Thursday, August 18, 2011

13 ramadhan @ pizza hut

sori uols, ini citer minggu lepas, tapi ai nak tempek jugak kelazatan menu citarasa ramadhan dari pizza hut utk tahun ini. kami singgah sini lepas shopping kat jj klang. mula igt nak mkn johnnys, tapi awal² lagi dah penuh kena booking. kami sangka kami la paling awak utk booking.. mmm... sentap!


hubby ai senang plak nampk kurus bila bulan puasa. 


lepas booking tempat, order menu, kami sambung shopping. dalam 630 ptg, kami ke situ balik, nampak air dah sampai dulu.. air fizz asam boi tu minum sejuk² sedap lah. dah kurang ais, jadi tak sedap plak.

harus dan wajib ada chicken wing ni. kalu tidak tak lengkap rasanya makan kat PH

meatball ni terbaik! ai loike!

ha.. korang pasti tahu ini selera sape. harus la hubby ai yg punyer. dia kan tekak melayu asli. maner leh tak telan  nasi. huhuhu... nasi ni rasa ape entah.. tapi tgk dia mkn habis jek.. ada plak tambahan ayam dua ketul kat dalam set nasi tu.

paling ditunggu². amacam... mengiurkan tak?? terbaik la kali ni punyer menu. ini pizza seri kasturi nama dia. nampak ada limau kasturi tu? ha.. kasi perah keliling tu. bila gigit mmg terangkat punyer.paling tak tahan, lelehan cheese tu.. huh!

nampak.. kami hanya berdua aje. tidak bertiga mahu pun berempat. selera mmg tak hengat. yang kelakar, masa budak tu hantar satu² kat meja kami.. mula² takde ape la.. masuk kali ketiga, pompuan kat meja sebelah kami tu terus pandang belakang tgk kami. maksudnya, pompuan tu ngadap depan, meja kami last kat belakang. dia pelik kot, tgk ada dua org je, tapi hidangan yang sampai tak berhenti. masa dia pandang kami, ai pun buat² la pandang belakang. kunun² nak belakon la tgk sape lagi ada belakang ai.. sekali dinding daaa.. hahahaha.. dah, sendiri order nak segan buat pe.. selamber sudah

jgn nak sengeh² kambing eh.. sila habiskan semua yang ada

datang dah sawan mata terbalik dia... dah dah.. tak payah nak belakon. tak payah nak buntang biji mata ke, berbuih bulot kat situ ke.. lakonan tak berjaya sama sekali. sila sediakan tenaga zahir dan batin utk menghabiskan semua yg terhidang. kalu tidak gua sumbat dalam hidung lu.. muahahahaha

dah sorang lagi buat perangai pulak... udah kenapa nak sepetkan mata tu jah oi.. belum pun start melantak kau dah nak katup mate. takde maknanya..mm... korang rasa kami habis tak makan semua ni? hah... aci giler! sila tapau 3 keping pizza dan dua kepak itu. sambung makan kat umh plak. kang ada yang berenti tepi jalan tido sampai sahur esok pagi. hahahaha

58 dok ngomen:

cheqna said...Reply To This Comment

tak jeleh sebab cheqna tak makan pizza..muahahahaha

adarnadzmie said...Reply To This Comment

ari senin ada g berbuka kat pizza hut jugak.. mak oii ramai nya... kot br dapat bonus sbb tu ramai... service lak lembab.. dapat mkn pun lambat...sabor je la... miahhmiahh

Aku Ibu Muda said...Reply To This Comment

meriahnyaaaaa makanan :)

Mommy Fara said...Reply To This Comment

Wow! PH! Nmpk berselera di situ. Heheheh!

wida said...Reply To This Comment

comelnya sis n hubby amik gmbr cam tu yer..hihi

AYuNG said...Reply To This Comment

adoihhhh..nih yg buat tekak tetiba nak makan pizza pulak nih...

eB ezrin said...Reply To This Comment

samalh kiter, meatball ngan wings.. terbaek :)

KSWSK said...Reply To This Comment

wa suka chicken wings jer..

whitecappuccino said...Reply To This Comment

hahaha..2 org makan banyak tu?? salute!

