Thursday, November 6, 2014

selamat pagi sayang!



ok ini rare! sarapan pagi dengan pulut dan kelapa bersama ikan masin. perghhhh.... hidup biar sedap! tapi lepas ni kalu aku takde kat tempat, sila carik kat surau yeeee... hahahaha

gosip pagi pasal emma maembong... kau mampu! ahakssss

21 dok ngomen:

Zaza Abdul Latif said...Reply To This Comment

Uishh mmg rare.. aku x pernah try.. kalau dah tahap kena carik kat surau tu aku pasti akan cuba supaya ko bleh carik aku kat masjid.. hahaha

norhidana miswan said...Reply To This Comment

amboih ko kak.... pagi2 dh tayang makanan sedap.... tp apasal sikit sgt

Nurzakiah Hanum said...Reply To This Comment

sedpanya

lieyalatif said...Reply To This Comment

haahahaha lepas mkn sure menguap 18kali ni noks...ko ade batang mancis tak nie...wat tongkat mate heheheheeheh

Kakcik Nur said...Reply To This Comment

Sikit sangat tu... :)

adarnadzmie said...Reply To This Comment

sedap sgt ni....

Kakzakie said...Reply To This Comment

Baru dua suap mana ada kesan sampai nak lena di surau:)

Kesuma Angsana said...Reply To This Comment

makan smbil bergosip2 yer.. ni fevert en hubby KA n adik, kalau buat mmg bertambah2 makan

faraherda.razalan said...Reply To This Comment

Peh! Mg rare! Mane nak dpt tu klu bkn kena sendiri?

Mohd Nazrol said...Reply To This Comment

sedapnye... teringat time kecik2 dlu... nenek kt kmpung slalu buat pagi2... klu mengidam terlebih..tgahhari pom mkn pulut jugak

wahida said...Reply To This Comment

festaim mkn...selalu dgr je...sedap...tq kak noreen!!

kakyon said...Reply To This Comment

tetiba teringin nak makan..

Fazleyatul Aini said...Reply To This Comment

fuhh ni memang sedap !

psst ! gosip apa emma tu. nak kepoh gak haha

lovelywa said...Reply To This Comment

feberet anak bujang saya nih..

aizamia3 said...Reply To This Comment

memang terbaiklah kalau dapat ni.. ;)

idzwa kamaruddin said...Reply To This Comment

err tak penah cuba lagi ni!

misz sheyla said...Reply To This Comment

sadapnyeeee...dah lame x mkn pulut ngan ikan masin...tengok pulut teringat pulak ubi kayu rebus, arghhh sedapppp

Nastyna said...Reply To This Comment

perghhhh kesukaan saya ni... adui terbau2 ikan kering.

Abang Bear said...Reply To This Comment

sayang yg mana? kat nasi ke atau ikan masin?

Abang Bear said...Reply To This Comment

sayang yg mana? kat nasi ke atau ikan masin?

Fiza Rahman said...Reply To This Comment

Tak pernah try lagi ni. Tapi kat bangi ada kedai kelantan. Ada jer nampak. Boleh beli ni nnt.