Thursday, April 18, 2013

saya yang menurut perintah




Allah mencipta umatnya dengan pelbagai rupa
ape pun rupa yang ada pada diri kita, hargailah
seperti kita menghargai org yang kita kasihi

roti bawang puteh saya ada mcm² rupa dan bentuk
rentung ke, kemek ke..tetap sedap di makan
bertambah enak bila dicelop dengan necafe panas
owwwhhhh.....
pejam mata berkali²





selamat bertugas, saya yang menurut perintah

34 dok ngomen:

lieyalatif said...Reply To This Comment

laa roti bawang putih...aku mati2 ko buat roti boh kaya pandan heheeheh...

nampak sedap beb....

cheqna said...Reply To This Comment

ouh..nikmatnya

Acik Erna said...Reply To This Comment

roti banwang putih memang sedap..walaupun tak ciccah nescafe

norhidana miswan said...Reply To This Comment

aku mati2 ingat ko boh kaya pandan atas tu kak... tertipu den, celup ngn sup cendawan lah sedap kak ehheheh

rATu kEBaYA said...Reply To This Comment

akak suka roti hitam-hitam mcm ni.. kekadang saje je letak atas kuali lama2 pehtu makan dengan garlic butter memang tak sedar dah 5 keping.

mamasuri said...Reply To This Comment

terbaek cecah nescaffe...nyum2..

NoEn said...Reply To This Comment

sedap makan panas2 nih

~::Chenta::~ said...Reply To This Comment

Salam Kenalan ... Chenta dah sertai juga blog ni ...

amboi
western breakfast ..
nyummy!

^^

Qhaifa Nur said...Reply To This Comment

hangus itu yang sedap...

Fiza Rahman said...Reply To This Comment

Dapatku rasakan keenakan itu.

Hana Soffelia said...Reply To This Comment

Hijau tu bawang ke ingatkan kaya pandan ke.. kehkeh

ummiross said...Reply To This Comment

Yang pelbagai rupa tu lah yang best kan, tak membosankan..

Kakzakie said...Reply To This Comment

Pelbagai rupa supaya dapat menikmati pelbagai rasa:)

JaSSNaNi said...Reply To This Comment

saya baca yg pejam mata berkali2 tu.. terus wat yg sama gak.. heheheh.. bak mai nak rasa... :D

Ratu Hatiku said...Reply To This Comment

hihihi...nescafe x tggl ya...

faraherda.razalan said...Reply To This Comment

PAgi tadi, mkn roti bakar gak. Pun kemek n hangus. Tp, kenyang smpi skg. Alhamdulillah.

Kesuma Angsana said...Reply To This Comment

still nampk sedap tu.. tq atas uca[ selamat utk adik yer

lizz said...Reply To This Comment

memang sedap roti cecah nescafe...nyum2

syariza09 said...Reply To This Comment

ada yg kesah hahaha...kalo kita yg bakar sendiri, rentung2 pon sodap hokey..
sy pon pernah terentung roti, tp apa ada hal, blasah jerr

Riedaffya ibrahim said...Reply To This Comment

amin..nak roti skit yg..

Haryati Faizal said...Reply To This Comment

terbaik lah...

Khai♥Rin : anies said...Reply To This Comment

yg itam tu la yg plg sodaaaappppp

Eye_nee said...Reply To This Comment

part yg rentung2 tu yg heaven noksss...

Daddy Ziyyad said...Reply To This Comment

rentong! hahaha

wahida said...Reply To This Comment

nok, ni ko mkn sorang je ke?
ada ko ingat nak jemput aku ni??

wantie said...Reply To This Comment

hamboi .. makan sengsorang je ke?

eLL said...Reply To This Comment

cicah milo panas....

Cho Zila said...Reply To This Comment

kena makan panas2 baru sedap...

whitecappuccino said...Reply To This Comment

tentu nikmatnya tak terkata hehe

Ati Masrif said...Reply To This Comment

janji sedap...rupa belakang kira...hehe

ieda immi said...Reply To This Comment

biar kemek .. biar rentung asal leh masuk tekak dgn amannnnnnnnnn ;))

Zana Adieyza said...Reply To This Comment

biar rupa nampak x sedap tapi hakikatnya memang sedappppppppppp bila dimakan!

BUNDA a.k.a KN said...Reply To This Comment

janji bolih dimakan, jangan membazir...

nuyui a.k.a miss YUI said...Reply To This Comment

rupa tak kisahyg penting rasa..