Thursday, September 15, 2011

selamat bercuti kawan²


dalam keadaan separuh sedar skang ni kerna terlalu kenyang dengan segala juadah yang ada masa jamuan pintu dewan terbuka bahagian aku tadi. kambing golek ni buat aku tersandar tak boleh nak gerak kemana lagi dah... minta nyawa!!!!!

n3 ini akan bersambung minggu depan. mak jemah tak sanggup nak upload gambar yg sangat banyak hari ni.. mak jemah dah rasa mcm naik roller coaster dah ni. pada uols semua...

selamat bercuti  3 hari berturut²
selamat menghadiri pintu terbuka
selamat mengenyangkan perut
selamat berjimba dengan saudara mara dan sahabat handai
selamat mengharungi kesesakkan jalan raya
selamat menyambut hari malaysia
.
.

dan yang penting
jaga perut, jgn sampai ada yang tak kena pulak nnt
 perut kalu buat hal, letih nak menjaganya

jumpa minggu depan
salam satu malaysia buat semua!


50 dok ngomen:

♥cikmOt♥ said...Reply To This Comment

adehh...mak temah ngantuk sebab kenyam sangat ni...hehehe


eh selamat bercuti jugak...

whitecappuccino said...Reply To This Comment

kambing golek ada gak? siapla tergolek!

AYuNG said...Reply To This Comment

perghhh....rejeki2....

@cu SaYaNg said...Reply To This Comment

selamat berjimba mak jemah oi

cheqna said...Reply To This Comment

selamatla anda bercuti 3 hari..
kami kat sini 2 hari je =)

:: Mrs.Eady :: said...Reply To This Comment

sampai ketemu lagi darling!

Cik Bambam said...Reply To This Comment

salam satu malaysia jugak kak niza!!

kambing golek tuh buat saya meleleh air liur..wuwuuu~

aizamia3 said...Reply To This Comment

selamat bercuti..

esok nak rehat pepuas sebab sabtu dengan ahad sibuk.. huhuhu...

Aku Ibu Muda said...Reply To This Comment

malangnya sy bercuti 2 hari stgh je..,

sabtu hapday :(

wida said...Reply To This Comment

selamat bercuti sis..

atty's said...Reply To This Comment

happy weekend & salam satu malaysia sis

wahida said...Reply To This Comment

byk2 makanan tadi, kambing ni lah yg aku tak heran langsung tadi...

kasihredha said...Reply To This Comment

sian kambing tu...hihi
tapi sedappp kan :)

Mommy Fara said...Reply To This Comment

Selamat Malaysia untuk kita!

Anum said...Reply To This Comment

salam satu malaysia
hehehe

Qaseh said...Reply To This Comment

wow...kambing golek...

-oP_ida- said...Reply To This Comment

samat becutis sis....
aduhai tak menahan tekak tgk kambin golek tuh ha...^__*

ieda said...Reply To This Comment

ya tuhannnnnnnnnnn
muhahahahhahahah
daging kambing nie dikkkkk

patutlah mintak nyawaaaa !!!!

muhahahahhahahah

Afikah Aziz said...Reply To This Comment

ika pun tgh membelai perut ni kakak,kenyang mkn masa jamuan td hehe

alinac lover said...Reply To This Comment

ya ampun! sedappppppppppp

abah khalisha said...Reply To This Comment

makan ni mmg seminggu lah tk makan plak..kenyang..hahaha
Siapa Nak Pahala Percuma
Abah Hepi Mood

Ati Masrif said...Reply To This Comment

rezeki di bulan syawal...

memang mewah makan kito deh...

nak skit :)

JaSSNaNi said...Reply To This Comment

wahhh sedapnye kambing golek.. lama tak makan kambing golek camtu..

eB ezrin said...Reply To This Comment

slamat bercuti dari kami juga :)

Huda said...Reply To This Comment

slmt bercuti :)

Ena said...Reply To This Comment

selamat bercuti jugak... ^_^

AzMask said...Reply To This Comment

uittt... kumbin ler.

miloais said...Reply To This Comment

iols terpikat dengan gambo kat entry ni
adehhhhh!~ terasa lapar plak dah!

selamat bercuti uols!

fiza said...Reply To This Comment

Happy holiday & salam satu m'sia.

Chik Att said...Reply To This Comment

happy holiday ... jangan ada yang holiday dalam spital dah le...kerana terlebih makan

♥Leily|Ummi Alya Husna♥ said...Reply To This Comment

salam 1 malaysia..

sedey, ai kt ghanu takbleh cuti psl dh jatuh ari cuti.. huhuhu
pun takbleh foward psl jatuh ari jumaat,
kl sabtu leh forward ke ahad..
adess...

pepun, epi holiday!!!

ct shah said...Reply To This Comment

wah,kak ena.kambing ni pun saya tak sempat rasa tadi sbb perut dah full.skrg mata mcm kena jahit daa...

WuMing said...Reply To This Comment

Hui yoo... Kambing golek...

WuMing tak makan kambing dari kecik...

ADAN + LINA said...Reply To This Comment

Pehhh...Kambing tergolek kena langgar kereta....!!!

SELAMAT BERCUTI

SALAM SATU MALAYSIA

h4ni3 said...Reply To This Comment

oh my smurfsss... sedapnya kambing golek!

hani@debumelukut said...Reply To This Comment

makan kambing golek tu mau nyer tergolek yg memakannya...

ratusiput said...Reply To This Comment

dan jgn sampai ade yg suk spital cam ratu sbb tak jaga makan n sebagainya...bila dah sakit tgk makanan pun dah tak berapa lalu...walaupun terliur...

Acik Erna said...Reply To This Comment

NM02..kambing?.memang kennyang sangat tu..

adarnadzmie said...Reply To This Comment

akak klu mkn kambing mau x leh lena seminggu jawabnyerr... hehe

Yan said...Reply To This Comment

wahh..kelas tu. bergolek2 sampai tergolek ye..

Fatin Mraz said...Reply To This Comment

kambing golek tuh..

Bui Junaidi said...Reply To This Comment

amboiii..boiii...nampak sedap gilerrr..terliur lagi..adoyaiiii..

selamat menyambut hari 1 malaysia..bui bangga jd anak malaysia merdeka..*_*

Softtouch [Hanim] said...Reply To This Comment

bestnya ada jamuan makan2...i likeeeeee

ieja amieja said...Reply To This Comment

i pun likeeeeeeeeeeee jg..selamat bercuti..

~izan~ said...Reply To This Comment

masuk2 je sini hadap kambing golek yg seksi hehe..slmt hari malaysia =)

Musang said...Reply To This Comment

skmt bercoti

Edy Zaidi said...Reply To This Comment

ya Allah...lapar terus tengok gambar tu

sahromnasrudin said...Reply To This Comment

selamat bekerja untuk hari ini ya :-)

Rinna said...Reply To This Comment

Sedapnya tgk kambing dah tergolek tuh.. :)

Suara Kalbu said...Reply To This Comment

Kamben golek !!!!!!!

Oh tidakkkk..... nafsu ku sangat tergugat melihat itu kamben walaupun tak leh makan ..huhuhu