Wednesday, November 24, 2010

4 tahun sudah

hari ni umur dia dah 4 tahun
dah besar pun dia, tapi badan menten kecik 
tadi tepon taska, wish beday dia
sukernya dia... ai siap nyanyi lagu epi beday lagik. hehehe
cikgu bie tgh sambut beday dia. hehehe.. dia ibarat puteri kat taska ari ni
ari tu ai tya dia nak kek ape, dia kata nak ben 10, pooh, miki mos, mini mos, barberi
oh mak, byknyer... hehehe...
smlm balik keje, kami dah p tempah kek kat dia... paklongnye xsaited lebih
biasa.. dia kan kesayangan paklong
mlm ni nak p tiup lilin kat umh dia
hadiah?? emm... dah belikan dia basikal ari tu..hehe
adik, jadi anak yang solehah ye, pelajar yang cemerlang,
insan yang berguna kepada masyarakat, 
bangsa dan negara, hamba yang sentiasa turut perintahNYA. 
yong dan paklong sayang adik sampai bila²
ingat tu!!



10 dok ngomen:

Huda said...Reply To This Comment

hepi 4th yr bzday dak kecik tu :)

eLLy said...Reply To This Comment

Hapy bday .. sama baya dng bday anak buah ku jua ;)

sesama kita menumpang kasih dng anak buah..

ana said...Reply To This Comment

beli hadiah best2 ye yong..hehehehe

myaishahhafiz said...Reply To This Comment

happy b.day
dpt hadiah basikal yer

NM02 said...Reply To This Comment

maceh untie huda...

ha'ah elly, sama2 menumpang kasih anak anak orang. hehehe...

ana, yong dah belikan sebulan yang lepas. kira in advance le. ahaksss

ha'ah aishah... dapat basikal kaler pink lagik.

[-suziey-] said...Reply To This Comment

eh sama ngn besday my hubby..happy besday yek..erkkk ape namanya yek:D

NM02 said...Reply To This Comment

ha'ah.. tgk blog suziey, p makan kat kunang2 kan.

nama dia nur syafiqah aimiesya. aimiesya tu ai yang letak. hehehe

wahida said...Reply To This Comment

hepi birthday my dear syasya...be a gud girl ok....

NM02 said...Reply To This Comment

maceh untie jamrah.. upss.. jgn mare..

Pn Sofia said...Reply To This Comment

yay!! cikonet pinky sudah 4 tahun ye..moga trs d kelilingi insan yg tersayang.besar cpt2 jd insan yg berguna & taat pd perintah Allah.Heppy Bday sweety..