:: Mrs.Eady :: said...Reply To This Comment

peerrggh..meggoda aku pegi pizza la ko nih!!

wardah @ fie shah said...Reply To This Comment

bukan ke mata akak gebus dah mmgs epet? hahaha cubaan apakah itu?

jedi said...Reply To This Comment

best tue...lama aku x ke pizza..

mamasuri said...Reply To This Comment

terbaek wok..
senang laki ko boleh diajak makan luar berbuka ni..
laki aku jgn harap lah..
sume makan berbuka stok umah jer..
ini malam aku nak ajak kuar..ntah jadi ke tak..
anwy..suka tgk mata sepet ko...nnti buat lagi yek..

ratusiput said...Reply To This Comment

mata terus melekap kat gelang besar tu..ehehe..

Huda said...Reply To This Comment

tensen tau, pizza hut kat manjung ni tutup lak sbb renovate..dh lama kami aim nak buka kat pizza hut tp x dpt pulak :(

☆*♥L@dy @yU♥*☆ said...Reply To This Comment

uwaaaaaaaaaaa terlioq nyer nmpk pizza tue

MAPPIAU said...Reply To This Comment

wau!! gambar makanan sume terbaik dan mengiurkan okeh huhuhu. Best!!. Bulan pose ni kite belum terai lagi berbuke kat pizza sebab tak berkesempatan. sobs

ct shah said...Reply To This Comment

jahat tul.ni baru kul 1pm.oh,bilakah nak sampai kul 7.30 nih???

Zura said...Reply To This Comment

nasi tue biase je rasenye...tp chicken wing tue sodap..

AI said...Reply To This Comment

- hamboiii...pas sehari berpuasa abis ngan sesi menambah lemak nih...hehehe

ajumohit said...Reply To This Comment

Aju print je voucher tu Ida, belinya idak huhu

munna said...Reply To This Comment

JELESNYA...DAH RASA LAPAR NI...TAK PERNAH LAGI MAKAN PIZZA SPANJANG BLN PUASA NI

~Siti Hajar~ said...Reply To This Comment

mmg dah tahu xhbs mkn punya mesti tapau...hehe

last pic mata sepet tu cam otomen da...

misya said...Reply To This Comment

last pic tu cute

aTy _faRed~ said...Reply To This Comment

haaa..asben saye dah balik..petang ni ley ajak makan pizza..yaeyyy...

dwaty said...Reply To This Comment

terliur cheq!!! takpe... malam ni saya buka puasa kat hotel... hehehehe

~ yus ~ said...Reply To This Comment

waa niezza, akak pun teringin nak berbuka puasa di pizza mcm ni...

Kakzakie said...Reply To This Comment

Kakak dah agak mesti tapau bawa balik baki mana boleh habis kan...:)

ILA HonEyBuNNy said...Reply To This Comment

wahahha...ramainya makan pizza neh...kena cari gak la..hehe

akak neh...sempt g wat mata gitu..ehhehe

ikatankasihku said...Reply To This Comment

akibat kelaparan yang melanda terbuntang bijik mata...hehehe

qemaishak said...Reply To This Comment

Qema ni tekak melayu gak..mesti nak telan nasi gak..chicken wing tu nampak mengiurkan sungguh weh..

Fitri Senin said...Reply To This Comment

kelakar la..dah berapa org wat entry makan kat pizza...cm best sgt2...

