Friday, May 16, 2014

jumaat nan indah

Assalamualaikum semua..

alhamdulillah, bertemu lagi dihari jumaat penghulu hari dalam kehidupan kita. semoga kamu semua sentiasa dirahmati Allah swt. terima kasih buat mereka yang hari² sudi singgah dan baca kesah kehidupan kami. alhamdulillah, dak qausar dah sihat sepenuhnya. terima kasih buat kalian yang mendoakan kesihatan untuk anak kami. semoga Allah membalas jasa baik kalian. 

anak yang baik, senang bangun pagi. lepas kena kejut, dia jalan sendiri tido kat sofa plak. skang ni makin manja dengan dedi. ngan aku haram dia tak kesah. aku ni muka je penuh suci tapi garang ngan anak. dedi dia muka sombong dan garang tapi penuh kasih sayang ngan anak. sebab tu anak tak takut ngan dia. qausar kalu mengada sangat perangai dia, aku buntangkan biji mata.. terus bejurai ayaq mata. hahaha

gambar fresh pagi ini. nampak muka aku... lindungan kaabah sangat. bercahaya gitu. hehehe... in shaa Allah, kami akan berusaha mendidik qausar menjadi seorang anak yang soleh, seorang pelajar yang berjaya, seorang manusia yang berguna kepada bangsa dan negara dan seorang insan yang sentiasa menurut perintahNya. Ya Allah... panjangkanlah umur kami supaya kami dapat besarkan anak kami bersama. amin!



11 dok ngomen:

Mia Kassim said...Reply To This Comment

In sha Allah.....amin

Berseri2 ko bebs...cam nak pegi beraya...hehe

idzwa kamaruddin said...Reply To This Comment

amin..

Cik Puan Rara said...Reply To This Comment

hahahaha lawak lah akk ni! mmg NUR sgt kuat! hahaha.kak kenapa eh mcm tu.kita ni niat suci dgn anak.tp boolayan je.kalau dgn apaknya.kemahen! haha

ummiross said...Reply To This Comment

rindu dak Qausar..moga sihat sepenuhnya.

ummiross said...Reply To This Comment

rindu dak Qausar..moga sihat sepenuhnya.

eMMe said...Reply To This Comment

Salam Jumaat Sis n family, moga Qausar segera sembuh dan kembali ceria seperti selalu...

wahida said...Reply To This Comment

aku pulak dgn shidi sama2 oren hari ni...ekekek...

Nurfaezah Abdullah said...Reply To This Comment

Aamin..untuk doa akak di atas :)

Kakzakie said...Reply To This Comment

Amin...
Pada kakak lebih baik takut dgn jegil mata. Tak payah pukul-pukul - sakit.. Qausar pun dah makin cerdik - faham org marah.

Sayu hati tengok dia tidur..

aizamia3 said...Reply To This Comment

sama gak macam dak Nuha.. dengan babah dia memang hover okay.. dengan ibunya eeemmm..

Chekgu Azrine said...Reply To This Comment

Amin