Friday, May 30, 2014

nikmat kehidupan

3 hari blog sepi
bukan aku membawa diri
mood hari² datang dan pergi
sakit kepala tak ilang lagi

bersyukur diberi nafas lagi
sambung kehidupan yang sama setiap hari
keje rumah tak penah berenti
basuh kain hari²
lipat kain hari²
kemas rumah hari²
penat la heh tiap hari begini
ni aku rasa nak becuti luar negeri
tapi aku takut nak naik katebang skang ni


@_@



rindu pancake krabi
smlm aku buat pakai wrap, ah asalkan menjadi
sedapnye lahai puji diri sendiri
tapi tak la sejibik mcm kat krabi
igt nak pakai roti canai segera, ujan la plak tak boleh singgah kedai nak beli



aku guna wrap lagi
bungkus dengan eskim simbah coklat hersyeys bukan cadburry
wow nikmat tak caya cubalah sendiri
eleh aku ni... semuanya sedap jilat jari



aku nak ngadu kat korang ni
ni bekpes aku pagi tadi
nasi goreng dan ayam goreng cili
neskepe mestila ade sekali
harga dia boleh gantung diri
8.40 mahal nak mampos dah cafe opis skang ni
rehat nnt tak payah makan, tido la ape lagiiiiiiiii



15 dok ngomen:

idzwa kamaruddin said...Reply To This Comment

mahal nyerrrr

Sue-Rya Qistina said...Reply To This Comment

mak aih..mahalnya!!!
kena bawa bekal je la kalau gini kak..
mahal la kak kalau harga gitu utk bfast..

norhidana miswan said...Reply To This Comment

ingat cafe opis aku je yg mahal membunuh... opis ko pun...

syawalsimpsons said...Reply To This Comment

adoi terliuq la kakak

Chekgu Azrine said...Reply To This Comment

Tang mana dtgnya rm840 tu..uhuk..salah kira kot

Eye_nee said...Reply To This Comment

whattttt!!!!!8.40 sen....bapakkk mencekikkk darah kepe ko ni beb...

Mia Kassim said...Reply To This Comment

Mak aihhhh ! mahalnya...setakat nasi goreng dengan ayam kecik camtu..huhu

Fiza Rahman said...Reply To This Comment

Gulpppp...mahalnya.

wahida said...Reply To This Comment

ah ko mahal2 pun, situ jugak la ko bertapa tetiap pagi kan...


hahahaha...

aizamia3 said...Reply To This Comment

boleh tahan rege dia..
bancuh air sendiriler lepas ni..

ummi kausar said...Reply To This Comment

mak aih harga macamtu sekaliii. dah macam makan kat bistro lak huhu.

Daddy Ziyyad said...Reply To This Comment

gila murah!!!

hahaha

Rinna said...Reply To This Comment

mahal tuh tak de org yg komplen ker.. sabo je laa..

Fazleyatul Aini said...Reply To This Comment

rege makanan sekarang memang cekik darah huhu

norh said...Reply To This Comment

macam rega restoran..kfc pun lepas tu 8.40..hihi