L said...Reply To This Comment

sedapnya makan pizza.. huhu

jom berdoa?
http://lolz-l.blogspot.com/2011/08/doakan-untuk-keburukan-saudara-seislam.html

bujal X said...Reply To This Comment

hari2 makan best~bahagia~~

Cik Ina Do do Cheng said...Reply To This Comment

tetiba je akak rasa air liur meleleh. meet ball sedapnya. yu lelaki memang cam tu makan bayak manapun susah nak naik. jeleskan akak ni pun asyik naik turunnya idak.

cik asam jeruk said...Reply To This Comment

uwaaa menyesal buka blog ni time siang..gambo makanan...sodapnyeeeee...slurrpppp

MataHati @ MH said...Reply To This Comment

kpd tuan blog, sila pos gambar pizza selepas berbuka pose..
daku tak tahan melihatnya..hahaha

fISZ said...Reply To This Comment

hubby sy pun suke nasi pilaf tu. sib baikla ada menu tu, kalau tak dok PH mcm sy sorg je yg mkn.

LiLy @ MumMyQiStInA said...Reply To This Comment

pergghhh...sedapnye Pizza..dh lama x mkn..

Ann Huda (Ate) said...Reply To This Comment

Dah lama tak makan pizza hut. Psl org rumah ni lebih suka Domino.

~izan~ said...Reply To This Comment

silap besar dtg sini.kena dgr perot nyanyi2 lagu riang ni ha..sedapnyerrrrrr semua!~

shida said...Reply To This Comment

terkedu membaca entry ni??? errr.... bila la nak boleh p berbuka kat tempat tu??? cam tak de harapan jerkkk

ieda said...Reply To This Comment

aduhhh pejam mata .. pejam mataaaa ekekek

dikkkk hubby adik kurus lahh seyesss !! sgt berbeza ... muka tuu ..

hermmm jeles akak nie .. kita2 nie payah nak turun kann huhuhu pose sebulan turun 2-3 kilo .. raya naik 5-6 kilo huwaaaaaaaaaaaaaaaa

NM02 said...Reply To This Comment

kak ida,

tu ar kak... dia kalu bulan posa mmg senang kurus sebab dia mkn sekali je sehari

dia kan tak suker sahur. cuma minum air je

tapi lepas pose, hamek... suar baju raya kompem tak muat

muahahaha

tapi, mmg saya jeles ngan dia skang ni

Run Away said...Reply To This Comment

sedap nyer...sy dah lapoooooooooooooo.......huhu..

lieyalatif said...Reply To This Comment

kejam sunggub!!! meroyan aku tgk ni oiiiii!!! adoi adoi adoi.....ade kene cari pizza minggu depan ni waakaakakka....

ciken wing tu yg terliur tu....ade plak meatballs tuuu...hadoiii...hadoi....

Yan said...Reply To This Comment

aduhaiiii..meatball tuuu..sentap dik oiii..

mamaNoriz said...Reply To This Comment

haiskhhh, len kali entry makanan best cam ni uat mlm2 OK!

huhuhu (statemen org tak kuat iman.. ekeke)

eh betula la, husben u nmpak betul slim dan encem uuu ;)

saLLy sWeeT said...Reply To This Comment

lapa aku tgk menu bebuka ko nih...hehehe

NM02 said...Reply To This Comment

mamanoriz,

encem????? kembang kuncup la dia baca komen yu ni.. hahaha

eLLy said...Reply To This Comment

ko membuatku rasa nak berbuka dng Pizaaaaa

Softtouch [Hanim] said...Reply To This Comment

perghhhhhh sedpanya....meleleh air liur tau...suka meatball tu....

@juera said...Reply To This Comment

fuh!bestnya tgk sume mknn kt sni..dh la pic cntik2...suke sgt..

kite dh lma folo blog ahkak yg best ni =)

Salam perkenalan jg n slmt berpose :)

sha a.s said...Reply To This Comment

sumpah kita scroll laju² bc n3 ni....ekeke

aizamia3 said...Reply To This Comment

hahaha.. sha a.s..
samaler kita.. ahkak pun skroll laju nengok entry ni.. ;)

sahromnasrudin said...Reply To This Comment

awk buat gaya catwoman erk heheheee

camat pose :-)

[sutera kasih] said...Reply To This Comment

syoknya makan pizza..jeles2 wuwuwuw

Nazri Razra said...Reply To This Comment

Sedapnya nampak. Tetiba lak rasa lapaq. Bila la orang nak belanja kat pizza hut neh?