Thursday, May 5, 2011

ini menu lunch tadi

korangssssss... dah makan? mam aper? kenyang tak? mmm... ai ari ni baru start makan tghari balik kat opis. sekian lama time rehat je ai membuta. membuta itu lagi penting dari makan. hehehe.. mmg dasar kuat tido. eh bukan bukan... bukan sebab kuat tido.. jaga body la.. hahaha... sila la kalu nak muntah dengar pengakuan jujur dari ai ni..


hari ni mmg ai lapar giler. memandangkan megi goreng yang ai beli pagi tadi nan hado je rasanya... so tghari tadi dengan sepantas kilat tepat jam satu, ai pegi pantry cari nasi belauk. nah... tgk ni..

nasi + gulai lemak pucuk ubi + ikan masak lemak kuning + cili api merah = RM5

air ribena wat sendiri.. minta air kosong seplastik masa beli nasi

tengah syok makan, sampai plak rezeki lain. nah.... spegeti + kuih melayu tak tau nama ape.. adoi, simpan aje la yang ni wat balik umh. mmg minggu ni ai mengidam nak makan spegeti pizza, sampai plak spegeti cenggini. tak mooo... ai tetap nak sergah pizza hut utk dapatkan 50% itu.

dasar mata pemalas, lepas makan bergosip, pastu ngantuk la ni... hadoiiiiii

29 dok ngomen:

bujal X said...Reply To This Comment

ui~~~spagetti goreng kah?

ejaMaria said...Reply To This Comment

ulam cili api... mak aiii... tak sanggup...

ZZnoor said...Reply To This Comment

wo...sy pantang tgk lauk kampung ni...sgt2 geram dibuatnye...sy mamam ns tomato td sis, tapau kt traderz jek..blh tahan gak la...alhamdulillah...

LYAfrina said...Reply To This Comment

SEDAPNYER LUNCH DIER....
LYA NK MKN NASI SUP X KESAMPAIAN.. DH HABISSS.. LAST.. MKN BISKUT MARRIE JE..:-(

munna said...Reply To This Comment

munna blm lunch lagi..nak siapkan kerja dulu... sedapnya nampak kuih tu

NM02 said...Reply To This Comment

bujal,

ye bujalku sayang... tapi rasanya mcm biasa je...

wida said...Reply To This Comment

air kosong pon beli ke sis?jimat ek...

fazilzura said...Reply To This Comment

wahhhhhhhhh manyak nye menuuu .. zr lunch roti canai je

HonEyBuNNy said...Reply To This Comment

spegeti sedapp..lama juagak xmakan spegeti..ok kak..nanti kita beli spegeti pizza jumaat ne kan...;_)

♥ Mrs.Eady ♥ said...Reply To This Comment

td i dating lunch ngn en.hubby!hihih...

Piasara said...Reply To This Comment

"jln2 sini,tgk mknn dn air,dan2 tu rasa...sabo2..tgh puasa nih.."

NM02 said...Reply To This Comment

wida,

ai kosong tu ai mintak je kat pantry sebab ai mmg ada stok kordial ribena kat opis. kalu wat pakai air dari water dispenser tak berapa sejuk...

cikbedahlaser said...Reply To This Comment

klu kuih gitu.. senang.. kite panggil kuih talam je.. segala yg masak dlm talam kite panggil kuih talam.. hahahahah
tu bukan kuih talam keladi ke? satu lg ubi... ye ke? ood good je ai kan..

ehh kak.. cili api tu jual sekali ke? mak aih... terbakar ai menengok nye.. :)

NM02 said...Reply To This Comment

piasara,

makaceh sudi singgah sini dan follow saya... saya serang balas skang jugakkkkkkk.... *___"

NM02 said...Reply To This Comment

cik bedah,

ooo... itu cili api sebagai ulam, xceli tu cili api dari ikan masin goreng. ai cilok sebab takde sambal belacan. hehehe

Amy Syaquena said...Reply To This Comment

air juga yang menambat hati amy , lar nie cuaca panas sangat , air memang menjadi peneman setia , dapat pula yang ada ais ketul perghhh!! puas hati minum

norhidana said...Reply To This Comment

mmg best lunch akak tuh..
simple tp nyum2

ainnoraini said...Reply To This Comment

sedap tu...cili padi yg mengamcam tu..

hari ini kite makan black pepper steak ala2 org puteh...

AzMask said...Reply To This Comment

uui cili api merah berapi..

sha a.s said...Reply To This Comment

awak, da dpt FM Dubai kn? jg elok²...nnt kita g Indon, kite beli FM utk awak k

ummi_khalish said...Reply To This Comment

aslmkm..wah..simple lunch tapi menyelerakan..cili api tu yg best.. dil mmpu tln liur jelh..sbb cni xde cili api...huhu....

Cik Ina minat Do do Cheng said...Reply To This Comment

kak cheng datanggggggggg.RM5 cam tu mahal.tapi kecur air liur nengok cili api tu. pucuk ubi masak lemak adalah sedap.

ajumohit said...Reply To This Comment

menariknya tgk menu tu...lapar pulak heheh

ratusiput said...Reply To This Comment

em mahal gak rm5.tp yela skang rega sme naik.kt jb ni ikan goreng je dh 2.50 hingga 3.00 sekor...lg mahal dr ayam kdg2.tp dh nk mkn...bedal je la...nampak sdp mmg ikan masak lemak kuning tu...

sahromnasrudin said...Reply To This Comment

sedapnya ikan termenung tue..kalau bakar, lg sedap kan huhuhhhh

..::SangRatoo::.. said...Reply To This Comment

makan..makan ..makan..makan... :P

maira said...Reply To This Comment

merahnya lunch yu... :)

ieda said...Reply To This Comment

dah lama x buat air rebina kat umah huhuhu

~@mOi ~~ said...Reply To This Comment

meleleh air liurrr... adoiii.. dah la lapa ni..