Wednesday, March 6, 2013

qausar dan skuter


jumaat lepas qausar dapat hadiah lagik dari dedi. quasar tak sangka masa dedi dan mami sampai umh mak tok nak amek qausar, mereka bawa skuter baru. qausar terus jadi gedix melompat² dalam suzuki swift (walker). bila mereka letak qausar dalam skuter baru.. wah!!! qausar suker sangat. rasa mcm nak rempit time tu jugak. tapi mami kata dah malam nak bawa qausar rempit kat padang, jadiknya qausar rempit dalam umh mak tok aje la...

pastu dedei bawak balik skuter qausar sbb esoknya dedi janji nak bawak qausar pusing² mkn hangin. yey!!! sampai umh sendiri, qausar rempit jap kasik ilang kempunan. volkswagen merah (walker) qausar parking lelok sbb mcm dah jemu naik. tapi qausar tak mungkin lupakan dia.

ahad petang, dedi janji nak bawak qausar p taman layang², rempit sambil jeling² aweks.. tapi... tak jadi plak sebab nak ujan. mami dah standby baju cantek² senang nnt nak pikat makwe. takpe, tak jadi p taman layang² tapi dedi bawak jugak rempit kat bawah umh mak tok. yey!!! muka qausar serius sbb awek lalu depan qausar tapi awek tu sombong sbb dia bawak basikal orang dewasa (fixie). takpe... nnt dedi qausar beli basikal yg boleh cas, baru awek tu pandang qausar. hehehe

tapi kan, qausar sampai meleleh air liyoq tgk awek tu... saje je pusing² depan qausar, nak ngorat qausar la tu... hehehe...ala, tak cun la mami ni, beli roti p taruk kat bonet skuter qausar knp... hilang macho tau...

 ok la, dedi ajak qausar p manjaku beli barang² keperluan qausar. bila qausar dah pegi taman layang² qausar soh mami masukkan citer eh... baibai!!!

jap jap... qausar tau la qausar jambu air... naper dedi beli skuter ada kaler merah jambu??? why dedi why?? tapi qausar tetap nmpk kacak kan mami... hikhikhik... (katip bibir mungil)






mami jwb : sori la qausar, takde pilihan dah dik, semua skuter yang ada semuanya terselit kaler merah jambu. ptg ni mami blikan sandle kat pasar mlm ye... janji, bukan kaler pink. ngeh ngeh ngeh...

41 dok ngomen:

Falsya said...Reply To This Comment

comelnye skuter...pinkish2 pun nmpk macho what...hehehe

Mia Kassim said...Reply To This Comment

oklah kan qays...bukannya pink semua...kalerful cam muka gebuss qays...

ummiross said...Reply To This Comment

Alololo..!!!, tomeinya qausar dengan skuter baru, kalau macam ni ummi pun nak tolong tolak skuter tu demi qausar, hehe..

:: Mrs.Eady :: said...Reply To This Comment

muka serius yg tak bleh bla la qays..sebijik sejibik dedi la!hehheheee..ape pun kamu tetap la gebuss & comel!! :)

adarnadzmie said...Reply To This Comment

amboiii Qays jambu air ni dah dpt skuter terus nak ngorat awek yer...hehe....jgn rempit lelaju sgt tau...:)

cik dah faridah said...Reply To This Comment

olo2 comey nya.......suka la org tolak dia yek

norhidana miswan said...Reply To This Comment

pinjam skuter baru blh tau qays, bestnyer dia dpt

geram nengok si qays nih, makin bolat lak tu... apasal menjejesh air liur tu, nk tumbuh gg ke?

ct shah said...Reply To This Comment

mmg jambu lah muka si qays ni.ngorat boleh???hehehe

Nurzakiah Hanum said...Reply To This Comment

Assalamualaikum
singgah pagi rabu
semoga diri sentiasa ceria selalu:)

pinky said...Reply To This Comment

skuter comel....yang duk atas skuter pun comel...lagi comel...geram nak kiss kiss...hehhehe...

