Thursday, October 23, 2014

random photos


 ini style terbaru bila bergambar. 

 ku pelik ngape bekas air ni ada kat tepi lemari sebelah meja makan

ku bukak ku lihat ada pellet kiko kiki... ku jerit 'dedi!!!!! haokud u!!!!!! dah la bekas air tu bonda yang kasikkkk. banyak² tupperware ngape ini yang kamu pilih haaaa'?? dedi jwb 'senang nak bawak sebab ada tangkai' argghhh!!!!

 semalam ujan dari ptg sampai ke mlm. ptg tu balik dari umh kazen ku lihat dedi turun bawak air satu baldi. ku intai di tingkap bilik.. ya Allah... dah takde keje gamaknye. ujan² basuh kete....

repeat sushi zanmai. lepas makan sushi sila telan ubat cacing sebotol. hahahaha

terliur ngan jeruk mangga cili api yg tgh pemes skang ni. order ngan kawan opis dedi, sebalang limablas hengget. okeh, lepas ni boleh buat sendiri jek. 


sekian!

19 dok ngomen:

Kakzakie said...Reply To This Comment

Qausar dah main pandai posing:)
Jeruk mangga asam boi kakak pun belum pernah buat tapi dah makan - beli..

Nurzakiah Hanum said...Reply To This Comment

tomei2

Pokok Manggis Depan Rumah said...Reply To This Comment

Comelnya Qausar posing. Jeruk mangga memang sedap.

Zaza Abdul Latif said...Reply To This Comment

kau.. mcm2 makan..
lagi meriah uolls :p

wida said...Reply To This Comment

Sedap jeruk mangga tu..x rasa2 lagi ni. abis mngga kat pasar org borong!

sudipVSsenduk said...Reply To This Comment

kalau akak terus sawan dik bila bekas air dibuat gaya tu..argghhh!!!

Chekgu Azrine said...Reply To This Comment

aku pun buat sendri je jeruk tu..puas makan..hahahaha

Fazleyatul Aini said...Reply To This Comment

qausar kenapa seksi sangat tuuuu

idzwa kamaruddin said...Reply To This Comment

eee molot tuuuuu!!!cium nak!!!

Gieyana said...Reply To This Comment

Lm x dtg sini..ku suka shushiiiii itewwwe! Oh nakkkkkk!

Nieyl said...Reply To This Comment

cute lak tgk die wat mulut cmtuh..hihi
wah!mangga....

faraherda.razalan said...Reply To This Comment

Homaiii! Sushi Zanmai. Terliurrrrrrrrrrrrrrrrrrr!

Ayu sukatiakula said...Reply To This Comment

jeruk mangga yg paling menangkap perhatian.. fenomena santa kan skang ni

Z@i Z@mR33 said...Reply To This Comment

gmbr Qausar tu yg sempoi...

kami pon wt sndiri ja jeruk tu.mhl sgt nk beli

ArY + ShA = AmZaR FaYyAdH said...Reply To This Comment

Assalam sis,
oohooooiiiiii...berapi kan sis kes bekaih tupperware disalah guna itu kan3..
sabor jer la he3

norhidana miswan said...Reply To This Comment

seksi betui gambar mule2 tuh, mulut msti becok mcm ko kak heheheh

alah dr ko tak gune baik laki ko gune bekas tupperware tuh kan

laki hang nk jimatkan air itu dia bsh ujan2 heheh... sambil bt senaman kan

ko hagak2 lah kak, rm15 mahainyer... baik ko bt sendiri berbaloi2

- said...Reply To This Comment

omakkkk aiiii sebalang rm15??? mahaiiinyerrr... huk huk...

Mrs Nazar said...Reply To This Comment

Daripada jeruk..gambar qausar lg lagend..muah muah muah..qausar dah ternoda...kena gomoi...padan muka .dia buat muka come lagi

Falsya said...Reply To This Comment

Hahahahaha..yg bekas air tuh kelakar..hehheeh..adehhhh, jeruk mangga..nak nak nak..