Wednesday, August 28, 2013

MyTiVi

tak tau la aku yang lambat tahu atau benda ni mmg baru. aku dapat tahu wujudnye mytivi ni pun dari IG sorang retis. terus aku download dari play store. ke korang mmg dah lama tahu ek... kesian aku baru dapat tahu. brapa banyak tahu daaaa...

 tv dimana² katanye

 siaran yang ado

 ada berita dan video jugak


lepas download smlm, terus test bukak tv9. upin ipin tgh besiaran masa tu. best! layan jap sementara tunggu citer peberet kol 7.

kol 7 tukar tv3 plak

tu dia, dah start dah... ha, skang ni kalu tak sempat sampai umh, dalam kete pon leh layan beb! best kan! masa ni aku kat sepital, sementara waktu melawat habes boleh layan sambil urut MIL. tak senonoh pyer menantu kan... hehehe... ape lagi, download la skang... selamat menonton. wah gitu! hahaha


38 dok ngomen:

Anum said...Reply To This Comment

moning sis
tue la sis baru tau ek..
hehe

Izwa Kamaruddin said...Reply To This Comment

Wehhhh aku baru tau ni!!!

lieyalatif said...Reply To This Comment

serius aku tak tau...seb baik ko war2kan...sepantas kilat aku donlod kooo....

Siti Asiah said...Reply To This Comment

Asiah pun belum tahu....huhu

Unknown said...Reply To This Comment

saya lagi la tatau..hahahaha

Unknown said...Reply To This Comment

sy pon tatau lagi....ketinggalan jugak le sy kan..

norhidana said...Reply To This Comment

tau tp tak penah nk gune... sbb nyer tv kt umah lg beso heheheh...

norhidana said...Reply To This Comment

tau tp tak penah nk gune... sbb nyer tv kt umah lg beso heheheh...

safurara said...Reply To This Comment

baru tau gak kak.nk donlot skrg lah! hahaha

Chekgu Azrine said...Reply To This Comment

Penah dgr tp xpnh amik tau..hahaa..tq weyhh bgthu

IDAZS said...Reply To This Comment

eh baru tau ni.. zasss..terus download.. tq :)

Unknown said...Reply To This Comment

Seriusly tak tau langsung..tau tonton ja..

Eye_nee said...Reply To This Comment

kadar segere mendonlod koooo...hehehe...

Zaza Abdul Latif said...Reply To This Comment

pernah tau tapi tak download..
karang cepat je abes batt hp & data plan.. kalau pakai data plan unlimited ok lah kann hehe

wantie said...Reply To This Comment

kalau gitu aku lagi jakun. memang tak tau pun. ni baru tau hahahaha

Fazleyatul Aini said...Reply To This Comment

saya langsung tak tau pasal benda ni hahaha

Unknown said...Reply To This Comment

done!
hehehe

wahida said...Reply To This Comment

aku tau benda alah ni tapi malas nak donlod..nnt data plan aku habes...hahaha...

Mila Ahmad said...Reply To This Comment

kak, kita pun baru tau nak buat jugakla terima kasih hihi....

dear anies said...Reply To This Comment

jgn nnt yg ni plak tgk kite sbb kite dah zzz sbb keletihan ;-)

Anonymous said...Reply To This Comment

ok...dh download

Umi Nazrah said...Reply To This Comment

waaaa app baru ke ni? seyes tak tau :O

Dr K said...Reply To This Comment

laaaaaa.....kau baru tau nok?


aku?


pun baru tau lepas baca entry kau ni....bahahahahaha

Mia Kassim said...Reply To This Comment

aku pun baru tau.........pasni daunlod terus. hehe

Kakcik Seroja said...Reply To This Comment

Mak guna mytv ni sejak guna NoteII :)

Qhaifa Nur said...Reply To This Comment

ketinggalan bas la...
bagusnya..

Fiza Rahman said...Reply To This Comment

Skang juga aku download. Baru tau juga ni ☺☺

NM03 said...Reply To This Comment

daddy Z,

ceh... aku matik2 igt ko nak kenakan aku.... cet! hahaha

NM03 said...Reply To This Comment

dana,

klu kat umh better la ko tgk tv besso ko tu. huk aloh. hahaha

Suria Amanda said...Reply To This Comment

Tecnology di hujung jari jer.....

Azian Elias said...Reply To This Comment

dan dan tu akak download beb.. tq

Anonymous said...Reply To This Comment

mmg layan abislah

Rinna said...Reply To This Comment

Waah menarik.. TQ laa war2 kan.. :)

Softtouch [Hanim] said...Reply To This Comment

bila sy baca blog nieza terus laju2 saya install mytivi ni..tq share ye

Unknown said...Reply To This Comment

halamakkkk, nampaknya ai pun kategori terlambat tetinggal ketapi nih...

ok now mau donlod...

aizamia3 said...Reply To This Comment

samar ar.. tak tau pun.. ;)

izzeyda said...Reply To This Comment

xpernah dgr ngan tau pun..mmg xadvance dlm app tkini.. hehehe.. sian nyer..anyway thanks 4 the info..

kurus said...Reply To This Comment

wahh tu diaaa

donload terusss ! kekkeke