Monday, November 11, 2013

lebatnya ujan pagi ni ek

pagi tadi aku sedar dekat² jam 5.30
baru nak bangun dari katil
tetiber ujan turun lebat giler
buat susu, kasi susu kat dak qausar, tidokan dia balik
aku pun mandi pastu kejut laki, biasa la... ujan² sedap mengeliat
dah dia ajak aku peluk dia... eh..... hahahaha
6.30 pagi ujan masih lebat, selebatnya
kol 7 kami dah siap nak ke opis
dak qausar pun tejaga sebab aku kacau dia. ngeh ngeh ngeh
daddy kata tunggu ujan brenti baru gerak anto qausar
kalu qausar tido umh maktok, kami dh gerak selamber je ujan² pun
ada anak, kesian plak kan. so tunggu le sampai reda skit

kesian dia kena kacau ngan mummy

7.20 anto qausar
masuk duke kat simpang greenwood... pergghh.... jem gilak ngkooooo
aku biasala... dah lagu tu punyer cerita, aku belasah tido la dalam kete
hahaha... kesian daddy.. tau² sampai opis je dah
dah alang² lambat aku pegi tapau dulu pastu baru naik opis. hahaha

halloohh... ari ni bz la plaksss, tu yang lambat hapdet ni
hp plak buat hal, nak masuk gambar kot pc takleh pulak
ni yang rasa nak pakai note 3 ni. muahahaha
sudahnya aku minta bantuan jah
wasap gambar kat dia, dia email kat aku
tengkiu jah, nnt aku banje ko jajan ye
hikhikhik

dah, tu je nak kaboo
baibai

19 dok ngomen:

eynda said...Reply To This Comment

Sekarang pagi petang hujan... Alhamdulillah... moga hujan membawa rahmat...

Nurzakiah Hanum said...Reply To This Comment

sambung tido best

Cik Puan Rara said...Reply To This Comment

rini sume org lmbt kan kak.sy pon lmbt.sebab terlajak tido! hahaha

Kakzakie said...Reply To This Comment

Tapi satu nak puji Qausar walau kena kejut dia tak menangis.. sampai rumah maktok mesti sambung tidur tu.

NEKCIK said...Reply To This Comment

Hu..hu ..ujan ujan gini tak noreh..melingkau lingkau jer..bahagia jadi orang pencen..

Kakcik said...Reply To This Comment

Mak sampai pejabat dalam hujan lebat tapi takle basah sebab naik kereta... hehehe

Chekgu Azrine said...Reply To This Comment

Mmg kena beli weyhhh note 3
Best!!!

wantie said...Reply To This Comment

hiks.. sama la kan. kalau dah hubby drive. zzz..sempoi je kat sebelah. kok sama lak tebiat kita kan..kan..

Rai Ourkizuna said...Reply To This Comment

Hahaha..saya pun sama.. Kalau hujan, tido je duk tepi..

Mia Kassim said...Reply To This Comment

hujan2 memang malas nak pegi keja kan noks......hehe

:: Mrs.Eady :: said...Reply To This Comment

hujannn sedap tido wehhh!

ummiross said...Reply To This Comment

hehe..kalau hujan memang sedap tido kan, dalam kereta pun boleh lena. Mesti qausar pun tengah sedap tido tu, nanti sambung tido rumah Maktok ye Qausar.

DYatie said...Reply To This Comment

hahahaha. sy masuk je dalam train tadi dah tdo. sedar2 kl sentral. kui3

Dee said...Reply To This Comment

memang hujan sgt lebat..dan aku percaya duke sgt jem..sbb opismate smpi pukul 10 lebih..huhu..

Acik Erna said...Reply To This Comment

tak pe..takat tu je nak kabooo.janji ada gambo budak comel yang kena kaco ngan mummy dia tu

norhidana miswan said...Reply To This Comment

hahahahha aku kalu tak mikirkan jem gile nk turun ukay perdana tuh kul7 pun aku tak kuar umah kak oi... nsb lah aiyan makngah yg jaga kalu tak... kene angkut dia pagi2 dlm ujan sian dia

Fazleyatul Aini said...Reply To This Comment

semalam terjaga 2.30am hujan tengah lebat gila siap petir. bangun tutup ekon. sejuppppp

Nurfaezah Abdullah said...Reply To This Comment

qausar monyok tido kena kacau oleh mummy hehehe

faraherda.razalan said...Reply To This Comment

Same le kite. Liat nak bgn pg sbb ujan. 6.30 pg bru terjaga. Kelam kabut oh. Nak msk bwk bekal g. Apakah?