Tuesday, November 23, 2010

kota keriangan - genting highland - part 3

bersambung lagik kesah genting. masuk part 3 dah. jom layanssss

dulu, saya pernah masuk umh hantu ni. sangat takut ok. sebab saya ni mmg pengecut. mau tidak, hantu jadian tu siap kejar kita lagi. cet... kurang hasam punya hantu..

kali ni saya tak hingin nak masuk. takut nnt saya terlepas sepakkan maut kat muker hantu² kat dalam tu. bila mereka keluar, en. suami cakap dah takde hantu mcm dulu. gamaknye, mereka serik utk belakon kat dalam tu. entah² dah makan banyak penyepak.. hehehe... patut la syasya pun releks je.

saya jaga budak kecik ni. tomei kan... dah besar dia. manja ngan maklong dia ni. asal dok dlm pelukkan saya, dia mesti lena.. tak caya?? tgk jap lg ni..

ala... nape tak kasi org tua naik benda ni. mcm best jek..

tgk.. zu makin pelik. aina mesti lena bila saya dokong dia. hahaha.. empuk sangat la ni. masa ni zu dan ali p main game tembak². nak suprise kat aina sbb dia dapat anak patung tu. sekali tgk aina tido daaa...

makin sejuk, kabus makin tebal



eynda, awk ada naik benda ni kan masa p genting ari tu. mm.. saya pun kepingin nak naik walaupun ianya sangat menguji kesabaran saya. sangat slow pegerakkan benda ni. sampai syasya cakap boring la, nape tak laju, baru best. amboi.. dah tak de perasaan takut la tu

oleh kerana sejuk yang teramat sangat, saya masuk satu kedai yang ada kat situ, belikan syasya sarung tangan ni. size kecik muat² jari dia.. harga paling murah 10 hengget jek.

kesian syasya.. lapar ye.. ok, yong belikan dia mini donut ni. teka berapa harganya....
RM5.50 ok. size donut tu besar lagi penumbuk aku.

ha.... yang ini mmg tak bleh blah. rasa² korang.... kami semua naik tak benda ni???? teka jgn tak teka!!

15 dok ngomen:

sha a.s said...Reply To This Comment

i rase u x naik.....

wardah said...Reply To This Comment

kakal teka mesti auntie gebus & lain² semua tak naik. kalo ibu ni tgk pon dh kecut perut. hahaha

wahida said...Reply To This Comment

kalau aku mesti naik punyer...kalau ko hampagas la jawabnyer...muahahahaha!!!!

NM02 said...Reply To This Comment

ehem.... utk tiga wanita di atas, keputusannya tunggu n3 terbaru okeh

jeng jeng jeng.....

a.samad jaafar said...Reply To This Comment

tak boleh jadik nih..sebelum abih taun ni nak jugak gi sana.. errrr.. bank mane nok aku rompak ni hahhh ???

eLLy said...Reply To This Comment

naik ke? ish klu eLLy tak nak takuzzzz

NM02 said...Reply To This Comment

samad,

pegi jgn tak pegi.. musim sejuk kat atas tu. hehehe...

bank kat umh tu kan banyak isinya. ahaksss

NM02 said...Reply To This Comment

elly,

teman pun takut jugak. tapi bila tgk mcm best je.

ana said...Reply To This Comment

naik ke spaceshoot tu? hubby an apernah naik...ana tgk dr bwh je hahahaha

ayulicious said...Reply To This Comment

mmg la penumbok ko lg besr pd donut tu....tp cute mcm ko.....(ah tibe2 ko snyum2 asal?)

aku blh kerat jari klu ko naik spaceshoot tu....bende yg simple pon ko penakot....ops!! terkantaoi plaksss sowi.....

ZSqueenbee said...Reply To This Comment

Sis, nek ke?? xnek kn..hihi...akak, kte sme la..bru blk dr KOTA KERIANGAN..seronokkkkk!!! nk tau x, En Suami nek je bnda alah ni...huhuhu...

NM02 said...Reply To This Comment

ana,

nnt saya bagi tau saya naik ke tidak ye.. hehehe

NM02 said...Reply To This Comment

ayu,

maceh puji aku cute. aku tau dah. lama dah.. hahaha

hei... aku ni ada kala berani mcm harimau tau. kau je yg tak tau

NM02 said...Reply To This Comment

pia,

yes... kita sama2 baru balik dari kota keriangan. sgt sonok berada di atas bukit dengan cuaca yang mcm nak mengawan aje. hahaha

yu tak naik ker?

ZSqueenbee said...Reply To This Comment

hahaha...cuaca mcm nk mengawan ye..hahaha..ade je akak ni tau...

pia semua yg menakutkn pia xnek..pia naik roket yg trn naik tu..haha budak kechik nye game..