Wednesday, November 13, 2013

budak ni kan....


ni tgh demam ni
tapi
selera makan tak pernah putus
asyik nak nak nak
dapnyer dapnyer dapnyer
kasi le ape pun dia bedal je
tu tgh syok ratah karet ngan peha ayam
mak tok kata dia demam nak pandai cakap
banyak dah jugak dia pandai sebut
satu je blom kuar dari mulut dia
'mummy'
demam pun tetap lasak
demam pun tetap buli rayqal
qausar... qausar...
cepat sihat ye nak
nnt kami nak tggal kamu
risau la mummy camni

30 dok ngomen:

Cik Mun said...Reply To This Comment

berselera betul tu..comel sgt..

Masni Syafie said...Reply To This Comment

budak ni kan...hihi..demam nak membesar...nak boleh akal baruh nih....hihi

Ratu Hatiku said...Reply To This Comment

Hihihi...comelnya.. Oklah tu nk mkn..

Nurzakiah Hanum said...Reply To This Comment

selera betul

ummiross said...Reply To This Comment

Get well soon ye Qausar..

Daddy Ziyyad said...Reply To This Comment

licin tinggal tulang! haha

Eye_nee said...Reply To This Comment

Demam nak tambah nakal ni..ko siap sedia jer lah dgn pertambahan akal baru dia nnt...

Mila Ahmad said...Reply To This Comment

amboi sedap sgt makan er.

attyfir said...Reply To This Comment

siannya qays demam..deman nak makan takpe ..
cepat sehat tau .

Dee said...Reply To This Comment

aku mati2 ingat kau bawak dia..eh..meh tinggalkan kat aku..geramlah pulak..asyik makan je mcm mummy dia ni..hihihi..

Acik Erna said...Reply To This Comment

budak kalau demam..nak makan..cepat baik

Shark Kay said...Reply To This Comment

sdapnya dia makan,
orang kuat xper dmam..
hope cepat sembuh nnti..

wahida said...Reply To This Comment

tomeinya dia makan ayam tu...bagus la jah, demam pun dia ada selera makan...tak la risau sgt...

tasekM said...Reply To This Comment

bagus la.
kalau demam tak lalu makan.
lagi mak susah hati.

:)

SYANI said...Reply To This Comment

Demam pun berselera ye...

Fazleyatul Aini said...Reply To This Comment

ha nak tinggal qays p mana tuu

norhidana miswan said...Reply To This Comment

geram tul aku tgk anak ko nih kak... senang betul nk suh dia mkn... anak aku payah bebeno.... abis2 biskut yg dia sesah ngn kopok... nk pg bercuti mana tuh mummy nyer

Qhaifa Nur said...Reply To This Comment

demam nak bercakap Qausar...
sedapnya tengok dia ratah ayam tuh...

nea lopah said...Reply To This Comment

salam kenal...polow sini juga... Bagusnya walaupun demam tetap selera makan...

wantie said...Reply To This Comment

makan pun kena ada gaya. gaya bagi auntie terliur ok!

Fiza Rahman said...Reply To This Comment

Pandai qays makan sendiri yer. Smoga cepat sembuh.

Nurfaezah Abdullah said...Reply To This Comment

nak gigit qausar, mcm qausar gigit ayam tu.

lieyalatif said...Reply To This Comment

ooo demam nak dpt mulut le ni yeak qausar...siap le pasni makin kuat laa qausar membebel yeak heheeheh...

bagus noks die suke makan...dayyan ni kene pakse tau baru nak makan...tiap kali makan mmg aku jadi singa jek laaaa....

faraherda.razalan said...Reply To This Comment

Demam tp berselera, klu aku lah tu kan....SENANG HATI NOKS! Hahahaha! Betullah kata mak tok die tu....demam nak pandai tu. Heeee~

Chekgu Azrine said...Reply To This Comment

Bagus ar demam tp selera..
At least xd la mu ssh hti dia xmo mkn kan..
Comel gilo qausar ni haihh

Mia Kassim said...Reply To This Comment

Sedapnya dia makan.....demam2 pun berselera....cepat sembuh ye Qays..

~emi~ said...Reply To This Comment

Baguslah suka makan. nanti tak la risau.

sy ada anak sedara yg jenis payah nak makan. Puas paksa, taknak makan. Selera takde la, tak lapar la. Kurus kering ha,,.dari ekcik mcm tu. skrg dah umur 6 tahun. Risau tgk dia...pulak tu asyik tak sihat je.


btw jom singgah blog sy :)

adrianna syaz said...Reply To This Comment

Bgus2..berselera mkn..bru cute..hehe

:: Mrs.Eady :: said...Reply To This Comment

Demam nak bijak lagi noks!

Amanda Suria said...Reply To This Comment

bagus Qays...even demam selera x demam langssung kan..