Monday, September 23, 2013

ngantok

ngantok

ngantok




layan je la sengkuang sapu dolu² ni ye... tuan ngumah mood melayang ari ni









bai bai

25 dok ngomen:

syawalsimpsons said...Reply To This Comment

adoi sedapnya..lama tak makan

AYuNG said...Reply To This Comment

ari tuh time jamuan raya ada sengkuang calit nih,
tp xbiasa makan..hehe

Kakcik said...Reply To This Comment

Mak jap lagi nak ke PD...

ummiross said...Reply To This Comment

Ya Allah sedapnya!!!, pagi2 dah kecur air liur ni.

Mama Idlan Irsyad said...Reply To This Comment

sedapnya.. lama x makan.. dulu selalu bl lps balik sekolah.. huhu...

Eye_nee said...Reply To This Comment

rangup2 gitu....telan tah baper kali telan air liur mentara nak siap taip komen ni....

Dee said...Reply To This Comment

aku puasa..aku tetiba rasa kau kejam terhadap aku arini..eh tapi bukan salah kau..ok..aku mamai..hahaha..

Qhaifa Nur said...Reply To This Comment

suka letak kacang banyak...
sedapnya...

Fazleyatul Aini said...Reply To This Comment

warghhh dah lama tak makan sengkuang gini.sodap nyeee keliur weyhhh

Mila Ahmad said...Reply To This Comment

dulu masa kecik suka gila makan benda ni.

lieyalatif said...Reply To This Comment

siot ko noks! terbuntang bijik mate aku tgk sendkuang sapu2 nieh...sedap woiii...terus terase2 kat mulut ni hah...ngences2 ailiyo aku hah....

wahida said...Reply To This Comment

aku tak reti mkn sengkuang...sian kan...


tetiba aku teringat ko tido kat 16 tadi, tapi aku tak pasan ko...sumpah aku tak pasan jah...hahaha...

siap aku pasang radio, main candy crush kuat2 lagi...ampun jah!!

attyfir said...Reply To This Comment

mmg suka makan ni..kat downtown jln reko kajang ada jual.

norhidana miswan said...Reply To This Comment

dana tak berapa minat kalu letak gini tp kalu sesekali mkn lesap gk seketul dua huhuhui

wantie said...Reply To This Comment

lama tul tak makan menda alah ni. tingat time kecik dodulu

Mia Kassim said...Reply To This Comment

Sedapnya ni....krup krap krup krap ngunyah ni....hehe

Daddy Ziyyad said...Reply To This Comment

sengkuang sapu?
hahaha..pebenda tu?
aku igt kan kulit popia basah tadi...:)

elly nadyra said...Reply To This Comment

napa la kijam sangat gambar ni, sedapnyaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Khai♥Rin : anies said...Reply To This Comment

mn nk cekau sos nyer tuuuu

nabila zaremi said...Reply To This Comment

sengkuang tu sapu dengan apa?

diana said...Reply To This Comment

sedapnya..nak buat malas,,..nak beli susah pulak nak cari..:)

:: Mrs.Eady :: said...Reply To This Comment

Sedappppppppppp nyer!

Amanda Suria said...Reply To This Comment

nokkk...nak jugak la...sedapnyaa.....mana ko beli ni nok?

eMMe said...Reply To This Comment

amboi.. makanan dolu2.. ade lagi ka? nak cari kat mane, kuah sengkuang tu yg penyedap sebenarnye...

ieda immi said...Reply To This Comment

mak aihh !!!