Monday, September 9, 2013

nak soh dia diam.... tapi...


 budak ni kan tak reti dok diam. nak soh dia diam aku kasi vicks ni soh dia bukak sendiri. 

 mmg dia kusyuk abes

 sampai menganga mulot

 tapi bila cuba dan terus mencuba, tak dapat jugak bukak, inilah hasilnye

 beguguran satu satu

 makin dipujuk makin menjadi

 dah letih dia elok sendiri. hahaha


34 dok ngomen:

syawalsimpsons said...Reply To This Comment

amboi nangis tak hengat ni

Nurzakiah Hanum said...Reply To This Comment

tomeinya
cian dia bersungguh nangis

nabila zaremi said...Reply To This Comment

Mau jugak dia belek2 vicks tu..kalau hamam lak,dia baling je vicks tu ke muka ibu dia..apa pon tak boleh..hahaha

adarnadzmie said...Reply To This Comment

ehehhh... ko buli anak ke niezaa...sian dak bucuk machemmm ni... nangis ko x bole buka bekas vicks...hehee

Ainim Suju said...Reply To This Comment

hahaha..qausar ni kelakar la

Eye_nee said...Reply To This Comment

hahahaha...berhiya-hiya menangis....bukak2 tak dapat..hati panas...melalak lah apa lagi...

lieyalatif said...Reply To This Comment

hahahaah lawak2...

qausar jgn gitu laa...lelaki gagah perkasa mane leh putus asa...agak2 tak dpt bukak campak jek kat mummy tuh..saje jek buli qausar yeakkk...

Mimy Hamid said...Reply To This Comment

kenapa awak nangis pun comel qausar....

Acik Erna said...Reply To This Comment

kesiannya dia..mama ngusik sampai nangis

Dee said...Reply To This Comment

alah..cool lah..x macholah nangis sbb tak dpt bukak vicks..huhu..

BUNDA a.k.a KN said...Reply To This Comment

kesian dia...mendera perasaan betoi mama dia ni...

attyfir said...Reply To This Comment

hahahha..qays..kena dera ye ngn mama..

Fazleyatul Aini said...Reply To This Comment

alahai sedih sangat tu sampai merah2 hidung melalak hihi

Teacher Basariah said...Reply To This Comment

alolo..sweet betoi..(^_^)

Kakcik said...Reply To This Comment

Hahaha... kijam la mummy ni... :)

Kakcik said...Reply To This Comment

Hahaha... kijam la mummy ni... :)

Kakzakie said...Reply To This Comment

Sampai hati mommy buat Qausar ye.. Kesiannya dia..

:: Mrs.Eady :: said...Reply To This Comment

Cembeng niii :)

Qhaifa Nur said...Reply To This Comment

sedih tak dapat buka rupanya...
berguguran airmata...auntie nur sedih juga ha..ha..

norhidana miswan said...Reply To This Comment

heheheheh sian dia... bersungguh2 betul bile tak blh frust lah kak oi... itu yg berguguran airmata mcm kene marah

whitecappuccino said...Reply To This Comment

Haha...lawak la qausar tapii comey gilos!

mama ila said...Reply To This Comment

hehehe..alahai..comel sangat!!! lagi menangis..lagi comel!! =)

ummiross said...Reply To This Comment

Aduhai comelnya, nanges pun tetap comel qausar ni.

wantie said...Reply To This Comment

kata orang kalau anak belajar sesuatu jgn duk tolong. kang manja lebih lebih...

akak dulu pun gitu le, takmo tolong. Tapi anak anak sama je. asyik pintah suh kita je buat. hahahaha

Fiza Rahman said...Reply To This Comment

Nangis mcm kena rotan ☺☺

Mia Kassim said...Reply To This Comment

berabis nangis ni.....cute jak tengo...hehe

Ibu Lala said...Reply To This Comment

Alo lo lo cedihnya dia tak leh bukak vicks tu. Meh auntie pujuk meh.

wahida said...Reply To This Comment

dia punya nangis mcm kena dera je jah...hahaha...

Amanda Suria said...Reply To This Comment

kejamnya mak dia...hahahaha...tp budak2 mmg macam ni la kan...x dapat buat terus melalak mcm kena dera...

Chekgu Azrine said...Reply To This Comment

boleh gang aish..cengeng jugak..ahahha

azieazah said...Reply To This Comment

Jap Jap... nak call Teledera! Hahahaha!

alololoolo! ciannya Meh nak peluk!

Belinda Adzmi Ibu Ilhamny said...Reply To This Comment

hehehe.. mak buli ye..

Cik Puan Rara said...Reply To This Comment

Allah.sampai merah2 hidung~ meh aunty meh~

SangRatoo said...Reply To This Comment

alaa..mcm kene dera je die nangis tu kan...drama sungguh..hihihi comellaaa die ni!! :)