Thursday, March 24, 2011

aku sedih tau!

lemah longlai dikhabarkan berita
tak terkata terkedu saja
apa nak buat biarkan aja
terasa diri semakin tak bermakna

apa salah cuba bertanya
aku juga punya jiwa
usah dipujuk usah ditanya
aku sedih, pilu dan hiba

biarkan aku disini saja
jangan kau datang aku tak rela
aku  malas nak susun kata
aku merajuk korang tau apa

sensetip semalam lom habis, sampai terbawak ke hari ini.
awas, ini bukan gaduh laki bini okeh....

15 dok ngomen:

ejaMaria said...Reply To This Comment

apa saje la yg disedihkan tu...

Ms Serry + Fatieha Fatie said...Reply To This Comment

oit...kenapa ni kak sedih2 ni...

kakcik said...Reply To This Comment

Kenapa ni??? selalu catatan yang gembira, kenapa hari ini berlainan nada???

rose --{@ ibuRafiq @}-- said...Reply To This Comment

nape mek jah?

bujal X said...Reply To This Comment

campak ke laut rasa sedih tu~~senyum la sikit~~he~~

wahida said...Reply To This Comment

hahahaha!! dlm ko sedih tu, pandai lak ko mengarang ayat eh? aku yg hepi ni dr tadi nak mengarang blog, ayat tak sampai2...apa kes??

LiErOSe~QiEmi said...Reply To This Comment

laaa nape lak sedeh ni.. jgn la sedeh2.. ari ni ari kamis, sok jumaat pastu cuti.. eh ada kaitan ker?? hihiih

Cik Ina minat Do do Cheng said...Reply To This Comment

adik sabar ye, manusia berbagai ragam, buat bertenang.

..::SangRatoo::.. said...Reply To This Comment

wah mama sherry..berpantun seloka..pantun merajuk ke?heheheheh

♥ Mrs.Eady ♥ said...Reply To This Comment

sabar je la jah..:)

Fieza79 said...Reply To This Comment

lorr sll ceria je..huhuu sape yg buat tuu...meh nk babap..!

Kaseh said...Reply To This Comment

namo sedey2...nak terikut sedey gak..naper eh dear..meh share mehh..

Cik Pah said...Reply To This Comment

take care ye.. dun wory so much.. senyum selalu

atty's said...Reply To This Comment

jangan sedih lelama tau

sW33tdARLiNG said...Reply To This Comment

lepas perasaan kat sini jer laa noks... ehehehehe