadi abang...moga korang sentiasa dimurahkan rezeki...

aminnnnn...

Lynn Huraiza said...Reply To This Comment

happy anniversary...moga kekal bahagia hingga ke akhir hayat...

eMMe said...Reply To This Comment

Alhamdulillah.. Hepi 10th aniversary Sis n husband..moga tambah lagi adik buat Qausar, InshaAllah...Amiin...sweet la Qausar kiss Dady, kalo mummy yg kiss, lg sweeet kan...

aliyahaznin said...Reply To This Comment

Tahniah! :))

Salam kenal...Jemput singgah BLOG saya. Ada tips dan peluang bisnes part time dan macam2 lagi :)

aizamia3 said...Reply To This Comment

Selamat Hari Ulangtahun..
Moga kekal bahagia hingga ke akhir hayat.
Moga sentiasa sihat dan berada di bawah lindunganNYA.

mamabeauty said...Reply To This Comment

Alhamdulillah, semoga many more years to come till Jannah

wantie said...Reply To This Comment

happy anniversary. kekal hingga ke jannah yer

Chekgu Azrine said...Reply To This Comment

Congrats!!

eynda said...Reply To This Comment

Alhamdulillah... moga kekal bahagia hingga ke Jannah...

Najib Ariyan Ali Basha said...Reply To This Comment

teringin nak tengok dua dua gaduh laaa... baling baling pinggan ke, cabar mencabar ker siapa kurus dulu... pehhhh mesti hebat drama 10 tahun tu... errr tanak buat video Winter Sonata ker dan satu dekad ni?

fatin said...Reply To This Comment

TAHNIAH epi aniversari..