Thursday, July 14, 2011

syyyhhhhh!!!!

hari ini suasana kena
sunyi
sepi
tak bleh ada lagu
tak bleh cakap banyak
kembangkan telinga
otak kena jalan cepat
tenaga kena kuat

sebab² diatas adalah kerana

saya ditugaskan jadi PA ganti
kuikuikui!!!!
gelak tahab gaban saya pagi tadi
dalam pada tu cuak nak mamposss
bos saya garang tahu!

ok, sekarang bos pegi meeting
bleh hapdet laju²
tapi tak leh nak bw sangat
byk kije nak buat

kekawan
pagi tadi saya mengadap bos dengan raut wajah begini


5 minit pertama saya ketaq mcm nak fengsan
15 minit kemudian saya rasa mcm nak cabut telinga letak atas meja dia
sebab saya takut salah pendengaran
setengah jam berikutnya saya rasa mcm nak minum kacip patimah byk² biar tenaga kuat
bila bos panggil, saya rasa mahu lekatkan badan kat dinding
jadi lukisan becorak gajah mati kelaparan
sejam selepas itu, saya rasa mahu buat shuffle sbb bos kuar pi meeting
bila bos habis meeting saya rasa nak bertukar jadi otomen!

baiklah
saya yang menurut perintah

eh, saya ikhlas jadi PA ganti ni tahu!





psst... harap² dapat cemerlang tahun ini. ahakssssssss

46 dok ngomen:

misya said...Reply To This Comment

lawak la u ni

ZSqueenbee said...Reply To This Comment

kah kah..chumell la akak ai srg ni..dlu slalu gnti PA gak but boss ai en mus..phm² jela die tu..sporting giler..xdela ketaq sgt..hihi.. no wonder senyap jeeeeee......


:♥: chumellllll!!!

rATu kEBaYA said...Reply To This Comment

hehehe.... klakarlah

kakcik said...Reply To This Comment

Ada beberapa jam je lagi. Tak lama dah. :)

Mama Gee said...Reply To This Comment

heheeh camtu gamaknyaa kalo kena jadi PA yaa....heeee

Noriz said...Reply To This Comment

keje elok2...jgn salah rekod lak..hehe

..::SangRatoo::.. said...Reply To This Comment

hahaha..mama sherry..macam tau je jaga sapa..takpe takpe..i know u can do it! ~

ratusiput said...Reply To This Comment

ala pe susah..imagine je muka boss cam muka FA.. :)

ejaMaria said...Reply To This Comment

lepas jadi otomen nak jadi apa plak... jgn jadi resaksa plak dah la... huhuhu... tapi bos nko ok kan... tak kan nak mengamuk kot... ;p

fazilzura said...Reply To This Comment

ok le tu sis... jd seksiteri kejap ...

cikbedahlaser said...Reply To This Comment

hahahhh ok sy caya akak ikhlas... hhaha

aritu pon kena gnti PA boss..
ari pertama.. ganti.. angkut fail2 yg kena tulis gune pen...
ari kedua.. tanak gantikan PA die..
ari ketiga.. masuk. bawak mp3...sumbat telinga.. bawak fail... pakai kasut.. keje dgn cemerlang..
owhh kt opis ai pakai selipar jamban je sbnr nye... boss lain dh bosan dh tegur.. x makan saman punye budak

ajumohit said...Reply To This Comment

hehehe okla tu niezaa, jadi PA..tp gelabah la jugak, bos garang giler babas

aizamia3 said...Reply To This Comment

moga berjaya dengan jawatan sementara itu..
insyaAllah akan ada habuan nanti..;)

bila ok buat kerja lepas ni bos mesti nak kita jugak buat.. jadi kat situ kita dah berjaya menarik perhatian bos dengan kerja2 kita.. ;)

kayzie said...Reply To This Comment

hehe..bnyk nye nak jadi..good luck..handle bos kasi baik punyaaa

lieyalatif said...Reply To This Comment

KIKIKI...lieya PA sebenarnye...ramai kawan takut nak ganti tempat lieya ni ....same laa keadaanye ni heheheeheh......

zee said...Reply To This Comment

Chaiyok2..

aDieyZa said...Reply To This Comment

hihihihi... kelakar la akk ni.. xpe kak, ganti sehari jer kan.. sabar k..

gadisBunga said...Reply To This Comment

ye ye...bos tu tau awak ikhlas..hahaha!!!

