Friday, October 3, 2014

selamat hari raya aidiladha



kami sekeluarga beraya di kl dan banting aje. buat semua yang pulang ke kampung, berhati² ye, pandu cermat keluarga selamat... in shaa Allah!



11 dok ngomen:

Nurzakiah Hanum said...Reply To This Comment

insyaallah
u too sis selamat hari raya haji

idzwa kamaruddin said...Reply To This Comment

selamat hari raya haji

Kakcik Nur said...Reply To This Comment

Salam Aidiladha Ena... :)

Zaza Abdul Latif said...Reply To This Comment

Jauhnya kampung2 kau nyah..
apa2 pun Selamat Hari Raya Haji.. berhati2 dijalan raya.. ingatlah orang tersayang.. :))

Mia Kassim said...Reply To This Comment

In sha Allah ... kami balik kg esok. Selamat hari raya haji bebs... semoga selamat sampai :)

Kakzakie said...Reply To This Comment

Eh... nampak ke anak bulan? tak payah tengok anak bulanlah dik hihi...

Selamat Hari Raya Aidil Adha juga dari kakak.

norhidana miswan said...Reply To This Comment

selamat hari raya utk ko n family, kami pun beraya kt kl je kak... adik2 aku je yg balik johor

☆♥L@dy @yU♥☆ said...Reply To This Comment

Salam aidiladha buat uols jugak
Weols x beraya kot uwaasa

aizamia3 said...Reply To This Comment

Selamat Hari Raya Aidiladha..
Moga selamat perjalanan pergi dan balik ke kampung halaman..
Moga my nantu pun happy selalu.. ekekeke..

Aimaniman Ezaiza said...Reply To This Comment

Akk pun nak ucap slmt hr ry juga... akk pun x balik, ry kat port klang je, beraya dgn kapal..

Ena said...Reply To This Comment

salam adidiladha..
kami pun raya di kl je
skrg dah ada di ofis
psssttt!!
apa yg nampak tu? ;P