Friday, April 11, 2014

bahagia itu pilihan




pizza ni aku beli di pasar pagi, walaupun harganya murah, rasanya tetap sama dengan pizza yang punya jenama terkenal. 


walaupun tidak punya nama, tapi keenakkannya buat orang angkat ibu jari.


tak terkenal tidak semestinya tidak ada kualiti. yang terkenal tidak semestinya sentiasa memuaskan hati. 

16 dok ngomen:

Petak Bunga said...Reply To This Comment

kalau hati senang, makan apa pun sedp..

sesekalai teringin makan piza hut.
brand tu.

Kakzakie said...Reply To This Comment

Ada yg makan nasi dgn kicap pun sudah rasa bahagia berbanding yg makan pizza belum tentu bahagia..

Chot said...Reply To This Comment

nampak awal tadi mmg ingt pizza dari kedai tu..bukan rupanya..

adarnadzmie said...Reply To This Comment

akak pun sukaa pizza x berjenama mcm ni...lg sedappp kooo...;)

Mila Ahmad said...Reply To This Comment

adehhhhhh lapar makanan bahagia sgt...tengok badan depan cermin senyum bahagia kak hehehe~

Fazleyatul Aini said...Reply To This Comment

saya lagi suka pizza pasar malam. murah pon murah. sedap pon sedap hihi

aizamia3 said...Reply To This Comment

resepi nak buat pizza sendiri dah ada tapi belum nak rajinkan diri buat.. hehehe..

tapi memang betul.. adakala yang ada jenama tu tak menepati piawaian jugak..

norhidana miswan said...Reply To This Comment

betul tuh kak, tak semetinya jual kt tepi jln, jual kt psr tak sedap kan? kadang itu yg lg sedap dr mkn kt hutel

Eye_nee said...Reply To This Comment

Hanya Punya Nama dan Tiada Nama membezakan..akk nyer style nampak sedap pas tu beli mmg sedap aku ulang beli lagi...pasar pagi punya ker pasar malam ker pasar payang ker...aku telan jerrr...yg pentingggg sedapppp....

Chekgu Azrine said...Reply To This Comment

sedapnya weyhh
dah lama berzaman tak makan pizza..
uhuk!!

Z.u.r.a and I.w.a.n said...Reply To This Comment

betui juga ..
kdg2 yg tkenal bkn sedap sgt..rega pun mahal...
yg murah n tk terkenal kdg2 menarik hati...hehe

☆♥L@dy @yU♥☆ said...Reply To This Comment

Agreed so true
Sometimes yg x pames tu lg sodapppp

Belinda Adzmi Ibu Ilhamny said...Reply To This Comment

pasar pagi mana ni hg beli..??

izzeyda said...Reply To This Comment

alaa kekdg beli kat psr mlm pun sedap jgk..xkisah la ko jenama apa, asalkan kena ngn tekak, jalan jer..hehehe..

Siti Fatimah said...Reply To This Comment

marveles. bahagia tu subjektif. tapi aku sangat sangat bahagia tengok pizza mu ini. muahahaha...

terima kasih kerana buat aku bahagia hanya melalui pandnagan mata. tapi ir liur dok meleleh dah ni...

Hafiz Mohd said...Reply To This Comment

As salam sis. Singgah dr entri mkn2 kat periuk belanga...melekat pulak smpai sini

Setuju dgn sis..mahal tak mesti sedap..murah tak semestinya kureng..bahgia itu pilihan..terbaiklah sis