Tuesday, July 8, 2014

ramadhan 10

Assalamualaikum semua!!!

kembali bersiaran hari ni. semalam aku lembek, pening kepala tahap nak tekeluar biji mata. bebuka ngan neskepe terus tebuntang biji mata. uiii teruk betul napsu neskepe dalam badan aku ni. nak hapdet semalam pun teputus niat sebab tak tahan nengok pc lama². 

alhamdulillah, hari ni dah ilang segala kesakitan. terima kasih maktok sebab picitkan kepala semalam. aku ingat nak hapdet citer pasal geng antu jepun, tapi malas nak pilih gambar la plak. nnt la... esok ke lusa ke eh. 


so hari ni citer biasa² je. up gambar makan sahur pagi tadi je. tiap kali ramadan, nasi goreng bodo la jadi pilihan. cepat dan mudah. sambil pejam mata je dah siap. hehehe... 4.30 pagi aku dah masuk dapo. nasib ko la jiran, menggangu idung korang sebab bau tumis cili api aku mmg kuat giler. aku sakit hati ngan dedi skang ni, dah 4 hari kot dia tak makan nasi. diet katanya... mencik, nyampah... nak kurus la tu... huh! takpe, kita kasi ruang utk dia diet. lepas raya tgk dia cemana. mesti dia bedal nasi balik punyer... hahahahahahahahaha... dasar pendengki!

" berpuasa tanpa solat umpama bekerja tanpa gaji. disisi manusia, ia nampak mulia, tetapi disisi Allah ia adalah sia-sia "

16 dok ngomen:

Nur Inani said...Reply To This Comment

nasi goreng pun sodapp :)

faraherda.razalan said...Reply To This Comment

Allahuakbar. Pesanan terakhir tu memberi kesedaran.

Nasi grg? Rajinnya menggoreng pepagi. X lrt den!

Fazleyatul Aini said...Reply To This Comment

nasi goreng tu nampak tempting. boleh tepek resepi takkk

Lynn Hamzah said...Reply To This Comment

walaupun simple mesti sedap...hihihi...

Fiza Rahman said...Reply To This Comment

Sedap plak tgk nasi goreng bodo tu. Aku pepagi panaskan lauk jer.

Mekasih atas peringatan noks.

Shaiful Zaidi said...Reply To This Comment

salam Ramadan..

lieyalatif said...Reply To This Comment

cis noks! nasi goreng bodo buat aku teliur tau tak...secawan nescafe plak tu...gile teliur weyyyy... hahaahha

aku punsuke buat goreng nasi jek time sahur...tapi tu laa buat tuk anak2 aku jek laa sah2 nasi goreng planta...tgk nasi goreng ko terbayang2 aku cili apinye...teliur wey!

norhidana miswan said...Reply To This Comment

simple gile ko kak.... kalu aku edy tak sah sahur tak mkn nasi, dulu2 masa duk keje kt terengganu boleh lak dia sahur ngn roti je, dh duk ngn bini ngada2 nk suh msk je hari2 time sahur hehehhe...

ni yg rasa nk bt ns grg gk nih, almaklum mls nk msk lauk

aizamia3 said...Reply To This Comment

tak terfikir pulak nak buat nasi goreng waktu sahur.. eemm.. boleh cuba ni..

azieazah said...Reply To This Comment

Ohh nasi goreng time sahur sangat best tau!

ain.ya.nun. said...Reply To This Comment

Adoi, puasa-puasa ni, nasi goreng tu nampak sangat-sangat menyelerakann

Kakzakie said...Reply To This Comment

Oh.. pandai daddy diet masa puasa ye.

Kesian pada yg berpuasa tapi tak solat. Moga sempat bertaubat

Chekgu Azrine said...Reply To This Comment

Petang2 camni natap nasi goreng ko terliur la plak..hadoii

Yusmawati Paiman said...Reply To This Comment

kak yus nasi mesti makan juga sekali sehari...

Nasi goreng bodo tulah yang biasanya sedap kan niezza....:)

Wak Gelas said...Reply To This Comment

sodapnyer nasik goreng tu makk.,ahHKs

Amanda Suria said...Reply To This Comment

Shena....nasi goreng ko tuh menggoda iman aku la...nak request nasi goreng bleh x?