Friday, September 20, 2013

hanya di santai cafe ; kenanga wholesale


jakunzi jap aku tgk meja makan ni. korang jakunzi jugak tak? hehehe... kaki meja siap buat dari batang paip besi uolsss... ade shower utk basuh tangan, nak wat mandi pon boleh gamaknye. hahaha... siap bekas sabun lagi jemah oiiiii...

 yang ni plak kepala paip biasa

yang ni kepala paip up skit. tak payah susah² nak bangun p basuh tangan. hanya ade depan mata je.. hahaha... korang sila jangan percaya okes. tu semua tipu semata. tapi mmg aku jakun la kejap tgk menatang tu semua. kretip abes la org yg cipta ni. banyak modal kuar, walhal benda tu perhiasan semata. tu tektik nak tarik pelanggan kot ek.. pelanggan yang jakun mcm aku. hahaha

amboi ko ciq, kemain katip bibir kannn


29 dok ngomen:

lieyalatif said...Reply To This Comment

eh siyes jakun! nape pergi ari tu tak pasan pun kafe nieh...mmg unik lah noks....kalo dayyan kat situ kompom kejenye dok pulas kepala paip jek kakaakak

hepi weekend noks...have a nice weekend...

Nurzakiah Hanum said...Reply To This Comment

wow

Qhaifa Nur said...Reply To This Comment

ingat ada air keluar NM..kreatif betul diaorang ni...

mama maman aka yana said...Reply To This Comment

Harus ai gi tadah tgn kat situ.. kiki

ummiross said...Reply To This Comment

kreatifnya.. kepala paip merata-rata, macam2 pesen pulak tu, nasib baik takde air, kalau tidak mau banjir meja kan.

Chekgu Azrine said...Reply To This Comment

Terkejut dgn kekretipan ituh..haih

nabila zaremi said...Reply To This Comment

maybe dia ada buat renovation mana2 pastu balen2 barang tu buat meja..save bajet..kahkahkah..

memandai ja bagi hujah...

eMMe said...Reply To This Comment

Salam Sis, mmg jakun la.. hahaha.. saya pun tak penah tgk itu kepala paip atas meja n kat kaki meja, hahaha.. kreatif btol kan... hehehe...

syawalsimpsons said...Reply To This Comment

1st time tgk ni..agaknya konsep kedai kot..kikikiki

Rai Ourkizuna said...Reply To This Comment

seb baik dia buh batang paip je.. kalau dia buh mangkuk jamban kat situ mmg tak gamak nak makan.. hahaha..

Lady Ija said...Reply To This Comment

Tak pernah nengok paip atas meja... unik jugak..

mamasuri said...Reply To This Comment

kreatif n inovatif cafe ni nokk...kte pun jakun p tgk...

attyfir said...Reply To This Comment

kreatif dan unik..
jgn ada yg beriyer nak cuci tangan kt situ :)

Dee said...Reply To This Comment

kreatif giler nok..hahaha..aku rasa mcm nak letak kepala or nganga mulut lak kt batang paip tu..kahkahkah..

NM03 said...Reply To This Comment

rai,

hahahaha... gelak besar aku baca beb. tak terlintas plak kat pikiran aku...

wantie said...Reply To This Comment

kalau anak aku yg pergi kat sini habis semua di pulasnya.

ok..meh kita sama sama jakun. baru pestime tengok ni. tu pun sebab ko yang tunjuk. kalau idak hidup la aku ni ngan serba tak tau.

ZazaMyMoon said...Reply To This Comment

jakun jakun jakun.. hahaha saya pun jakun jg sis.. kreatif lah diorang.. :)

Puan Ezy said...Reply To This Comment

ngape la diorg kreatip sgt..
haha..
ramai yg jakun tgk.. termasok saye

norhidana miswan said...Reply To This Comment

kretip2... ke mmg tuan kedai tu gune segala besi paip tuh modified utk jdi kaki meja lak kak... mana tau kn

Kakzakie said...Reply To This Comment

Kakak pun jakunzi juga. Ingatkan betul boleh keluar air:)

Amanda Suria said...Reply To This Comment

ingatkan function benda tuh..rupanya hiasan semata2, nok..ko shopping kain baju untuk online shop eh kek situ?

elly nadyra said...Reply To This Comment

salam kenal!
saya yang tengok pun jakun....gila kreatif!
kalau paip tu betul2 leh kuar air, basuh tgn bagai, bawak anak makan, mau banjir wei

Mia Kassim said...Reply To This Comment

Ni memang unik ni....ingatkan boleh basuh tangan kat situ juga...hehe

eB said...Reply To This Comment

lor, xder fungsi la yer? he3

azieazah said...Reply To This Comment

Agaknya kalu paip tu kuar air, takyah dah order air. Nganga jer mulut kat bawah paip tu. Hahahah!

Kakcik said...Reply To This Comment

Kalau boleh keluar air, memang banjir la tempat tu. :)

wahida said...Reply To This Comment

mmg unik dan kreatif...aku pun tumpang jakun...

great innovation!!

Ainim Suju said...Reply To This Comment

belum pernah lagi ku jejak kaki ke sana kak

Khai♥Rin : anies said...Reply To This Comment

very the kreatip