Thursday, February 6, 2014

penatnyer

pagi ni masuk opis lambat
so hari ni takde n3 sambungan langkawi
hari ni entah kenapa
kite....


rindu rindu rindu bangat ngan ini budak ucuk macam!
dia dah pandai panggil kita mummy
nak gugur jantung kita tauuu
nnt balik keje mummy daddy amek qausar kita gi taman eh....


13 dok ngomen:

ummiross said...Reply To This Comment

Alolo..comelnya makan aiskrim, abih comot mulut ye.

Seronok kan melihat perkembangan anak kecil, memang terasa nak gugur jantung bila kali pertama dengar mereka pnggil kita mummy, ummi , mak, mama..dll.

Nurzakiah Hanum said...Reply To This Comment

ala tomei2

Mila Ahmad said...Reply To This Comment

Ya Allah, cumelnyeeeee makan ice-cream

cheqna said...Reply To This Comment

ololo comelnya dak kenit ni

Mia Kassim said...Reply To This Comment

sapa tak rindu dgn budak gebusss yg comel ini...:-)

Haryati Faizal said...Reply To This Comment

dapnye...

wahida said...Reply To This Comment

nok, gambar qausar masa ni sebijik muka mcm rayqal nok...

Amanda Suria said...Reply To This Comment

aku tgok si Qays ni makin hari makin hensem la nok...aku plak yang geram..

Fazleyatul Aini said...Reply To This Comment

hensem nya geram !!

Fiza Rahman said...Reply To This Comment

Pandai anak bujang ni makan eskem.

adarnadzmie said...Reply To This Comment

aloloooo dak comey comot mkn ice kem...hehe

wantie said...Reply To This Comment

ha.. gitulah kan nikmatnya rasa bila anak kecil mula panggil kita ibu/mama/mummy...

tak dapat nak gambarkan keterujaan.

Zura@Iwan said...Reply To This Comment

best sgt..
bila dpt dgr anak pggey kita..
irfan dh pggey Mama..rasa mcm cute je..
nikmat mjadi sorang ibu..