Thursday, October 4, 2012

arrggghhh !!!








hura hara skit hari ni
serba tak kena
mood nak karang citer pun tak mari
kepala dah denyut² je ni
nnt² la mommy sambung citer aqiqah qays ok



naper mengeluh tak sudah² ni, haishhhh

23 dok ngomen:

Anum said...Reply To This Comment

ok sis take ur time

wahida said...Reply To This Comment

ye ke mood takde tu? aku tgk ko hepi je....ahaks...

fiza said...Reply To This Comment

Napa nih? Rindu kat qays ker ☺☺

Take your time dear.

NM02 said...Reply To This Comment

wahida, kau nmpk ke keadaan aku skang ni...

cheqna said...Reply To This Comment

rindu qays le tu =)
aha mek kak...
cheqna dah kahwin dah..
alhamdulillah baru 4 bulan =)

:: Mrs.Eady :: said...Reply To This Comment

ape ke hel nyer?

atty's said...Reply To This Comment

tengok gambar pun tau majlis mesti meriah .

Daddy Ziyyad said...Reply To This Comment

Botak sudah..ekekeke

Rai Ourkizuna said...Reply To This Comment

mullattt budak motak ni..hehehe... comell!

mamasuri said...Reply To This Comment

relak beb...

JaSSNaNi said...Reply To This Comment

x per... tak citer pun kita tengok gambar.. sonok anak beranak ni.. meriah kenduri ha.. :)
hopefully u cepat2 ok ye.. :)

Qhaifa Nur said...Reply To This Comment

relaks dulu dah ok baru citer....
persiapan yang rapi juga ni...

azam said...Reply To This Comment

Biasala... Hu ha sana sini
Yg penting terlaksana sebaiknya

Zura@Iwan said...Reply To This Comment

alahai...

tk yr time k...nnti ok la tu mood.

wantie said...Reply To This Comment

grand tul majlisnyer..

comelnya baby kamu. siap ada pelamin lagi.

bertuah nya dia lahir ke dunia ni.

Nens Collection said...Reply To This Comment

wahh..besar2ran ye kak niza..melahirkan tanda kesyukuran kita kan..alhamdulillah..rezeki dikongsi bersama..berkat!

eLLy said...Reply To This Comment

santekkk nye pelamin qays ...

Noks ko pening2 nak kasi qays adik eh ;p

ieda said...Reply To This Comment

Meriahh dikk, what can i say,
Memang kehadiran gays dinanti2kan oleh adik berdua, melihatkan pic uols nie membuatkan akk rasa terharu, dpt rasakan btpa gembira dan syukurnya uolss kan
Harap qays akan mengerti dan mengenang segala pengorbanan mu dik
Sob sob sob,.... alamakk awat akk emoooo ;)

Nizam.Ariff said...Reply To This Comment

dapat orang baru memang gitulah....
setahun lebih lagi nanti dah biasa.. senang je.

qemaishak said...Reply To This Comment

comel molek pelamin tuk qay tuh..rehat kak pahni sambung citer lagi hihi

Kakzakie said...Reply To This Comment

Tak apa kakak dapat tengok gambar pun dah suka. Tepek gambar Qays bebanyak lagi kami suka. Geram...

NM02 said...Reply To This Comment

elly, haipp.... tak mo tak mo...



larik!!!!!!!

NM02 said...Reply To This Comment

kak ieda,

alhamdulillah kak...segala pengorbanan dan kesabaran di balas dengan penuh kegembiraan.

rasa tenang sekarang ni. lega!