Monday, January 31, 2011

runsing

semenjak dua menjak ni, saya rasa sentap dengan keadaan sekeliling. kadang terfikir, apakah istimewanya saya dilahirkan ke dunia ini. jwpannya.. itu rahsia Allah swt.

kadang kenapa kita selalu nak nilai orang lain sedangkan kita sendiri banyak kekurangan. itu juga rahsia Allah swt.

tadi ada singgah satu blog yang tajuknya.. masih adakah CINTA SEJATI zaman sekarang? zaman yang penuh plastik ini. entah...


15 dok ngomen:

Fieza79 said...Reply To This Comment

lorr nape ni...jgn la runsing...be hepy jela...u kan ceria org nya...hehe

[-suziey-] said...Reply To This Comment

haih nape ni..sbr yek..

✿ y.a.n.i.e budak G.E.B.U ✿ said...Reply To This Comment

tak mo sedeh2...

bnykkan sabar..tabahkan hati...

Aku said...Reply To This Comment

Assalam, kita pelakon dunia yang kadang-kadang terlupa watak dan peranan... apatah lagi skrip. Kita ikutkan saja apa kata Pengarah, betul tak?

~izan~ said...Reply To This Comment

ala..hujan2 ni tak nak sama2 hujan...senyum2 yer =D

kakcik said...Reply To This Comment

Setiap kita dibekalkan dengan kelebihan dan kekurangan - Kita kena tahu di mana sebenarnya kekuatan kita... :)

Ati Masrif said...Reply To This Comment

tak payahlah pikir benda2 yg merunsingkan
baik pikir yg mengembirakan..hihi

nape ni..?

marinahunny said...Reply To This Comment

banyakkan sabar ye...setiap manusia ada kelebihan dan kekurangan. kita kembali kepada fitrah semulajadi kita ye ;)

JunAina said...Reply To This Comment

salam...insyallah ada selagi kita sama-sama ikhlas dan redza menerima segalanya.

eMMe said...Reply To This Comment

Salam sis, nape ni? alaa..tak best la moody2, coool pls...take care oke!

rose --{@ ibuRafiq @}-- said...Reply To This Comment

jom ilangkan runsing ngan makang limau cine..ngeeee

eLLy said...Reply To This Comment

kenapa & mengapa.. angap je la itu Rahsia Allah swt.

ana said...Reply To This Comment

berserahlah kepada Allah Yang Maha Mengetahui....

sal said...Reply To This Comment

kita fikir yg positif je lah yaaa...moga Allah memberi kita taufik dan hidayah DAN memberikan kita kebahagiaan selalu..ameen

Ogy said...Reply To This Comment

jgn pk terlalu byk...itu kunci nk hati rs tenang dan bahagia...hehee..

sesetgh perkara serahkan pd Allah sahaja...beliau yg maha mengetahui...just jalani hidup ini sebaik mungkin dan hargai apa yg kita ada..yg penting..hargai diri sendiri! :)