Friday, June 12, 2015

menjelang ramadhan

baper hari je lagi nak masuk ramadan
aku dh terasa nak tukar langsir raya
dh terasa nak alih² perabut rumah
dh terasa nak balik kampung
eh tu over nau... hehehe

beday qausar nnt hari ke 3 ramadan
lepas tawarih kita tiup lilin le gamaknye
takde perancangan pun nak bawak dia g makan angin
sebab.... eh mcm² sebab je yang ada
yg gatal dh dapat hotel murah aku plak tembel nak booking
nyampah betul... ah salah sendiri kan.

takpelah dik... kita main air kat tempat lain le minggu depan ye
anak aku skang dah pandai demand
asik tanyer bila nak tido hotel
wah.. soalan dia...
buat mak kau tak lalu makan je
hahahaha

ape lagi nak citer...
ermmm takde ape dah kot


masak lemak cili api lesung nama diberi... hahaha


taksabar nak tgk ketuk² ramadan
dan rancangan masakan yang lain
kak shila... ade ke idok ketuk² tahun ni??
dik nun nunggu niii
ahaksss


8 dok ngomen:

Nieyl said...Reply To This Comment

wow!menarik dalam lesung..:)

eMMe said...Reply To This Comment

masak lemak lesung tu wat perot ni berkeroncong...lapar beno ni..tak cukup la brekfest kuih muih je, adoiii..cepat la tgh hari..hehehehe~~~

QasehnyaRania said...Reply To This Comment

ada kak ketuk ketuk ramadhan
saya pon x sabar tunggu nk tgk

curlass terus.letak dlm lesung batu kan

Falsya said...Reply To This Comment

uishh..sedapnye...tp mmg letak dlm lesung ker?..;D

NM03 said...Reply To This Comment

falsya,

hiasan semata dik. pastu tukar masuk dalam mangkuk. hehehe

Nory Zoulkefle said...Reply To This Comment

tak sabar tunggu Ramdahan jugakkk...

lieyalatif said...Reply To This Comment

kemahin plating koooo noks...juri masterchef boleh menangis air mate darah ni heheehehehe

pandai dah qausar ajak jalan hotel....dah besar kan die noks....makin bijak lak tuh....

mun said...Reply To This Comment

wahh kemain lagi sis..letak dalam lesung..hehe