Wednesday, May 21, 2014

geng antu jepun @ salon du chocolat, publika


n3 semalam geng antu jepun tanpa cik dd. hari ni n3 geng antu jepun lagi tapi tanpa kak jah pulak. kak jah puasa time kami jimba kat publika ni. jangan kata geng antu jepun berpecah ye... iols tak suker. persahabatan kami tetap macam biasa. baheklah... silalah layan n3 yang buat aku meremang tgk gambar² ni. coklat tuuuuu... peberet aku weh!

 apehal tudung aku ngan baju lain nau kalernye... sila terima alasan bahawa mungkin flash kamera buat dia jadi betukar kaler. hahahaha

 ko dah kenapa menung jauh cik dana oi... masa ni kan, bau coklat sampai ke anak tekak dah rasanya

 tu dia... rice crispy RM13.90. cik dana punyer

nah... tu dia isi di dalam.. enak bangat nihhhh

 pancake salon stuff RM12.50. aku yang punyer.

chocolate waffle RM 15.50. cik dd punyer.. tebuntang biji mata memasing nak perabihkan semua. rasa tesekat laluan anak tekak dek kepekatan coklat, terus lapar air suam. memasing kan pentamak.. order sorang satu pastu share makan sama². sekali masa sampai hamek... penuh pinggan kekdahnye... pancake sampai 3 layer kooo... tekulat muka memasing. hahahaha... tapi nikmat coklat dia sampai sekarang terasa. sedapnyer.... jom repeat jumaat ni geng!

kami janji nak bawak kak jah pulak nnt. konon nak pegi sama², biar cukup geng tapi masa pegi publika ari tu, lepas pekena sushi, menggatal plak masuk kedai ni. padahal dah kenyang sushi, pentamak kan.... pastu tak larat nak jalan, berat perut rasa macam telan kepala lembu. hahahaha.... nnt kite pegi ye jah ye... jumaat ni mahu?

ni menu yang ada. semuanya sedap² belaka. teringin?? sila terjah publika lah ye, alamat ade kat atas tu taooo


20 dok ngomen:

idzwa kamaruddin said...Reply To This Comment

sgt kejam ok entry ni!!!!!

Mia Kassim said...Reply To This Comment

Klu mkn semua tu, mo seminggu ni sendawa coklat . ... hehe

syawalsimpsons said...Reply To This Comment

adoi bikin la kakak...lapaq ni tgk coklat ni

Bitt (double IS) said...Reply To This Comment

huhhhh giler sedap...kena tunggu mood makan coklat tiba boleh terjah situ...jarang berlaku mood coklat ada ni hehehe

attyfir said...Reply To This Comment

fuh..sambil tutup2 mata , kty baca entry ni.. x snggup tgk..sedap sgt nie.

Chekgu Azrine said...Reply To This Comment

Hoiii..gilerla mu..suka coklat jgk..ttba!!

Nurfaezah Abdullah said...Reply To This Comment

bh belanja fae kak :p

Dee said...Reply To This Comment

Kalau x mahal ok..aku pernah mkn dip n dip..muak seh..pastu rasa overpriced..hehe..

Kakzakie said...Reply To This Comment

Mahal tapi kalau portion banyak puaslah.. coklat memang best!

norhidana miswan said...Reply To This Comment

kijammmm ko mmg kijammm kak.... dia punya coklat tuh mengoda jiwa dan ragaku...

kak geng antu jepun ko tu nama sapa? nama panggilan sama ngn nama panggilan ku lah

Kakcik Nur said...Reply To This Comment

wah... mewahnya cekelat... :)

aizamia3 said...Reply To This Comment

fuh.. coklatnya buat terasa melekat di anak tekak.. ;)

Queen said...Reply To This Comment

ok.. dah terbayang muaknya.. huhu.

i tak minat sangat choc yg banyak mcm ni..
tp kalau yang gemar ni.. mmg syurga ni kan

Fazleyatul Aini said...Reply To This Comment

keliurrrrrrrrrr

Love Umi said...Reply To This Comment

Adoiii doii doiii....sedapnye ...dah la tgk lapar ni...uwaaaaa

eMMe said...Reply To This Comment

perghhh!!! coklat dia berkilat tu Sis... mmg membangkit selera saya.. antu coklat kan... mujur la jauh nun tgh KL..kalo dkat2 dah terjah dah... awat tak tapaukan utk saya Sis, hehehee...

wahida said...Reply To This Comment

aku terliur yang dd punya tu

Rinna said...Reply To This Comment

Wow.. cantik dan nampak sedapnyaa.. :)

Fiza Rahman said...Reply To This Comment

Perghhhh...kecur ailio iols. Kejam tau.

Cik Ecah said...Reply To This Comment

heeeee cekelatttt
sedapnyerrr blh terjah ni...
harga pn boleh tahan..

xdpt dip n dip ini pun boleh la...
hahaha ;D