Thursday, July 10, 2014

ini semua poyo!!!

aku ngantuk

aku malas

aku sejuk

aku ting tong

aku tak sahur

huwaaaaaaaaa!!!!!!!!!!



bebuka nnt

aku tak sabar nak terkam kek lapis dua jenis rasa ni

besabarlah wahai perut!


24 dok ngomen:

Fazleyatul Aini said...Reply To This Comment

selalu dah tengok orang dok post kek lapis ni
eeee kat melaka kat mana jual ehhh
geram tengok
dah la macam2 flavor ada kan
semua menarik plak tu

faraherda.razalan said...Reply To This Comment

Uiii, sedapnya! mane order ni? Share ler...

Unknown said...Reply To This Comment

ooo, kek lapis ke tu? Tadi ingatkan coklat

syawalsimpsons said...Reply To This Comment

saya beli hari tu ingat nak bagi anak2 makan, last2 saya yang makan kak..hahhahah

Rizziela said...Reply To This Comment

FB BYK yg jual

Eye_nee said...Reply To This Comment

cam sedap jer..cam sedap jer..cam sedap jer..ko naper tak sahur beb..terlajak laris ek...

izzeyda said...Reply To This Comment

ermm byk kali dah tgk perihal kek nih.. cam sedap jer.. macam nak kena beli jer.. hehehe..

Kakzakie Purvit said...Reply To This Comment

Mimpi apalah sampai terlajak tidur. Kesiannya tak bersahur ye...

Lynn Huraiza said...Reply To This Comment

alahai kesiannya...sabar yer...

Teacher Basariah said...Reply To This Comment

nyaris jugak terlepas sahur pagi tadi..huhu

aizamia3 said...Reply To This Comment

baru sekali terlajuk sahur gara-gara lewat sangat tidur dan tak sedar.. kesian kat semua ahli dalam rumah.. huhuhu..

Anum said...Reply To This Comment

sedapnya

matahati-aishahazhar said...Reply To This Comment

ada jual online ke... asyik tgk gambar kat blog je ni.. terliur...

matahati-aishahazhar said...Reply To This Comment

ada jual online ke... asyik tgk gambar kat blog je ni.. terliur...

Dr K said...Reply To This Comment

macam budak kecik!! tak sahur , lembik! hahahahha

Unknown said...Reply To This Comment
This comment has been removed by the author.
Fiza Rahman said...Reply To This Comment

Macam sedap jer kek lapis tu.

wakgelas said...Reply To This Comment

wahh sodapnyer makk.,ahHKs

norhidana said...Reply To This Comment

ish2 sapa suh tak sahur, sapa suh ko tak kunci jam? hehehhe

jgn lupe tayang camne isi nyer tuh... ko kalu bt review kan msti bikin org geram

cybermall80 said...Reply To This Comment

bln puasa nie tgk apa pun sedap

azieazah said...Reply To This Comment

Sabar.,.. sabarrr... hehehehe

eMMe said...Reply To This Comment

Salam sis, Salam Ramadhan, camner ari ni sempat bersahur tak?
hurm.. tergoda la plak tgk kek lapis tu...

Suria Amanda said...Reply To This Comment

Alahai x sahur rupanya..aku kan..if kat umah sewa aku mmg x sahur...sebab aku giler pemalas bangun...if kat umah mak aku...aku kena makan sahur..sebab if x bangun anak dara aku tuh turun naik tangga kejutkan aku...sian kat dia plak...

Suria Amanda said...Reply To This Comment

Alahai x sahur rupanya..aku kan..if kat umah sewa aku mmg x sahur...sebab aku giler pemalas bangun...if kat umah mak aku...aku kena makan sahur..sebab if x bangun anak dara aku tuh turun naik tangga kejutkan aku...sian kat dia plak...