Friday, October 17, 2014

kudapan sambil menonton abg luq.


sampai umh 6.30. laju² siapkan bahan utk kudapan ptg. asyik cekodok je, tukar menu omputes plak la. sblm tu tanya asben dulu nak cekodok ke megi goreng ke, megi sup ke, biskut cicah air je ke... pastu bila aku cakap nak buat omelette gulung, dia cakap ok la. wah omelette gulung, tak hagak. hahaha

 sempat rebus sosej jek. igt nak tumis² manja ayam cincang, tapi tak sempat la heh. ayam cincang tu pun keras kejung. lambat nak tunggu lembut kang abg luq dah kuar dulu. 

 ok done!

 satu utk kau, satu utk aku.

 igtkan masa gulung tu nak kapit la ngan cheese, ah kang lakik tak selera plak. dia kureng skit kalu ade cheese. veridekampung. hahahaha

 licin baq ang!

sekian dinner pertama kami. hahaha
pegi umah maktok ada kari daging, sambal sotong, ikan goreng dan tauhu sumbat. wallah!!!
ehhhhh... mesti la kena makan, kalu tidak mampos kena lahar ngan maktok. hehehe

6.30 pagi tadi sempat plak buat cekodok. bekalkan sekali utk dedi dan kawan² dia. sampai opis buat kopi o letak stevia. ermmm.... nikmat pagi! 






en. umar, brape kilo minyak rambut awak pakai ek? hehehe

15 dok ngomen:

Nurzakiah Hanum said...Reply To This Comment

lazatnya

nayfatimah rasyid said...Reply To This Comment

nak resepi ;)

Kakzakie said...Reply To This Comment

Bekas cekodok tu cantik..
Ini mesti pinjam Qausar punya:)

Mila Ahmad said...Reply To This Comment

tgk akak upload kt fb kemain nampak sedap.nampak senang je tapi bila kena tang kita heiii malasnyaaa tak terbuat-buat huhu...

Tihara said...Reply To This Comment

Sedapnya yang ommelete gulung tu
dia macam edisi korean cuisine gitu :)

faraherda.razalan said...Reply To This Comment

Wow! Teringat sushi telur bila tgk ommelette tu!

idzwa kamaruddin said...Reply To This Comment

ya allah ko dah kenapa ni nok!!!kenapa goda aku sgt niii..

norhidana miswan said...Reply To This Comment

very the very kelasss ko noks...
sgt mantops nengok nyer... pastu mkn umah ko lak, menu sume mmg kelasss i like...

Amanda Suria said...Reply To This Comment

semua tuh sedap la nok..aku tgh diet ko tayang semua ni....huh....stressss

Zura Tahir said...Reply To This Comment

selera nengoknye

Lynn Hamzah said...Reply To This Comment

kelasss ko...nanti nak try buat juga kat rumah arr...nampak sedap...

Cikgu Ma said...Reply To This Comment

ooohh..telur bungkus pon bleh jd kudapan..bleh try la pasni...hihi

mamabeauty said...Reply To This Comment

nampak sedap menu ni

Rinna said...Reply To This Comment

Hmm..sedap tgk telur gulung tuh.. :)

Biuty's Gourmet said...Reply To This Comment

Nnti aku share resepi sedap2 yer na..ko masak kt rumah ko plak..