Wednesday, August 13, 2014

ni rahsia taooo

minggu pertama lepas cuti raya ritu kan, cafe opis aku ttp lagi. selasa tu tahan la lagi makan kat luar. tapi banyak kedai yang masih ttp. nak kuar je pon bosan jugak. jadiknya, geng antu jepun tanpa kak jah yang masih cuti bersalin pakat, bawak bekal makan sama². nor bawak sambal sardin, dia suruh aku buat telur dadar, dd bawak nasi. ek eleh... telur dadar je dia soh aku bawak. tak mencabar langsung. hahaha 

 makan berjemaah bersimpuh krem kaki. hahahaha

 nor kata dia yang masak sambal sardin. aku tak caya!!!! aku syak mak dia yang buatkan. hahahaha

ha, ni rahsia... tlg jgn kecoh kat kawan baek aku tu tao. aku cakap aku masak ayam masak merah ni. padahal aku beli kat akak jual nasi lemak. matik² depa percaya. nor siap tanyer aku ape bahan aku guna nak masak ayam masak merah ni. eleh, dia igt aku tak reti. aku jawab selamber... ala... aku bukan tak tau pun cara nak masak cuma aku takde masa la nak buat, telor dadar benda simple pun aku tak sempat nak buat. balik dari umh mak dah lewat malam, bgn pagi mandi, solat, make up, bersiap... hishhh... sebenarnya.... sebenarnya kannnnn, ini sumpah alasan yang betul... sebenarnya aku malas. hahahaha!!! sori la nor dan dd sayanggg... korang kena tipu sehingga hari ini. mangap ye!

 siap ade kuih raya lagi. hehehe... tu kicap si nor le bawak, dia mmg hantu kicap. takde kicap ibarat makan tanpa lidah. miahahahaha!!!

up gambar tuan blog sedas. idung makin kembang, pipi makin tembam, badan makin sasa... 
owhhhh bahagia!




20 dok ngomen:

Anum said...Reply To This Comment

sedapnya

norhasnizakhalid said...Reply To This Comment

salam kenal dari mamaniza.com

makanan tu nampak menyelerakan,. yummy sgt..

Fiza Rahman said...Reply To This Comment

Sedap lah plak tgk ayam masak merah ngan sardin tu.

Fazleyatul Aini said...Reply To This Comment

saya pon makin sasa !
hahaha

Ena said...Reply To This Comment

Kita dah banyak hari dah teringin nak makan sambal sardin. Rasanya hari ni nak masak sardin je la utk buka.. bestnyerr..

Kakzakie Purvit said...Reply To This Comment

Kalau makan macam ini sah-sahlah makin tembam - sedap makan berjemaah ni...

Mia Kassim said...Reply To This Comment

Best juga makan ramai2 cam ni ...
Biar badan sasa yg penting gumbira kan bebs ... :)

syawalsimpsons said...Reply To This Comment

perghhh haeven woo makan gitoo je kakak

norhidana said...Reply To This Comment

hahahahah rasa nk gelak guling2 je kak.... ko sampai hati bt gitu kt kwn2 baik ko kak... sian depa kene tipu ngn hang...

Dr K said...Reply To This Comment

duduk bersimpuh krem kaki! hahahaha

mmg sasa lah kau nok..siap dgn baju ala ala leopard lagi..hahahaha

aizamia3 said...Reply To This Comment

takpe.. kita2 je tau.. kalau dorang nak marah pun dah kenyang makan.. hehehe..

cahayahidupku.blogspot.my said...Reply To This Comment

Lauk sambal sardin tu lah pembuka selera Reena.. sodap sekali sekala kena tu :)

Chekgu Azrine said...Reply To This Comment

Lps bln pose nih mkn sardin giler sedap..
Aku pub berkali2 tmbh

Eye_nee said...Reply To This Comment

tertarik sgt dgn ayat2 ko yg dibwh gambar sasa ko tu...dan yang paling tertarik menarik...

"Owhhh bahagia"...hahahaha...

wahida said...Reply To This Comment

Ko ckp dgn nonok, masa aku ada haram dia nak buat sardin kan? Sentapppp

izzeyda said...Reply To This Comment

Sedap tu..sesekali makan sardin pun sodap jugakk..hehehe..

Hanis Azla said...Reply To This Comment

As-salam..

kdg2.. boli pun sodap he..he..

lieyalatif said...Reply To This Comment

sonok woo makan ramai gini...tapi tang kaki krem tu tak tahan ...aku jenis takleh dok bawah lame2...mmg kaki krem woooo hahaahahaha

ooo aci ngelat ko noks...tapi takpe yg penting ko dtg bawak gak bekal dari bawak perut kosong jekkkkk

aku suke tgk kulit ko...cantik...flawless jek...takde jerawat pun....aku ni dari remaje sampai laa tak berape nak remaje ni tetap ade jerawat nak keluar..tensi mak!

Rinna said...Reply To This Comment

Sedapnyaa makan berjemaah gini.. tak kisah laa beli pun janji sodap..pewut pun kenyang..

dalila said...Reply To This Comment

menyelerakan...hhee