Thursday, March 24, 2011

budak ni nakal sungguh

dah, tak mo emo² lagi, setiap masalah mesti dapat diselesaikan. wat pe nak ikutkan perasaan, ai jugak yang merana. sia² sungguh ayaq mata semalam sampai ke hari ini. hahaha... lucu plak rasanya

lelama ai jadi mcm tak kesah dah. lantak la.. ada ke tak de ke, kat sane sok leh cari. mm.. korang mesti tak paham ape yg ai alami. kak jah paham. hehehe.. bak kata en. suami.. ciwek je lebih. 

selasa ari tu, kami kan ada p amek budak kecik ni. kami plan nak bawak dia p wangsa walk. alih² dia tak de selipar sebab ibu dia lupa nak tinggalkan kat taska. mmg kebiasaan pepagi masa gi hantar kat taska tu budak ni mesti tido punyer. dah nak jadi citer, ibu dia lupa plak tinggalkan selipar.. mm... nak mendukung kat wangsa walk tu.. aduhaii.. badan je kecik, tapi berat ni. bukan tak nak beli selipar kat situ, tapi bila pikir nak mengusung dia tu yang tak tahan. hahaha...

last2 kami bawak dia pi pasar malam. kalu kat pasal malam, tak le jauh nak mendukung dia. park je kete, jalan skit dah ada org jual selipar. itu pun orang keliling dah pandang kat kami. ape kes budak dah besar pjg didukung lagi. tapi budak ni bukan kira pun, kalu dia dah malas nak jalan, dia minta dukung jgk.. so dapat la selipar cute pasar malam punyer.

bosan dalam kete, dia amek la pen dan sampul surat. ai skang ni dah tak leh dok depan. tempat ai mmg kat belakang je la skang ni. budak ni dah konker tempat ai kat depan tu.. ai tak kesah pun. dok belakang dah nampak mcm madam kan. hikhikhik.. ok, pastu dia kusyuk la conteng mcm² dan dia cakap, yong tunggu eh, adik tulis nama yong ni. ok, ai tunggu

ha... siap dah. oooo.... ini ke nama yong? pandai dia tulis. bila ai tanya ape nama yong. dia jawab shareena yong anak gajah. fengsan terus ai kat seat belakang. pastu leh dia cakap... ala!!!! anak gajah mati pulak. demmm... meh cuit pipi kering tu.. geramnyeeeeeee


dia mmg suker panggil ai anak gajah.. nakal kan dia.

32 dok ngomen:

sha a.s said...Reply To This Comment

ahahahha..x leh blahh ayat tu.....kemain lg dak ni yer....

sW33tdARLiNG said...Reply To This Comment

hehehehe pandai ngomel bergurau...!

Aleyn said...Reply To This Comment

Saper anak yg comel ni...? anak sedara ek?

Ps : Cam biasa, I dah klik u nyer Nuff n HB, jom klik2 kay

NM02 said...Reply To This Comment

aleyn,

ini anak kazen saya. kira anak belaan kami jugak sebab kami tumpang kasih sayang dia...

ok, ai pun klik2 yu pyer jugak...

Dee said...Reply To This Comment

alamak..mulut leh tahan laser..budak2 skrg..sabar jelah kan..

kakcik said...Reply To This Comment

Tersedak2 kakcik gelak dengar nama yang dia beri... nakal betul! :)

Aliff helmi said...Reply To This Comment
This comment has been removed by the author.
♥ Mrs.Eady ♥ said...Reply To This Comment

hehe...cute & bijak!

Cik Pah said...Reply To This Comment

amboi ..petahnya mulut. ini yg kurang laser ker ? ada lagi yg lazer tak ..

Fieza79 said...Reply To This Comment

amboi mmg nakal ni..petah nya dia belasah ckp mcm tuu..hahaa nak ketawa laa...

Ain Atika Zailani (PAL) said...Reply To This Comment

comel...tapi i bengang sebab adik i suka conteng buku i !!!! arrgghh!!!!

Naddia said...Reply To This Comment

haaa...siap ade signature lagik..

Mutalib attholib said...Reply To This Comment

anak gajah? huhuhuuhu.. Comel betul...

LYAfrina said...Reply To This Comment

hehhehehe.. so funny.. pandai je buat lawak :-)

☆ lieya latif ☆ said...Reply To This Comment

KEH KEH KEH ....anak gajah tu...comel jek!!~

budak2 ni mmg....kdg2 tak terduge ape yg dickpnye kan...mmg buat kite gelak jek!!

norhidana said...Reply To This Comment

udahla yong nyer kene dera dokong dia... pastu kene panggilan anak gajah lak ek...
hehehhe... nakal sungguh itu budak kecik

wahida said...Reply To This Comment

anak gajah cute apa?

mummysyafie said...Reply To This Comment

panjangnya 'm' dier..hihihih....

ieda said...Reply To This Comment

aaaaaaaa kekekekek sabor jerlahhh ... mama dah tembam lahhh .. ekekk mcm anak gajah yer .. :))

Oasis said...Reply To This Comment

Hahaha. Sian kat mak and bapak gajah. Kuikuikui. Kecik2 dh pandai buat lawak ye..

absolutely emy said...Reply To This Comment

dak2 nakal ni.. selalunya bijak..
gogo budak nakal.. (-_-)y

Mama Gee said...Reply To This Comment

kelakarrnyaaaa...
mamanyaa jgn sentap pulak yaa... :)

rATu kEBaYA said...Reply To This Comment

boleh tahan ye.. laser.. hehehe

ratusiput said...Reply To This Comment

ahahaha...takpe gajah2 pun slalu bawak dia jalan... :)

Kaseh said...Reply To This Comment

hahahaa ank gajah lagi tuh..mueheh baru pasan la beb..kita serupaa..minat giler ngan FA auwww...

Yan said...Reply To This Comment

hee..hee.. anak gajah??? bebaik kalau anak gajah landing..

✿ y.a.n.i.e budak G.E.B.U ✿ said...Reply To This Comment

051100180 tu no kad pengenalan saper tu? hehehhe

(^^,)❤..

atty's said...Reply To This Comment

hahahaha..kelakar..
fir lak panggey mama dia giant..hihihihi

eLLy said...Reply To This Comment

anak gajah tidak dituntut... wakakakakkaa

jng marah ... i lap you ;p

IxoR@ said...Reply To This Comment

anak gajah... kihkhikihkih...

mengeletek hatiku...

;D

Softtouch [Hanim] said...Reply To This Comment

amboi mulut..xpe budak kecikkan...tetap comel kalu melaser...samalah mcm anak buah sy dulu masa dia kecik2..skrg dia dah ebsar dah xdelah melaser mcm tu..

♥Leily|Ummi Alya Husna♥ said...Reply To This Comment

ekekeke..
bdk baya gitu mmg pantang jupe pen..
sume benda dicontengnya..
my doter pn sama, abes GO jabatan dilukisnya.. haissshhh, mak gak salah, letak merata!! huhuhuh