Tuesday, October 21, 2014

tengkiu suami!

asben dah pulang ke sangkar, sampai jam lebih kurang 930 gitu. gumbira hati tak terperi. rasa nak giget² tengkuk melepaskan kerinduan. auchhh!!! hahahaha... yang paling hepi mestila anak bujang dia. mula tu taknak pandang muka dedi dia, marah ke sentap ke idak le tahu... bila dedi cakap dedi beli banyak gugugula kat adek, ehhh... terus minta enpon dedi nak main game spiderman. ah... sinitron sangat kau dek. hahaha

sampai umh aku mcm biasala sebuk kat dapo. lama kan tinggal umh, maka ade je la benda yang aku nak buat... pastu dedi panggil. aku pun pegi la nengok ape yang dia beli utk anak bini. ada la dua tiga ketul coklat utk anak dia. suker la dak qausar ada gugugula. dia mmg sebut gula² ke coklat ke ngupa itu. apesal gagap pun aku tak tau le. pastu dedi blikan baju tido kaften yang aku akan beli kalu tiap kali aku ke langkawi. baju tu takde jual kat kl. aku dah try carik tapi takde. kain dia sedap betul. sape² yang aku tau nak ke langkawi, pasti aku akan kirim. eh... terasa disayangi sangat sebab dedi blikan baju tido. hahahaha.... *libasbulumate*

pastu dedi bagi satu plastik, aku angkat berat jugak. buka plastik... wahhhhhhhhhhhhh!!! bestnyerr... dedi cakap igt nak blikan yang kaca tapi takde yang putih kosong, dah abes stok.. ada yang milamine ni jek. yg kaca banyak yg becorak. mami kan suker up gambar makan, ada pinggan² ni lagi cantek la gambar mami. ahaiiiiii, puji ada makna ke puji minta belaian ni. muahahahahaha... kite suke la wak! maseh byk la sebab memahi ape yang mami suker buat. lepas ni takyah pakai pinggan daia lagi. muahahaha.... padahal pinggan mangkuk hadiah kawen pon belambak tak bukak² lagi.

hapdet pasal campak... gatal² satu badan dah kurang skit. skang gatal dah merebak dalam mata. so mata aku dari smlm dah start merah. dah mcm orang sakit mata kekdahnye. aku datang keje mcm biasa, walopon kawan² halau soh balik takut jangkit. hahahahaha...

esok cuti, rasa hati nak bawak qausar balik banting. asyik sebut nama wan dan atok je. mungkin dia rindu kot. pastu asyik cakap wan suker nangis... hahaha... mmg wan dia mcm tu, asal anak cucu nak balik je mesti sinitron ayaq mata. ok, nak call dedi tanye dia nak balik ke idak. bahaiiiiii!


20 dok ngomen:

Fazleyatul Aini said...Reply To This Comment

suka la qausar ada gugugula

Nurzakiah Hanum said...Reply To This Comment

cantiknya

Kakzakie said...Reply To This Comment

Jauh di mata dekat dihati. Ingat anak-bini itulah tandanya.

Dah macam tu pun masih kerja dan nak balik Banting lagi ke? Emmm..

Zaza Abdul Latif said...Reply To This Comment

hahaha gugugula.. cute je bunyiknya..
eh milamin tu cantik ar.. sebijik mcm yg kaca punya yg selalu pakai kat hotel..

Fiza Rahman said...Reply To This Comment

Cantik milamin tu noks. Best lah dpt ole2 dari somi ☺

Lynn Hamzah said...Reply To This Comment

untung la ko niezza...nanti lepas nie rajin update pasal masakan okey...

Falsya said...Reply To This Comment

wahhh, serious cantik sgt pinggan2 tuh..suke3..

Daddy Ziyyad said...Reply To This Comment

amboi, sampai nak geget tengkuk! hahaha

rajinnya kau nokkkk..sakit2 gatal2 mata gigih gi opisssss...MC la wehhhhh..hahahaha

Chekgu Azrine said...Reply To This Comment

Aku pun suka pinggan kosong bentuk2 camtu..hehe..sbb suka up2 gmbo mkn..seni tu perlu ada giteww..hahaha

ArY + ShA = AmZaR FaYyAdH said...Reply To This Comment

assalam kak,
sha satu family pun baru lek dari langkawi..
cotik b'day kekdahnya..
tu la sbb ujan ada beberapa agenda terbatal he3..

- said...Reply To This Comment

pasnie bertambah rajin le sis masak, amek gambar...hehehe

nuyui a.k.a miss YUI said...Reply To This Comment

amboi suka la kak kan..ekekek..

hati2 kak balik kg.. jg dir sama naaa...

wida said...Reply To This Comment

pndai suami kak amik hati bini dia..hehe.pasni bolehlah kena tinggal lagi ye?

Mila Ahmad said...Reply To This Comment

kak lepas ni bolehla selfie pinggan baru hihi...

Ibu Lala said...Reply To This Comment

Cantik pinggan tu. Melamin pun ok gak.

Zura Tahir said...Reply To This Comment

melamine pun dh cantik...

Amanda Suria said...Reply To This Comment

Nok...siyes cantik giler la pinggan tu..sekali nampak macam kaca la...

norhidana miswan said...Reply To This Comment

hahahahha gelak je aku sambil baca nih, si qausar tu sinetron mcm ko gak lah kak... hhahaha mmg sinetron sgt kan

waaa best2 dpt pinggan lawo, i like lah kak... pandai laki ko pilih... baju kaftan tu awat tak tunjuk gambo... nk gak nengok camne gaya kain nyer

lieyalatif said...Reply To This Comment

alaa qausar tu majuk2 jual mahal awal2 jeeee...dpt gule2 terus lembut hati hah heheheeh

beb lawo pinggan tu...aku mmg cari...ade satu jenis siap spiral2 ....mgudepan aku gi langkawi ngan bff aku mmg misi nak cari pinggan2 gini....

Anonymous said...Reply To This Comment

hahaha...i baru blk smlm...tp mak mertua mu xde...tido umah andak...maka ....masa ckp kat am...nganis le....hahaha