Wednesday, July 13, 2011

dinner beday mak

ok kekawan, jom layan beberapa momen indah kami anak beranak menyambut beday mak isnin lepas.

makanan dan tempat berhawa dingin ni, ai dan ayie dah tempah awal petang. kami sampai je dah terhidang semua. tokei kedai makan ni kawan ayie. kedai makan dia mmg besar dan ada plak satu tempat yang luas yang cukup selesa memang sesuai utk keluarga besar mcm kami

sementara menunggu keluarga kak sue sampai, kami lepak kat luar dulu. ekon kat dalam tempat kami kena tutup dulu sebab nnt makanan sejuk plak. staff kedai makan tu semuanya geram ngan bambam. budak tu ape lagi, tunjuk la aksi seksi dia... mengada betul

suker wat muke lopong mcm tu

punye la payah nak amek gambar masa ni. jenuh kami menjerit panggil nama dia. ai plak siap bejoget lagi nak tarik perhatian dia biar dia pandang kamera

ai cukup geram kalu dia buat muke penyek ni

eeeiii... geram aku!

lambat sangat ibu [kak sue] sampai, bambam pun dah lapar, minum susu dulu

ok, dah sampai semua, dimulai dengan bacaan doa oleh tok baba, abah kak sue. kebetulan mak dan abah kak sue datang kl nak amek adik ayie [adik bongsu kak sue].

moga doa diperkenankan olehNya. amin

tu, yg tepi blah kiri tu bakal pengantin tak lama lagi

makan time



kek yang disponser angah dari SR.. cer teka kek ape ni... kali ni kami beralih arah ke tiramisu plak

cucu tak menyibuk masa ni sebab dah ketiduran, kemengantukkan... hahaha

punye la slow mak tiup lilin

mak dah berusia 55 tahun. memang nampak masih muda, masih kuat. berkat doa suami dan anak² mungkin. tapi bila tgk mak malam tu, aku jadi sayu. tak tau kenapa...

moga kebahagian mereka kekal selamanya

makan malam tu ditaja oleh kami adik beradik. dua minggu lagi, menyusul plak beday anak sulung puan naimah. tahu tak sapa... hehehe... oh ya, menu malam tu akan menyusul kemudian. kami seronok sembang² sampai tak ingat nak dekat jam 12 mlm. patut la kakak yaya baik punye  tido atas kerusi yang disusun  panjang tepi dinding. ayah rancang nak ke kedah raya nnt. alamak... camner ni, nak join jugak... tapi... ah, nnt difikirkan...


naper mcm terasa nak balik kampung je ni

52 dok ngomen:

Anum said...Reply To This Comment

comelnya buat muka penyet
geramnya....errrrrrrrrr

:: Mrs.Eady :: said...Reply To This Comment

seronok nyer berkumpul ramai2 mcm ni!!!

kakcik said...Reply To This Comment

Bahagianya dapat berkumpul begitu. :)

misya said...Reply To This Comment

ai pun geram tgok muke bambam

wardah @ fie shah said...Reply To This Comment

kat ner ni kak?

NM02 said...Reply To This Comment

wardah,

kat teratai mewah. akak tak ingat la nama kedai makan tu

ratusiput said...Reply To This Comment

meriahnye cenggini...ramai baru happening..

sha a.s said...Reply To This Comment

lama² tgk si bambam tu sejibik muke awak lerrr........kn? kn?










baik iye kn..klu x, xmo beli FM!!! ekeke

b a m b a m ' s said...Reply To This Comment

ramainya kak.. happening sungguh! best kann!! hehehe

NM02 said...Reply To This Comment

sha,

suker ugut kita eh...







nak rasa kena babab?

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said...Reply To This Comment

oh bambam yg sgt suwet+kiut la buat muka penyet tu...i loike

syg bambam ketat2...

alinac lover said...Reply To This Comment

waaa best2

@cu SaYaNg said...Reply To This Comment

seronok nye bila dapat berkumpul satu keluarga camnie...

Fieza79 said...Reply To This Comment

family yg besar ni...

mak nya nampak muda la alahai...

yatt said...Reply To This Comment

meriah nyer... best kan kalau keluarga ramai...

AYuNG said...Reply To This Comment

erm...makanan tuh suma nampak sedap2..hehe, meriah nya family nih..:)

dwaty said...Reply To This Comment

best nya... sambut ramai.... mak mesti happy...

tapi serious mak akk nampak muda.... apa petua???? hehehehe

AzMask said...Reply To This Comment

Seronoknya dapat kumpul reramai.

lieyalatif said...Reply To This Comment

wah...best2...meriah sgt...hepi makcik dikelilingi keluarga tersayang sempena hari lahirnyer.......

sonok berkumpul ramai2 camni kan...

fadhdeela said...Reply To This Comment

bestnyer!! seronok kalo dpt makan ngan family mcm nie :)

eLLy said...Reply To This Comment

your mum memang awek muda you.

nok raya aku pun balik kedah :D

Pencacai Alim said...Reply To This Comment

sronok suasana nih...

