Monday, October 20, 2014

syiannn kite

yey.... suami kite balik dah ari ni... maner dia pegi?? dia kan... pegi jimba ngan kawan² dia. dia kan tinggal kite ngan anak je bedua. dia kan... pegi langkawiiii... best wooo... tapi kan, kesian kat dia sebab kat sana asyik ujannnn je. hahahahahaha.... rasakan, sape suruh tinggal kite ngan anak je. muahahahaha...

tak la, aku kasi pelepasan utk dia merasai erti seronok bersama geng krengkengkeng dia tu. kemain teruk betul nama group. hahaha... mula² masa dia minta permission ngan aku, aku kemain kata tidak! ye la.. mana boleh buat mcm ni. tak aci la tinggal kami dua branak je. tapi bila fikir² balik, ape salahnye bagi dia bebas. bukan selalu dia minta nak enjoy ngan kawan². ehh... mmg tak penah la sblm ni. sebab tu aku rasa sepi... mana penah berpisah tanpa sebab sebelum ni. melainkan dia pegi kursus. ini minta permission nak pegi enjoy ngan kawan². kompem la mula² dgr tu aku tesedak. hahahaha

bila aku kata tidak pun dia ok je. tak tau le kot ok dimulut hati membentak kalu boleh nak pijak² aku ke kan. hahaha... oklah, memandangkan servis kamu selama menjadi suami dan bapak yang torrbaek, maka saya melepaskan kamu pergi. walo dalam hati begitu banyak tangisan yang tidak dipersembahkan. ahhh... mengada sangat la aku pun... mcm ke laki nak pegi medan perang. 

3mlm aku dan qausar menumpang kasih di rumah maktok. nak tinggal berdua di rumah sendiri mmg tidak la, aku kan penakut. hehehe... maka jumaat mlm bermulalah kami ditinggalkan, pemergian dedi diiringi terikan qausar. hahaha... aku pun nak nangis sama tapi ku tahan sebab semua ada kan masa tu. tak jelita la nak nangis depan dorang semua. mau depa kutuk aku punye. 

mlm tu muka aku bengkak, dah adik² aku ingat aku melalak sebab kena tinggal. tak main la nak melalak bengkak muka heh. pastu aku rasa mengenyam satu badan. wehhh... dah kena santau ape pulak aku ni kan. bangun pagi hari sabtu tu, aku tgk makin teruk... timbul bintik² merah... membengkak penuh pipi. huwaaaa!!!! kenapa kenapa kenapaaaaaa??

ha nengok... hilang jelita kite. hahahaha... kesian ke idak? aku wasap gambar ni kat laki, tak diherannye, dia sebok dok wasap aku tanye nak periuk ni ke tak, nak set pinggan mangkuk ke idak... ehhhhh tak kuasa la aku nak semua tu. belikan aku coklat je sudah. dah takde tempat nak simpan periuk belanga la heh. 

hari ni masuk hari ke 3 aku kena campak. ko jgn tanya la tahap gatal dia cemana. sampai aku tido pun pegang sikat tahu! hari ni baru tehegeh² nak minum air kelapa... terlambat dah kau senah, campak pun dah sedap melahar kat badan kau. kakakakaka....

ok bai, kite nak gi kenet amek obat. ehh.... kite keja tau hari ni, kot² tak bleh tahan jap lagi, kite amek mc la... bz ni ada exhibition.. klu tak kerna exhibition ni, kita mc dah wak. syian kitee ek.

13 dok ngomen:

Nurzakiah Hanum said...Reply To This Comment

semoga cepat sembuh
lariiiiiiiiiiii nanti jangkit

Chekgu Azrine said...Reply To This Comment

Aku dulu kena measles yg thp xblh bangun..kt muka xteruk sgt..kt bdn yg byk..2minggu mc

faraherda.razalan said...Reply To This Comment

Ouh, measles rupanya! Boleh jangkit ke klu measles? Miang ni!

Mia Kassim said...Reply To This Comment

Terasa gatalnya tu bebs....dah abis merah2 muka....huhu

Moga cepat sembuh :)

Kakzakie said...Reply To This Comment

Alahai kesiannyaa...
Baru kena tinggal en abe dah kena campak sampai macam tu sekali..

Baiklah MC duduk rumah dik oiii...

wida said...Reply To This Comment

Kesiannya kak..kak x pernah kena campak lg ke?

Mrs Nazar said...Reply To This Comment

kesian kesian kesian... adus..nasib baik la campak...ingatkan elergik ngan produk skin care ke hapa...selalu tgk gebuu bu bu jer kulitnya...

tak pa lepas hilang campak tu ..kulit tumbuh baru... yg lagi licin punya...

moga cepat sembuh!!!

Daddy Ziyyad said...Reply To This Comment

hahahha..sabar ya nok...moga cepat sembuh...mandi selalu, body kasi sejuk

Rinna said...Reply To This Comment

Laa ciannyaa.. byk2 berehat.. moga cepat sembuh..

Amanda Suria said...Reply To This Comment

alahaiii....kesianya...yang penting bukan kena chicken pox kan...

SangRatoo said...Reply To This Comment

lorr ye ke mama sherry?tadi pagi ngk mcm lemuih je gebu macam biasa je..kot dh turun ke badan² ek tu yg tak nampak kat muka..hehehe..takpela.nanti gebu gebas balik tu :D

Fazleyatul Aini said...Reply To This Comment

get well soon !

Zura Tahir said...Reply To This Comment

campak smpai cmtue erk...ingat kan kena hame...