Monday, November 24, 2014

ya ampun!!!!!

ye ye... hari ni ramai perli² pasal drama aku smlm. hahahaha... sudah² la nak kutuk aku. alahai, mana yang tak tahu, aku masuk tv smlm.. alah, sekejap je pun. enteprem jek. nnt la aku buat n3 pasal tu eh. citer tu aku dah lama nak hapdet, lepas pegi shooting tu lagi. tapi aku rasa malas plak sbb nnt kena kejian dek orang. blom tentu kuar tv dah nak promot ke ape ke kan. mana kite nak tahu. so smlm dah soheh la kuar tv. ermmm... terasa artis jugaklah sebab betalu wasap masuk. hahaha..

ada yang wasap group kat geng² umh dia?? demmm!!! sebab ape.. sebab keliling rumah dia ramai kawan² opis aku... ya ampun!!!!! KOMPEM LA AKU KENA KUTUK weh... HAHAHA

sebelum start, meh tarik pak nil bergambo sedas. keding sungguh kaki dia weh. tu adik bongsu aku, dia pon tempelan jek mcm aku. hahaha

 tu makcik aku iaitu kakak pada mak aku. dia adalah peserta.

ni keluarga kazen aku. yang baju kotak² biru tu la kazen aku, anak bongsu makcik aku tu. bini dia opkos la sebelah paknil tu. yang depan kak sue tu syasya, ingat lagi tak yang penah aku jaga dulu. besar dah dia... cemana depa boleh masuk rancangan ni dan cemana boleh aku ade sekali.. nnt aku citer ye. 

terasa nak bukak kaunter utk peminat plak ari ni. sape² nak minta sign sila beratur ye, jgn gaduh². semua dapat sign yang sama. kahkahkah.... MUNTAH!


18 dok ngomen:

Izwa Kamaruddin said...Reply To This Comment

nak sign kat dada plisss!!! hahaha..

Aisy Nasiha said...Reply To This Comment

Ooo ini kisah belakang tabir ya. Ala..tak sempat tengok semalam. Patutnya bagitahu 3 jam sebelum tayangan..3 hari sblm ke

Kakcik Seroja said...Reply To This Comment

Mulanya mak 'teringin' nak maduk rancangan ni...tp lepas tu senyap je sbb keyakinan tak ada... ;-)

suwara entertainment said...Reply To This Comment

wahhh..glam gitu!
nak sign kt dada plssss...hehehehe

Chekgu Azrine said...Reply To This Comment

Gelemer la mu mek..hahahaha..aku tak tgk mek..rancangan apa?

norhidana said...Reply To This Comment

kerlasssss.... nk mintak sign boleh....

aku ingtkan ko yg msk pertandingan mertua vs menantu nih... kompem lg havoc kak... ngn gelak tawa ko tuh...

faraherda.razalan said...Reply To This Comment

Heheheheh..untunglah dpt bergambo dgn Pak Nil!

Falsya said...Reply To This Comment

glemer u'ollss..aiii nak signnnn plissss...;)

Dr K said...Reply To This Comment

lepas ni posing dgn akak Azwana Ali tau nok..hahaha

Unknown said...Reply To This Comment

rancangan apa ni niezza?? Lama tak tengok tv sangat...huhu

Apa pun tahniah, dapat masuk tv ya...◕‿◕

lynmunir said...Reply To This Comment

Wah,dapat masuk Tv dan bergambar dengan Aznil ya, tahniah :-)

Cikwa said...Reply To This Comment

untong la dapat bergambo ngn paknil..nampak muda sentiasa paknil ni kan..

lieyalatif said...Reply To This Comment

kakaaaaakk glem sy nak otogeraf plissssss...tolong sign kat dada sayaaaaa plisssss heheehhe

alaa beb kire bertuah ko ...dpt pengalaman baru.....seronok ...

eMMe said...Reply To This Comment

whoa.. jumpe paknil..untung laa.. best tak pak nil sembang pape tak? heeee...

Rinna said...Reply To This Comment

Waahh dpt jumpa paknil..untungg laaa.. curlast gitu..

Najib Ariyan Ali Basha said...Reply To This Comment

homaigaddd... dah jadi artis rupanya... siapa lah sangka kan... kita ni takder lah orang nak amik berlakon... jadi mamat kaunter pun takper lah... hahahaha

aizamia3 said...Reply To This Comment

Oh bestnye.. jumpa pulak paknil.. wah.. curlas gitu..
cer cite.. cer cite.. kena kutuk belakang cerita.. yg penting muka masuk tv.. ;)

Ania said...Reply To This Comment

Salam kerja! Saya dari team Kumpulbagi.
Jika Anda mau share dan download files dengan gampang kunjungi page kami di: www.kumpulbagi.com
Semuanya gratis, cepat dan tanpa limitasi. Anda bisa upload sebanyak files (audio, video, pdf, jpg, dll.), membuat koleksi berkas dan bagikan dengan lainya.
Coba servis kami tanpa registrasi:)