NM02 said...Reply To This Comment

elly,

kalu aku jadi ke sana, kita jumpa eh

rATu kEBaYA said...Reply To This Comment

ramainya... mesti happeningkan..

atty's said...Reply To This Comment

happening..unty nmpk muda belia je.
smoga unty sihat dan happy selalu bersama family .amin

kayzie said...Reply To This Comment

meriahnya..mesti mak akak hepi banget sume dpt kump celeb bday dia..:)

Chik Att said...Reply To This Comment

sejuk hati mak ...

fazilzura said...Reply To This Comment

wahhhh besh nye kan ..

mmg epy kalau kite dpt epy kan ati org2 yg kite syg .. tingt cbrate besday mama ku di melaka ..

miloais said...Reply To This Comment

bestnya makan ramai2 camni...

comel lah bambam tu...
rasa nak picit2 pipi monggel sheols tu!

qemaishak said...Reply To This Comment

Geram tengok budak tecik tu kak, meh nak cubit pipi tu sikit hihi

happy birthday buat mak akak, moga sentiasa bahagia dan dilanjutkan usia.

~Siti Hajar~ said...Reply To This Comment

Hpy Bdy makcik, sga pjg umur & murah rezeki sllu..AMIN

Bestnyer sepakat celebrate bday mak, meriah nmpk..

nmpk ayu & muda remaja lgi mak akak, xnmpk cam mak tp mcm adik beradik je..

sahromnasrudin said...Reply To This Comment

it was a great moment..bukan senang nak kumpul cenggini..bagus fmly awak

Rinna said...Reply To This Comment

Gerammnyaa tgk Bambam..tuh..

Epy Besday tuk mak Nieza.. Moga dipjangkan umur..

Seronoknyaa tgk uols berkumpul ramai2 dan makan sama gini meriah.. :)

ieda said...Reply To This Comment

bestnya makan ramai2 nie .. meriah .. yg penting kenyang ! :)

ahaaaaaaaaa mude layie erkk mak adik ... mcm mak akak tau :)

ILA HonEyBuNNy said...Reply To This Comment

wahhhh...

meriahnya sambutan birthday mak...

happy family....;-)

Kakzakie said...Reply To This Comment

Hati mak mesti terharu bila anak-anak dapat kumpul semua meraikan birthday dia. Mak bukan nak makanannya tapi kasih sayang anak-cucunya...Moga bahagia dunia & akhirat....

Teratak Hami said...Reply To This Comment

Tolong gigitkan pipi Bambam tu :-) Sedapnya badan Bambam buat bantal peluk

♥MiZz-siHa♥ said...Reply To This Comment

kat restaurant mn nie..nmpk slesa la kan..


tolong vote yea :

http://blog-mizz-siha.blogspot.com/2011/07/meraih-undi-please.html

Eye_nee said...Reply To This Comment

Semoga Mak kamu dipanjangkan Umur sis..bahagia tgk Famili besar kamu ni....

WuMing said...Reply To This Comment

baiknya... sambut beday bagi mak,,, cara mewah plak tuh... tahniah..tahniah...

cheqna said...Reply To This Comment

besh kan kak dapat kumpul ramai2..
happy birthday untuk mak akak
moga sentiasa diredhai allah

chinta... said...Reply To This Comment

comelnya dak bambam tu...

ajumohit said...Reply To This Comment

seronoknya dpt mkn reramai kan, mengeratkan hub kekeluargaan

Gieyana said...Reply To This Comment

bestnyer Yang..hepi birthday utk makcik..comey budak kecik tue..:)

Ann Huda (Ate) said...Reply To This Comment

Mak awak sangat syantik :)

Kak Aya said...Reply To This Comment

seronok kalau sesekali berkumpul ramai-ramai macam ni

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...Reply To This Comment

salam
selamathari lahir makcik moga panjang umur

Softtouch [Hanim] said...Reply To This Comment

comeynya bam bam...bestnya kumpul satu family mcm ni..sy suka tau, meriah...

kat mana restoran tu?cntik tmpat dia...

ct shah said...Reply To This Comment

kak ena,muka mak kak ena awet mudalah.still maintain dan sihat gitu.susah tau nak kekalkan kesihatan bila kita dh berusia.time muda nilah kena jaga makan,tak leh bedal semua.
anyway,selamat hari lahir buat mak cik naimah.semoga panjang umur,murah rezeki dan bahagia keakhir hayat.

ikatankasihku said...Reply To This Comment

muda remaja mak u..
seronok berkumpul reramai ni...conform kecoh punyer..hehehe

wahida said...Reply To This Comment

bambam ni mmg comel, aku pun geram tgk!!
ko bawak la opis jah...

ZSqueenbee said...Reply To This Comment

HAPPY FAMILY!!! ♥ it....