Tuesday, August 27, 2013

memperkenalkan



cik leha memok!!!
hahaha
aku yg kasi gelaran baru kat dia
entah cemana aku dapat nama cik leha tu pun tak tau
sekali terpanggil dia camtu.. eh, mcm best plak
kalu panggil dia camtu
kadang dia marah, kadang dia tersipu malu
kadang dia terus balas cakap mummy la memok
kikiki...

tudung tu sebenarnya utk baju kurung lain
dia p belasah pakai ngan baju raya pertama
marah kang, menyembah bumi jadinye
sebab ape menyembah bumi?
sebab dia suker sungkurkan muka dia atas lantai
kadang kalu dia buat camtu
aku cepat² cakap ampun tuanku!
lagi betambah meroyan la dia
kikiki

amboi jam tangan
dari jalan ipoh dah boleh nampak
asal tanyer dah kol baper
mesti dia akan jawab kol syebelassss
kahkahkah...

kak icha kak icha..
eh, cik leha cik leha
hehehe

21 dok ngomen:

:: Mrs.Eady :: said...Reply To This Comment

Comeyyyy tak mak leha? :)

ZazaMyMoon said...Reply To This Comment

hhahaha over cik leha memok.
nasib baik omeyyy :)

Khai♥Rin : anies said...Reply To This Comment

cik leha memok super comel

Fazleyatul Aini said...Reply To This Comment

comel tudung cik leha hihi

Amanda Suria said...Reply To This Comment

Comelnya...rasa nk gigit2 pipinya tu...

Cik Puan Rara said...Reply To This Comment

eh mcm muka akk pon hade.hehehe

Qhaifa Nur said...Reply To This Comment

manis kak icha ni...tomeyyy

Chekgu Azrine said...Reply To This Comment

rindu nak jumpa dia la..hahaha...tingat masa aku g ngurut ngan ma mu..kemain lagi dia nak naik baby bouncer tuh.

lieyalatif said...Reply To This Comment

hahahaah cik leha memok....mesti selalu budak comey ni jadi mangse buli ko kan noks...ko jgn noks kang die bergabung tenaga ngan qausar siap ko kene lenyek tauuu...

Qashmere said...Reply To This Comment

Amboi bergayanya dia

Fiza Rahman said...Reply To This Comment

Comel ☺

wahida said...Reply To This Comment

leha pun leha lah...janji comeyyy...

wantie said...Reply To This Comment

hahaha..pandai la ko dok nyakat dia.

nanti lekat sampai ke tua pulak nama leha tu.

amboi jam...besar gabak

Irfa said...Reply To This Comment

omelnya dia
kat rumah saya pun ada sorang
dia la jd bahan gelak kami se family
sekarang dia suka bhskan diri dia sebagai 'kita'.
cth:
umi,boleh buatkan kita susu tak?

Mia Kassim said...Reply To This Comment

Hehehe...jam tangan makcik leha, kemain....
Tudung lain kaler takpa, janji comel...

Mila Ahmad said...Reply To This Comment

pipi ke pau tu haha...

fazilzura said...Reply To This Comment

tomei2

eMMe said...Reply To This Comment

makcik leha ni comel la...
syok nyakat budak beso gini...
best gomol kan..

Kakcik said...Reply To This Comment

Makcik leha yang kiutmiut. :)

Softtouch [Hanim] said...Reply To This Comment

comelnya cik leha ni.....pinjam ja boleh?

norhidana miswan said...Reply To This Comment

super comei gebu lak tu...