Tuesday, August 20, 2013

pagi syawal



bermaafan tiap pagi syawal itu adalah wajib bagi keluarga kami. adik bongsu aku je takde time ni sebab dia ke kubur aruah pak mertua dia. masa salam ni, beriya la minta ampun salah silap, selalu melawan, tak dengar cakap bagai. sebak tapi ku tahan dari meneteskan ayaq mata. lepas salam, wajib hulur duit raya kat mak ayah. tahun ni pun tok ayah kasi lebih duit raya kat cucu². haishh... untung besar ka tok ayah? hehehe...





ape pun tak boleh hari ni sebab enpon tertinggal dalam kete lakik. soh lakik anto dia dah tak kuasa nak patah balik. huwaaa!!!!

31 dok ngomen:

Cik Puan Rara said...Reply To This Comment

Mcm mana leh tinggal kak.mkn lemang banyak lah tu.sampai lupa.

Nurzakiah Hanum said...Reply To This Comment

moning
so pagi nie sunyi la x de h/p

Kakcik said...Reply To This Comment

Alaaaa... takde hp macam takde nyawa je... ;-)

Qhaifa Nur said...Reply To This Comment

NM bab ni sure air mata mengalir deras...

Ratu Hatiku said...Reply To This Comment

Alahai bosannya hidup kalau enpon xde dlm tangan..uhuhuhu

lieyalatif said...Reply To This Comment

acara wajib noks...aku pun, pas jek masing2 balik semayang raye, terus susun kerusi tuk port bersalaman n bergambar.....agenda wajib gituuuu.....

:: Mrs.Eady :: said...Reply To This Comment

Syok nyer acara ini :) kan?

Dee said...Reply To This Comment

best..inilah seronoknya ttg raya..saling bermaafan :)

ummiross said...Reply To This Comment

time bersalam ni, memang boleh sebak kita dibuatnya kan..

Hanis Azla said...Reply To This Comment

As-Salam NM..

Selalu sebak time bersalam raya.. sukanya tengok warna baju raya u all.. cantik warna kuningnya..

Fazleyatul Aini said...Reply To This Comment

gambar qays salam takde ke

wantie said...Reply To This Comment

kita..tiap tiap kali mohon kemaafan kat lakik, mesti nangis nangis. tal boleh nak tahan sebak tu.

HP tak de di sisi mcm hidup tak de makna

Kakzakie said...Reply To This Comment

Sayu hati bila bersalam-salaman kan.

Kalau kakak pun tak kuasa nak patah balik...

Mila Ahmad said...Reply To This Comment

tema kuning tahun ni ye.

Kella said...Reply To This Comment

Selamat hari Raya!! maaf zahir dan batin dipinta.. mensuci hening dosa.. amboi2 datang sini rasa nak nyanyi plak.. =)

Encik Suami said...Reply To This Comment

kita tau sbb apa akak tertinggal enpon dlm kete..

sbb akak capai balang kuih raya yg akak tapau nak makan ngn kawan2 kat opis..udahnye enpon tertinggal.

Encik Suami said...Reply To This Comment

alamak..terlupe plak.

sy dengan rendah hati memohon ampun dan maaf pd akak andaikata sepanjang kita kenal..ada komentar yg terover yg bikin akak sentap.ampun ye kak.

Eye_nee said...Reply To This Comment

Tangan dihulur kemaafan dipinta...pagi raya rutin buat semua..tangisan keampunan sebak terasa...uniknya Aldilfitri terasa...semoga ALlah berikan kebahgiaan ini buat kamu sekeluarga selamanya sis....

AdaM Hawa said...Reply To This Comment

cantik ar kaler ni.. cam dah terjatuh hati lak.. dengan warna ni.. ;)

Mia Kassim said...Reply To This Comment

Masa minta maaf semua tu mesti rasa sebak kan...huhu

Paling tak best bila hp tertinggal...

Riedaffya ibrahim said...Reply To This Comment

wah kuing diraja tema dia....sweet...camner tertinggal phone tu..x seksa ke

Kesuma Angsana said...Reply To This Comment

wah cantik warna kuning tu !

Fiza Rahman said...Reply To This Comment

Bersalaman dipagi raya. Syahdu wei.

Stress klo tinggal HP.

Jumria Alimuddin said...Reply To This Comment

salam hari raya juga :)

Khai♥Rin : anies said...Reply To This Comment

sy tgk pon rs sebak jg

norhidana miswan said...Reply To This Comment

wajib tuh kak... tp pas salam tu selang sejam dua duk la gaduh balik hehehe... tp itu yg seronok kn

wahida said...Reply To This Comment

kalau kat kampung aku, mmg meriah bab bersalaman ni beb...ada yg menangis, ada yg gelak2...hahaha...

♥♥azatiesayang ♥♥ said...Reply To This Comment

Salam.Selamat hari raya dr k.atie ya...

attyfir said...Reply To This Comment

cantiklah tema raya kaler kuning.
time salam ni..kalau sorg nangis yg takleh tahan rasa mcm nak nangis juga

Sue-Rya Qistina said...Reply To This Comment

mmg menitis airmata kalau bab salam2 ni kak..aritu masa 1st syawal, saya pakai je baju raya..org sume blk kmpg, saya tggl dgn hubby, bambam n baby je kt rumah..nk wt cmne, ate nk jaga badan kasi mantop kan..hihihi

Ibu Lala said...Reply To This Comment

X tahan betul la. Tiap tiap pagi klw salam dgn suami atau mak atau abah musti sebak. Sensitip sgt jiwa ni.