Monday, March 7, 2011

JANGAN pandang camera !!!

assalamualaikum! pe khabar semua? bicara pagi ni, ai mulakan dengan kontest yang telah ditag oleh cik sue. moh tgk ape citer.

kontes ini ditaja oleh dyanzjha. sila ke blog beliau utk keterangan lanjut. tarikh tutup penyertaan adalah pada 29 april 2011 dan pemenang akan diumumkan pada awal bulan 5. hadiah??? akan diumumkan kemudian.

gambar yang saya pertaruhkan adalah

gambar ketika saya diulit intan. kira ni gambar tak pandang kamera jugakkan. tuan penaja, sila terima pakai gambar ini okeh. dengan itu, saya dengan suka hati nak tag [ sambil tepuk dada mcm king kong ] 

wahida a.k.a kak jah
izwa
dee

sila rajinkan diri kalian ye.. makaceh *__"

20 dok ngomen:

♥ Mrs.Eady ♥ said...Reply To This Comment

dtg amik tag...tq ye..;)

btw..good lcuk darling :)

sahromnasrudin said...Reply To This Comment

selamat berjaya..semoga awak muncul sbg salah seorang pemenangnya ya

NM02 said...Reply To This Comment

mrs eady,

kamuk pun kena tag ngan saya. hahahaha

NM02 said...Reply To This Comment

sahrom,

terima kasih. insyaAllah.. saya aminkan doa kamu itu.. *__"

azieazah said...Reply To This Comment

Wahhh sungguh unik la contest ni. Jarang orang bergambar tak tengok camera kan? Kena cari gambar candid la kot...

Semoga berjaya.
Berkongsi Blog dengan Orang Sebelah: Sebuah Pendapat...

wahida said...Reply To This Comment

kan aku dah pesan, jgn tag aku contest...kalau tag GA tu aku ampunkan lg...huahuahuahua...

Dee said...Reply To This Comment

erk...oklah..rasanya ada kot gambar x pandang camera..nti dee buat ye..

LyNn HaMzAh said...Reply To This Comment

moga berjaya yer...

rATu kEBaYA said...Reply To This Comment

memang tak pandang camera ye.. hhehehe..

good luck

eLLy said...Reply To This Comment

ala hai tomey nye.. air liur basi ko dah siap edit ye ;p huahuahua

Amy Syaquena said...Reply To This Comment

ala sweetnya , good luck sis

absolutely emy said...Reply To This Comment

good luck.. :)

Cik Pah said...Reply To This Comment

gud luck ..all the best

Ati Masrif said...Reply To This Comment

juaralahtu..

comel sungguh!

peah @ peps said...Reply To This Comment

confirm menang ni...mmg tak pandang camera langsung ni...


Cik Peah is back

Rinna said...Reply To This Comment

moga berjaya.. :)

sha a.s said...Reply To This Comment

mcm muka hai tawan tawan kt bwh tu laa~~~~ hikhikhik

akubiomed said...Reply To This Comment

Siapalah pedajai ambil gambar orang tengah tidur. Nasib baik tidak ada air liuk meleleh kalau tidak kantoi :-)

Ogy said...Reply To This Comment

ayunyaa tidooo......

♥WEIYDAWEINGWAFFA♥ said...Reply To This Comment

hehee..nice piccaa!!


Kalo free meh ler singgah my blog..--> mummylovers blog