♥ Elin ♥ said...Reply To This Comment

ha!! tukar dgn amani nak...amani kaler nyer skuter kaler biru..hhahha...

Kakzakie said...Reply To This Comment

Kakak dapat tengok development Qays step-by-step. Sekejap dah boleh posing macam ini kan... Comellah kakak memang geram sangat:)

~Siti Hajar~ said...Reply To This Comment

peeewwwiiittt Mr Randy lalu la...kenyit2 mata nk ngorat blh...hehe

izan mama mia said...Reply To This Comment

wah merempit dgn skuter baru yer..pink lagi

Dee said...Reply To This Comment

pink pun takpe..yg penting hensem dan macho..hihihi..

syoklah budak2 skrgkan..hadiah best2..

Kakcik Nur said...Reply To This Comment

Warna pelangi tu. Cantik apa? :)

Ena said...Reply To This Comment

hihihi..

x pe la Qausar kan memg jambu.. ok je la skuter pun jambu kan.. ngeeeee

onie said...Reply To This Comment

wahhhhhhhhhhh,bestnya qausar :D

Sue-Rya Qistina said...Reply To This Comment

comel comel!
ala mami, pinky sikit je tu.
hehehe

Amanda Suria said...Reply To This Comment

amboi2...sukanya dia..trust me..bila petang jer sure dia nak jalan2...

Qhaifa Nur said...Reply To This Comment

nanti bole jalan2 dengan skuter baru...meriah warnanya...

Huda said...Reply To This Comment

hehehe..comel je qays dlm skuter baru tu :)

~ yus ~ said...Reply To This Comment

dua2 comel, qausar dan juga skuter...hehe.

Teringat kak yus pernah beli skuter jenis ni untuk Aqil masa dia kecik dulu, tp adik2nya yang lain tak de pun...hihi.

emy pokden said...Reply To This Comment

comel skuter qausar ni..takpelah gay..pink skit jer..aweks suka kalau ada pinky2 sikit tu..

lizz said...Reply To This Comment

qays comel naik skuter...seronok yer naik skuter...

Rozita said...Reply To This Comment

Comeiii qausar ngan skuter ituuuu...

Ibu Lala said...Reply To This Comment

Alah sikit je pink kaler tu..

Mila Ahmad said...Reply To This Comment

hei awak nak tumpang boleh ???

aizamia3 said...Reply To This Comment

dah besar dak Qausar ni.. ;)

psstt: walker tu sama arr dengan dak Nuha punya.. hehehe..

eLLy said...Reply To This Comment

wow colorful skuter En. Qausar :p

yan's cottage said...Reply To This Comment

salam kenal...singgah follow sini...

comelnya qausar skuter baru ye....

Ena's Palace said...Reply To This Comment

wahhh...merempit bagaila si comel ni nanti kan...suka la tu dpt hadiah lagi..

Tihara said...Reply To This Comment

wahh qausar pandai ngusyar awek dah ye :)

ieda immi said...Reply To This Comment

skuter sama naik comel ngan tuan nyeeeeeeeeeeeee ... ghewamm !!

lieyalatif said...Reply To This Comment

wahhh budak bertuah dpt skuter baru laaa...


syok petang2 jalan sambil dedi tolak nieh...

whitecappuccino said...Reply To This Comment

amboi!!! tak sabar2 nk merempit yer....geram tengok qausar yg comel bangat ni..

wantie said...Reply To This Comment

jeles ni. aleesya tak de pun skuter tu.

Chekgu Azrine said...Reply To This Comment

pinjam jap qays...hehe

Zana Adieyza said...Reply To This Comment

alolo.. bestnya baca entry yg Qays buat ni.. hehehe.. serius buat hati aunty zana terhibur..

makin ensem ni.. dh besar awek mesti ramai tergoda.. hahaha.. nak jugak tu warna pink tu kan..

Ainim Suju said...Reply To This Comment

Ahahaha...comel je Qausar bawa skuter baru. geram tengok dia la kak

:: Riri-Fatieha ::~ said...Reply To This Comment

lama tak singgah sini... dah besar dah qausar...