Wednesday, November 12, 2014

kenangan paling rare bagi tahun 2014


eiiii muka je lain, shawl samaaaaaa. hahahahaha... korang kalu nak tahu kami bedua mengekek² mengilai² pepagi buta kat cafe. dah la shawl kebetulan sama, order makan kebetulan sama, air pun kebetulan sama. dh kenapa semuanya kebetulan ni?? tapi mmg lawak nak mamsss betol. 

 kekonon begaduh la kau kenapa pakai shawl ni hari ni.... aku salahkan kau, kau salahkan aku... 

 oi.... kemain ketip bibir..

ini candid! si nor yang curik amek gambar kami tgh gelak bedekah² sampai nak hilang nyawa aku rasa. ok citer dia begini, si jah dah sampai cafe dulu, dia betenggek kat kaunter bayar. masa aku sampai, dari jauh aku tgk aduhhhhh minah ni dh kenapa sama shawl hari ni. ok, citer pasal shawl ni plak, kami beli masa karnival factory outlet kat opis kami. aku beli dulu, ptg lepas aku beli, si jah pulak beli. masa dia pilih shawl, aku takde dgn dia, aku jenguk booth sebelah dan aku idakle tanye shawl ape dia beli. sampai la ke hari ni kami baru tau yang kami ade shawl yang sama. hahaha.. 

ok citer pasal beli shawl dah abes. sambil gelak aku order megi. aku tanye la jah kau knp betenggek lama kat sini. dia kata dia tunggu megi. laaaa dia pun order megi jugak. gelak lagi... pastu aku amek air neskepe ais yg dah siap kat kaunter air. pastu dia tegur aku... kau order air ni ke, aku jwb la haah... pastu dia gelak dia cakap tu air aku... aku dh order awal dari kau. ermmmm kau rasa?? mau kami tak mengekek² kat situ jugak. budak cashier tu pun join gelak... hadoiiii... semuanya kebetulan sama... lawak giler kot. 

menu kami yang kebetulan sama juga pagi ini. hahahaha... cuma jah megi kari ade telor, aku megi ayam ada ayam. mari la kite makan sambil gelak ketawa. kahkahkah....

rabu adalah hari bebaju korporat. baju sama, shawl sama, seluar dan skirt kaler hitam, dah aku rasa mcm operator kilang plak. hahahahaha

kau kurus aku gemok
kau lawa aku chomell
kau garang
aku...
opkos la manja!!!!!
hahahaha

ok bai!

27 dok ngomen:

Eray Majid said...Reply To This Comment

wah bestkan bila terkebetulan dengan kawan-kawan yang kita sayang, bahagia gitew...

Eray Majid said...Reply To This Comment

wah bestkan bila terkebetulan dengan kawan-kawan yang kita sayang, bahagia gitew...

Mimy Hamid said...Reply To This Comment

sweet gile ko ngan wahida....ko mmg laawa..dia mmg comel

wahida said...Reply To This Comment

aku garang?? ko jgn mcm2 jah...hahaha


eMMe said...Reply To This Comment

tekekek kekek saya baca entry ni sis, mmg lawak... masih sengih okey komen ni.. heeee~

mummy_ayu said...Reply To This Comment

mesti terkejut pas tu..baru kelakar..he he he..

Izwa Kamaruddin said...Reply To This Comment

tetap homey homey!!

hazawahida said...Reply To This Comment

ada chemistry :)

Anum said...Reply To This Comment

hehe
tomei2

norhidana said...Reply To This Comment

itu baru lah namanyer kwn seidup semati kak.... sehati sejiwa, heheheh sesekali boria... best pe

Kakzakie Purvit said...Reply To This Comment

Bagaikan ada hints sampai banyak yg sama dua-duanya - sehati sejiwa...

GREENJADE said...Reply To This Comment

hihihi cute la korang...

abru terbaca update kat blog wahida td..hik3

cahayahidupku.blogspot.my said...Reply To This Comment

hihihi.. macam comey je.. macam comey je :)

Chekgu Azrine said...Reply To This Comment

Dua2 comeiik!!

aizamia3 said...Reply To This Comment

happy je tengok korang.. memang best.. agak2 kalau kita jumpa happening tak gamaknya.. ekekke..

psstt: cer try bukak balik entry blog ai, boleh tak tengok gambar kat dlm tu.. ;)

nabilah_2908 said...Reply To This Comment

saya yang baca ni pun dok tergelak sama...hehehe...

salam kenal...first time landing sini.. :)

ummi_khalish said...Reply To This Comment

hihi...sehati sejiwa.....semoga prshbtn smpai syurga..

Fiza Rahman said...Reply To This Comment

Aku pon tumpang gelak baca entry ni...hehehe...Dah macam kembar plak.

Afasz said...Reply To This Comment

dua dua comey.. mcm kembar tak seiras.. hehe. cantik bile pakai sedondon ni. sy tk rasa malu pon.. lg suka ada. :D

salam ziarah dr

http://afasz.blogspot.com

Azian Elias said...Reply To This Comment

tak pe.. janji bahagia.. yg penting dua2 come..

Fieza79 said...Reply To This Comment

Rindu gilerr lama tak jengah sini...
Bahagia btul korangg..

Jmput2 singgah blog hihii...

faraherda.razalan said...Reply To This Comment

Bestnya ada kwn yg sehati sejiwa mcm ni kan? Mmg insan terpilih. Aku kat sini...mmm, mls nak ckplah. Huhuhuhu!

arysha_fayyadh said...Reply To This Comment

Assalam sis,
he3 iols baru nak kata macam operator kilang

Anonymous said...Reply To This Comment

panjang nya dagu

Suria Amanda said...Reply To This Comment

sudahnya jadi boria satu hari eh...sabar je la...korang ni mmg kelakar la...

Mia Kassim said...Reply To This Comment

Lucu aku bila baca entri ni bebs ... suweeet dan lawaks gitu

Unknown said...Reply To This Comment

Hiiiiiihiiiiiii