Wednesday, October 29, 2014

gemoknyeee


 donut gemok

kepap gemok

donut tu lembut betol, kepap tu walopon inti kentang jek tapi sedap sebab pedas. skali ngap takleh brenti.. mesti nak ngap ngap dan ngap lagi. hahaha.. seketui 50sen jek. berbaloi sebab besaq. tengkiu suami baybienaz sbb belikan siap hantar lagi. 


19 dok ngomen:

Kakcik Nur said...Reply To This Comment

Nak la jugakkkk... :)

idzwa kamaruddin said...Reply To This Comment

kawan ko ni selalu jadi bahan ko amik gambar kan??ko kene byr dia komisyen ar nok!

Nurzakiah Hanum said...Reply To This Comment

wow demok2 nak gak

Mia Kassim said...Reply To This Comment

Klu kuih dah mok2 camtu mmg berbaloi giler lah klu hg 50 sen jak .... :)

NM03 said...Reply To This Comment

idzwa,

hari2 aku bayar wang perlindungan kat dia. hahahaha

Kakzakie said...Reply To This Comment

Masih ada lagi yg berniaga sambil bersedekah..

faraherda.razalan said...Reply To This Comment

Donut! Mmg terliuq tgk donut tu! Yummeh! Minum ptg ni mmg lyn ouh. Ni yg buat gua nak cri donut pepetang ari jap kang. Heheheh!

Hati Ema said...Reply To This Comment

besar nye karipap.....

Cikgu Ma said...Reply To This Comment

wahhh..debabnya karipap...i loike karipap...:)

Chekgu Azrine said...Reply To This Comment

sedapnya aku tgok karipap tuh beb..hahahaha..

Lynn Hamzah said...Reply To This Comment

comfirm makan satu dah kenyang...hihihi...

aizamia3 said...Reply To This Comment

tuan punya belog ni paksa suruh selfie dengan donut dengan kepap ek.. minta komisyen kat dia sbb jadi model belog ni.. ngeh2..

~MaMa RX SToRYMoRY~ said...Reply To This Comment


Pre order bagelen atau brownies kartika sari dan amanda whatsapp ina 0192633431

Fazleyatul Aini said...Reply To This Comment

nampak menyelerakan sebab beso gitew
hihihi

norhidana miswan said...Reply To This Comment

perkh udahla murah... beso pulak... mmg bestlah.... bagus betul org yg jual tuh...

Gieyana said...Reply To This Comment

Bestnyer...feveret nih!

Daddy Ziyyad said...Reply To This Comment

makan kepap & donut gemok tu selalu, body pun gemok tau! wakakakaka

Amanda Suria said...Reply To This Comment

makan kepap pun kenyang sampai ke petang kan....

eMMe said...Reply To This Comment

NAP NGAP DONUT TUUUU~