Aleyn said...Reply To This Comment

It is all in a day's job....redha jer lah...hehe

:: Mrs.Eady :: said...Reply To This Comment

giler lawak kalo jadi PA Peribadi aku rase msti ko buka baju noook!!hhaahahaha...

Sue Zaman said...Reply To This Comment

hahahaha.... tue baru sehari klu seminggu apa akan tjadi???

miloais said...Reply To This Comment

hahahahha

gelak iols baca entry uols ni taww!

Kakzakie said...Reply To This Comment

Dah kena lantik kenalah buat Niez... Bos dok perati tu jangan tak tahu. Ada cctv tak?...:)

Anum said...Reply To This Comment

hahahhahha
so sweet, jgn pengsan tau ..

ZZnoor said...Reply To This Comment

jap jap..
kak..pls..bgtau jd PA sape?
hihi...
syhhhh...

Huda said...Reply To This Comment

ikhlas ye :) hehehe..gud luck!

Nur Hana Humaira said...Reply To This Comment

haahahaa. mesti pikir cepatlahhh masa berlalu heheh

sha a.s said...Reply To This Comment

ahahaha..sian awak..kite intai-intai smpai patploh kali! ahahaha

Aku said...Reply To This Comment

ajak la bos belanja makan...

niezzareenamemory02 said...Reply To This Comment

Mr. ZZ

sape lagi... abg J lah.. *__"

niezzareenamemory said...Reply To This Comment

sha,

hang lalu sekali lagi, mmg aku tangkap. aku letak hang dalam bilik abg J. hang dok situ diam2. hahahaha

niezzareenamemory said...Reply To This Comment

aku,

klu makan ngan bos tak kenyang la. sbb nak sumbat ke mulut nnt takut tersumbat ke lubang hidung. hahahaha

niezzareenamemory said...Reply To This Comment

anum,

klu aku fengsan, kau kan ada dekat ngan aku... hahahaha

~ yus ~ said...Reply To This Comment

hihihi, lawaklah niezza ni.

Sabar ya, buat kerja kena dedikasi...akak tahu, niezza tak kisah pun jadi PA ganti tu kan...

niezza, bos tu laki ke pompuan..hehe

Pos Terkini ~yus~ .::Komen-komen Mencuit Hati::.

ana said...Reply To This Comment

amin...harap2 dpt cemerlang hehehehe

niezzareenamemory said...Reply To This Comment

kak yus,

lelaki kak. dia tak le garang sangat cuma org takut ngan dia sebab dia nampak mcm garang. tapi sekali dia naik hangin... mmg leh tercabut urat tengkuk..

hehehe

NM02 said...Reply To This Comment

ana,

aaaaaaaaaaaammmmmmmmmmmiiiiiiinnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn

Eye_nee said...Reply To This Comment

otomen la sgtttt...hahaha...

Dee said...Reply To This Comment

hahaha..camana nak naik pangkat jadi PA ni..kehkehkeh..

fiza said...Reply To This Comment

Ekekekeke...baru jadi PA ganti, klo PA bebetul mcm mana lah gamaknya yer ☺☺☺

Cik Ina Do do Cheng said...Reply To This Comment

glamer tu jadik PA. sempat lagi ye BW dalam jadi PA ganti tu.

ADAN + LINA said...Reply To This Comment

apa nak takut ngan Big Boss tu...
Rilex...Tarik nafas dalam dalam...
jangan lepaskan..biar muka jadi biru lebam sure akan tukar PA lain....

ha...ha...ha.......

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty said...Reply To This Comment

hahaha..

rerajin keje nooo..

cheqna said...Reply To This Comment

hahahahahaha
this is best broo..
eh saloh..this is best kak=)

Liza Razak said...Reply To This Comment

kelakar betul laa sis ni...takut kat bos sampai mcm tuh sekali.saya pon pernah dpt bos garang..tp bile die kuar jer rasa nk melompat seronok !!

mummysyafie said...Reply To This Comment

dah la malam ni balik lewat malam..takut la.