Thursday, October 4, 2012

proses pengecilankah?



 menyahut cabaran en. suami... mungkin!
biar tak mendadak, asalkan ada penurunan angka
sudah membuat hatiku riang ria
lalalala
lebih² lagi sudah ada yang menegur
bagai nak juling kanta mata
memandang atas ke bawah, bawah ke atas
sudahla... jgn nak perli ok
ahaksss !


 salad tuna pulau seribu

 vege banjir

.
.
.
.
.
.


qays sayang, dah pandai naik walker ye??
sumpah mommy tekejut
bagai nak gugur jantung bila 3g tgk awk
hepi sambil tepuk² meja walker

daddy !!!
anak kita nak jalan dah ker?
gurrrpppppppppp
o_0



35 dok ngomen:

cheqna said...Reply To This Comment

chayok..chayok..
sib baik qays nak jalan..kalau qays gigit kaki...haaaa..tu tandanya qays nak adik..=)

Lya Colours said...Reply To This Comment

comel nya dia. geram tengok tangan tu gigit2 hahaha

wahida said...Reply To This Comment

cayalah mek jah!!

mek jah boleh!!

Anum said...Reply To This Comment

comelnya

♥MAMASYAZA♥ said...Reply To This Comment

comelnyee hero kecik tu.
anyway akak pun dlm proses pengecilan. harap2 berjaya le

NM02 said...Reply To This Comment

mamasyaza,

jom kita sama2 berusaha. moga berjaya!

Kakcik Nur said...Reply To This Comment

Qays tahu mummy dan daddynya dah lama menanti kehadirannya. Jadi dia akan cuba 'membesar dengan cepat'. :)

Alaaaa... Niez dah nak kuruskan badan ya? Cabaran buat kakcik ni. ;-)

Rai Ourkizuna said...Reply To This Comment

lama pikir salad thousand island tu.. hahaha..

mamasuri said...Reply To This Comment

go go chaiyuk ...aku pun tgh usaha dlm proses pengecilan...walaupun lambat..janji ada pengecilan...cium peluk aku kat qays yek..geram aku..

NM02 said...Reply To This Comment

kakcik,

cuba selagi mampu. hahaha.. terliur kat nasi dah tahap gaban ni

adehlaaaaa!!!

NM02 said...Reply To This Comment

mamasuri,

kau pun ke noks... haah kan, bukanlah nak mendadak kurus, asal ada rasa ringan badan sudah... kan kan kan

:: Mrs.Eady :: said...Reply To This Comment

chayokkk nok chayookk!!

mamawaiz said...Reply To This Comment

nak diet jugak..
sejak fully bf baby ni..bolehlah kurus sikit, hehe

Kakzakie said...Reply To This Comment

Tunggulah Qays mula naik walker 2-3 bulan lagi dia akan rempit selalu dan masa itulah Nieza kena kejar dan exercise selalu... tak sedar susutlah...

ros_reeza said...Reply To This Comment

go akak, go :)

Zura@Iwan said...Reply To This Comment

alhamdulillah...mmg menu diet ni..

qays nk cpt jln yer...

kita pn rasa mcm cpt aje masa bjln..irfan nk masuk 1thn dh..ye la dh tggu nk dpt dia pun lama kan...alhamdulillah..

norhidana said...Reply To This Comment

heheeh cayok kak, ni yg rasa nk join telan salad nih...

wah2 qays cpt je ek dia

fiza said...Reply To This Comment

Selamat mengkuruskan badan yer.

JaSSNaNi said...Reply To This Comment

ahakkss.. buat diet atkins ka ni? moga maju jaya.. :)

AYuNG said...Reply To This Comment

1st nak cakap, congratz kak...dapat baby..ehhe =) comey..

2nd pulak nk cakap, diet2 jugak...makanan sehat kena amalkan jugak tau...hehe =)

3rd pulak nak cakap....babai! =)

Nens Collection said...Reply To This Comment

kalo jalan leh plan no 2 lak kak..hehe

SangRatoo said...Reply To This Comment
This comment has been removed by the author.
SangRatoo said...Reply To This Comment

Qays dah pandai sebut "mummy nak adik boleh tak?" terkojot tak mama sherry? hohohohoh

~ yus ~ said...Reply To This Comment

kejap je dah besar Qays, memang emaknya akan mengecil lah lepas ni...hehe

qemaishak said...Reply To This Comment

Ada anak ni lagi cepat proses pengecilan tu kak, tgu qay blh jln lagi la byk exercise duk kejar dia nanti hihi

NM02 said...Reply To This Comment

mamajue,

harus....entah2 mommy pengsan berkali2. hahaha

Dee said...Reply To This Comment

mek jah..diet jgn smpi menyeksa diri..bagilah cheat day..tp jgn mkn nasi terlebih2..dee diet nasi weekdays je..weekend mkn gak nasi..awk boleh punya..chaiyok..chaiyok..

bf lagi ke? full bf pun boleh buat badan mengecil :)

mek jah said...Reply To This Comment

kak dee,

aku pun pk gitu kak. igt nak mkn nasi ahad sahaja. cewah... kunun... tp kebulur nasi dah tahap gaban skang ni.

dh tak bf dh... kesian qays kan

aimaniman said...Reply To This Comment

hasrat mmg ada tp usaha tu x 100% macam yoyo.. tambah2 jenis suka makan.. susah btul kan... sampai akak2 kat sekolah kata ko ni baju besar keee.. isshhh petanda tuu

Chik Att said...Reply To This Comment

Cepat2 gigik kaki qays ....

norh said...Reply To This Comment

comei nya..macam nakal je..he he

eyndayusoff said...Reply To This Comment

Chaiyokkk...good luck utk proses pengecilan.... yakin boleh!! ;-)

ieda said...Reply To This Comment

wahh cayok2 dikk ..

mak aihhh qays dah nak naik walkerr .. nie betul2 terbuntang mata akak baca ;))

Aleyn said...Reply To This Comment

Comelnyer anak u...

Donny Ien said...Reply To This Comment

moga berjaya~